Gwarancja najniższych cen!
Gwarancja najniższych cen

Niskie ceny na mojobraz.pl zawsze gwarantują, że otrzymasz najlepszą cenę za swój produkt! Oznacza to, że jeśli znajdziesz produkt w tym samym rozmiarze i specyfikacji w niższej cenie u innego sprzedawcy, otrzymasz od nas produkt w cenie znalezionej z dodatkowym rabatem 5%.

Co zrobić, gdy widzę, że inny sprzedawca ma tę samą ofertę za lepszą cenę?

Wyślij e-mail na adres info@mojobraz.pl i napisz, kto jest sprzedawcą, format produktu i cenę. Natychmiast sprawdzamy Twoje dane, a jeśli są poprawne, wyślemy Ci odpowiedni kupon!


Informacje o płatności i dostawie

Informacje o wysyłce

  • Fotoobrazy, Dom & wystrój, Fotoprezenty:
    28 PLN za zamówienie. W przypadku zamówień z kilkoma rodzajami produktów koszty wysyłki wzrastają o 12 PLN
  • Fotoksiążka, Fotokalendarz:
    28 PLN za pierwszy artykuł. Każdy dodatkowy produkt - wysyłka gratis.

Czas dostawy

W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.

Czas produkcji i dostawy

Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.

Zdjęcie na płótnie*
Czas produkcji: 1 dzień
Czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 4 dni roboczych
Fotoobrazy (poza zdjęciem na płótnie)
Czas produkcji: 2-3 dni robocze
Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
Dom & wystrój
Czas produkcji: 2-3 dni robocze
Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
Fotoprezenty
Czas produkcji: 2-3 dni robocze
Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
Fotoksiążki i Fotokalendarze
Czas produkcji: od 3 do 5 dni roboczych
Czas dostawy: od 2 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 8 dni roboczych

* z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)

Bezpieczna płatność

Różnorodne i bezryzykowne metody płatności za zamówienie

Twoje dane są nam przekazywane w bezpiecznej, zaszyfrowanej formie. Używamy w tym celu standardu SSL (Secure Sockets Layer). Procedura ta jest również wykorzystywana przez banki w celu zapewnienia bezpieczeństwa online.

Metody płatności:

PayPal

  • Paypal
  • Na stronie mójobraz.pl możesz płacić korzystając z Twojego konta PayPal. Gdy wybierzesz w procesie zamówienia PayPal jako metodę płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu płatności PayPal po potwierdzeniu zamówienia. Po zakończeniu procesu płatności PayPal nastąpi przekierowanie na stronę potwierdzającą kompletne i poprawne dokonanie zakupu. Otrzymasz wówczas również wiadomość email z potwierdzeniem zamówienia.

    Karta kredytowa

    Mastercard
    Visa
    American Express
  • Verified by Visa
  • MasterCard SecureCode
  • Na stronie mójobraz.pl można również wygodnie dokonywać zakupów przy użyciu karty kredytowej. W trakcie procesu składania zamówienia wprowadź imię, nazwisko i numer karty kredytowej oraz datę jej wygaśnięcia. Ponadto wymagany jest numer weryfikacji karty, który znajduje się na odwrocie karty kredytowej. Akceptujemy płatności za pomocą karty Visacard, Mastercard lub American Express. Twoje konto zostanie obciążone dopiero po kompletnym zrealizowaniu zamówienia.

    Przelewy online w systemie Sofort Banking

  • Sofort
  • "Sofort" - przelewy internetowe zapewniają wszystkie zabezpieczenia Twojego transferu. Powyższa metoda płatności jest certyfikowana i ubezpieczona. Zapłać za Twoje zamówenie szybko, bezpiecznie i pewnie używając przelewów internetowych.
    Dostawa

    Informacje o wysyłce

    • Fotoobrazy, Dom & wystrój, Fotoprezenty:
      28 PLN za zamówienie. W przypadku zamówień z kilkoma rodzajami produktów koszty wysyłki wzrastają o 12 PLN
    • Fotoksiążka, Fotokalendarz:
      28 PLN za pierwszy artykuł. Każdy dodatkowy produkt - wysyłka gratis.

    Czas dostawy

    W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.

    Czas produkcji i dostawy

    Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.

    Zdjęcie na płótnie*
    Czas produkcji: 1 dzień
    Czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 4 dni roboczych
    Fotoobrazy (poza zdjęciem na płótnie)
    Czas produkcji: 2-3 dni robocze
    Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
    Dom & wystrój
    Czas produkcji: 2-3 dni robocze
    Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
    Fotoprezenty
    Czas produkcji: 2-3 dni robocze
    Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
    Fotoksiążki i Fotokalendarze
    Czas produkcji: od 3 do 5 dni roboczych
    Czas dostawy: od 2 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 8 dni roboczych

    * z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)

    Polityka prywatności

    Ostatnio zaktualizowany: 28.03.2019

    1. Oświadczenie o ochronie prywatności

    Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony internetowej. Pragniemy poinformować, że Twoje dane są przetwarzane zgodnie z art. 13 Regulacji o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

    Odpowiedzialna komórka

    Firma wymieniona na stronie pomoc i kontaktodpowiada za gromadzenie i przetwarzanie danych.

    Zapisywanie adresu IP

    Przechowujemy adres IP przesłany przez twoją przeglądarkę przez maksymalny okres 30 dni. Robimy to, aby móc wykrywać, ograniczać i eliminować ataki na naszych stronach internetowych. Aby prześledzić źródło takich ataków, adres IP musi być tymczasowo przechowywany. Po tym okresie usuwamy adres IP. Podstawą prawną jest art. 6 para. 1 lit. f) RODO.

    Dane dotyczące użytkowania

    Kiedy odwiedzasz nasze strony internetowe, tak zwane dane użytkowania są tymczasowo przechowywane jako protokół na naszych serwerach internetowych w celach statystycznych. Korzystamy z naszych własnych serwerów, które znajdują się w naszej siedzibie, a także serwerów HostEurope, PlusServer i Amazon Web Services (AWS). Wszystkie serwery znajdują się w Niemczech. Ponadto dane dotyczące użytkowania mogą zostać wykorzystane do poprawy jakości naszych stron internetowych. Podstawą prawną jest art. 6 para. 1 lit. fa. Ten zestaw danych składa się z:

    Zamawianie foto produktów

    Jeśli zamówisz u nas produkt, przechowujemy następujące dane:

    Przechowujemy te dane regularnie przez 6 miesięcy, ale możemy przechowywać je przez jakiś czas dłuźej w przypadku zamówienia lub skargi.

    Okres 6 miesięcy potrzebny jest na wydanie orzeczenia o możliwej obronie prawnej, jest to wymagane w ramach prawa gwarancyjnego w przyjaznym dla konsumenta okresie § 477 BGB (na podstawie dyrektywy 1999/44 / WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 25 maja 1999 r.) I konieczne, aby móc rozpatrywać zgłoszone roszczenia.

    Dłuższe przechowywanie poza tym jest możliwe z powodów prawnie istotnych, takich jak przyczyny księgowe.

    Twój pełny adres IP jest przechowywany tylko przez 90 dni.

    2. Transfer danych podmiotom trzecim

    Transfer danych podmiotom trzecim

    Przekazujemy Twoje dane do usługodawców, którzy wspierają nas w działaniu naszych stron internetowych i powiązanych procesów zgodnie z art. 28 RODO. Nasi usługodawcy są ściśle związani z naszymi instrukcjami i są odpowiednio związani umową. Korzystamy z następujących dostawców usług:

    Korzystamy z tych usług w celu ulepszenia i monitorowania naszej strony internetowej: emarsys, SalesForce, Facebook Business Manager - Facebook Custom Audience List, Google - Google Match Matchlist, intelliAd, Google Analytics, Google AdSense, Google Adwords i Youtube

    Współpracujemy z następującymi partnerami marketingowymi w celu prowadzenia działań marketingowych: Google Adwords, Google AdSense, sieć reklamowa Google, YouTube, Bing, Facebook, a także Afiliacyjne sieci (Awin, Flexoffers, Cross sell, Zanox, Affilinet, Webgains, Tradetracker, Daisycon, CJ Affiliate od Conservant, Belboon, Adcell) i ich odpowiednich partnerów stowarzyszonych.

    Partnerzy marketingowi sprawdzają, czy odwiedzili Państwo naszą stronę, klikając element kampanii reklamowej. Daje nam to możliwość opracowania ukierunkowanych strategii marketingowych i zapewnienia optymalnego doświadczenia reklamowego jako użytkownika.

    Do wysyłki biuletynów w mailu i formie wydruku używamy: Optilyz.

    Korzystamy z następujących usług do celów hostingu: Amazon Elastic Cloud Computing (EC2), Amazon Elastic Load Balancer (ELB), Amazon Relational Database Services (RDS) i Amazon Simple Storage Service (S3) od Amazon Web Services (AWS), używając centrum danych AWS we Frankfurcie.

    We wszystkich innych aspektach, używamy oferty z Sovendus GmbH. Dlatego w przypadku zamówienia obowiązują następujące zasady:

    W celu wybrania oferty, która aktualnie jest dla Ciebie interesująca dla regionu, pseudonimizujemy i zaszyfrujemy formę Twojego adresu, rok urodzenia, kraj, kod pocztowy, wartość mieszającą adresu e-mail i Twój adres IP, aby móc przesłać go do Sovendus GmbH, Moltkestr. 11, 76133 Karlsruhe (Sovendus) (Art. 6 ust. 1 R RODO). Pseudonimizowana wartość hash adresu e-mail jest również używana w celu uwzględnienia możliwego sprzeciwu wobec reklamy Sovendus (Art. 21 ust. 3, Art. 6 pkt 1 c RODO). Adres IP jest wykorzystywany przez Sovendus wyłącznie do celów bezpieczeństwa danych iz zasady jest zanonimizowany po siedmiu dniach (Art. 6 par.1 f RLR).

    Po kliknięciu oferty specjalnej Sovendus otrzyma również twoje imię i nazwisko, dane adresowe oraz adres e-mail w postaci zaszyfrowanej w ramach przygotowań do spersonalizowanego wniosku o specjalną ofertę od dostawcy produktu (Art. 6 par.1 b) , f RODO).

    Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez Sovendus można znaleźć w polityce prywatności online na stronie www.sovendus.de/datenschutz.

    Transfer danych do państw trzecich

    W niektórych przypadkach przekazujemy dane osobowe do państwa trzeciego spoza UE, jednak zawsze zapewniamy utrzymanie odpowiedniego poziomu ochrony danych, jak pokazano poniżej:

    W przypadku przekazywania danych do USA odpowiedni poziom ochrony danych wynika z odpowiedniego udziału usługodawców w Umowie o Ochronie Prywatności (Art. 45 ust. 1 RODO ).

    W przypadku krajów UE Komisja Europejska podjęła decyzję o odpowiednim poziomie ochrony danych zgodnie z art. 45 ust. 1 RODO.

    3. Ciasteczka

    Ciasteczka

    Używamy plików cookie na naszych stronach internetowych. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które można przechowywać i czytać na urządzeniu. Rozróżnia się pliki cookie sesji, które są usuwane natychmiast po zamknięciu przeglądarki, oraz trwałe pliki cookie, które są przechowywane poza poszczególnymi sesjami. Pliki cookie mogą zawierać dane umożliwiające rozpoznanie używanego urządzenia. Jednak w niektórych przypadkach pliki cookie zawierają tylko informacje o niektórych ustawieniach, które nie mogą być powiązane z konkretną osobą.

    Używamy plików cookie osób trzecich i stron trzecich jako plików cookie sesji i plików stałych na naszych stronach internetowych. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 paragrafu 1 lit. f) RODO i chęć zoptymalizowania lub udostępnienia wskazówek dla użytkownika i dostosowania prezentacji naszej strony internetowej.

    Poniższe narzędzia ustawiają pliki cookie na naszej stronie internetowej i zbierają dane osobowe. W szczególności adres IP i identyfikator użytkownika:

    Emarsys (jako partner ds. E-mail marketingu, przechowuje dane tylko na czas Twojej wizyty),

    Facebook Ads (w celu oceny projektów marketingowych, przechowuje dane przez okres maksymalnie 2 lat),

    Twitter Connect (aby połączyć się z naszymi kontami w mediach społecznościowych, przechowuje dane przez maksymalnie 30 dni), Instagram (link do połączenia z naszymi kontami społecznościowymi, przechowuje dane do usunięcia ręcznie), Pinterest (link do połączenia z naszym social media konta, przechowuje dane przez maksymalnie 30 dni), platformę Google+ (link do połączenia z naszymi kontami społecznościowymi, przechowuje dane przez maksymalnie 2 lata), Facebook Connect (aby połączyć się z naszymi kontami społecznościowymi, przechowuje dane maksymalnie przez 5 lat),

    Google Analytics (przechowuje tylko anonimowy adres IP do analizy sieci, przechowuje dane przez maksymalnie 2 lata),

    IntelliAd (do analizy sieci przechowuje dane przez maksymalnie 100 dni),

    Olark (jako narzędzie do czatowania dla żądań wsparcia),

    Certyfikat Google (jako narzędzie do recenzji klientów, przechowuje dane przez maksymalnie 2 lata), Trusted Shops (jako narzędzie do oceny klientów), eKomi (jako narzędzie do oceny klientów),

    Sovendus (jako partner reklamowy udzielający rabatów anonimizuje dane po 7 dniach i usuwa je po 2 latach),

    Rocket Fuel/Sizmek (jako partner reklamowy),

    oraz pliki cookie pierwszej strony (dla funkcji strony internetowej).

    Możesz ustawić swoją przeglądarkę tak, aby informowała Cię o rozmieszczeniu plików cookie. To sprawia, że używane pliki cookie są dostępne dla Ciebie. W dowolnym momencie możesz również usunąć pliki cookie za pomocą odpowiedniego ustawienia przeglądarki i uniemożliwić ustawienie nowych plików cookie (rezygnacja). Należy pamiętać, że nasze strony internetowe mogą nie być wyświetlane optymalnie i niektóre funkcje mogą być niedostępne technicznie.

    Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z następującymi wyjaśnieniami:

    4. Narzędzia trakujące

    Google Analytics i IntelliAd

    Dla zorientowanego na potrzeby projektu naszej strony internetowej, tworzymy pseudonimowe profile użytkowników za pomocą Google Analytics i IntelliAd. Wyjaśnimy, jak oba narzędzia działają z wykorzystaniem Google Analytics jako przykładu. Google Analytics wykorzystuje pliki cookie, które mogą być przechowywane na Twoim urządzeniu i czytane przez nas, dzięki czemu możemy rozpoznać i zliczyć powracających użytkowników. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 para. 1 lit. f) RODO i art. 15 sekund 3 TMG w celu sprawdzenia, jak często nasze strony były dostępne dla różnych użytkowników.

    Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z tej strony internetowej są zwykle przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane. Ponieważ jednak aktywowaliśmy anonimizację IP na tej stronie, Twój adres IP zostanie wcześniej skrócony przez Google w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP zostanie przeniesiony na serwer Google w USA (odpowiedni poziom ochrony danych jest dostępny zgodnie z Art. 45 ust. 1 RODO poprzez udział Google w Tarczy Prywatności) i tylko tam skrócony. Zawarliśmy umowę z Google Inc. (USA) na przetwarzanie zamówień zgodnie z art. 28 RODO. W związku z tym Google może wykorzystywać wyłącznie wszystkie informacje w celu oceny korzystania z naszej strony internetowej i sporządzania raportów dotyczących działań na stronie.

    Możesz w każdej chwili sprzeciwić się przetwarzaniu. Użyj jednej z następujących opcji:

    1. Możesz zrezygnować z plików cookie, wybierając odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce, jednak pamiętaj, że jeśli to zrobisz, możesz nie móc korzystać z pełnej funkcjonalności tej witryny.
    2. Możesz również uniemożliwić Google gromadzenie danych generowanych przez pliki cookie związane z korzystaniem z witryny (w tym adresu IP) oraz przetwarzanie tych danych przez pobranie i zainstalowanie wtyczki do przeglądarki dostępnej pod poniższym linkiem(https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl).
    3. Aby zrezygnować z usługi IntelliAd, kliknij tutaj: https://login.intelliad.com/optout.php

    5. Przekierowywanie

    Korzystamy z technologii retargetingu firmy Adobe Media Optimizer AMO w połączeniu z Google, Facebook i Bing, aby oferować reklamy na innych stronach internetowych, które są dopasowane do Twoich zainteresowań.

    Technologie przekierowywania

    Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 para. 1 lit. f) RODO. Funkcjonalność tych narzędzi wyjaśniono przy użyciu Google jako przykładu i stosuje się odpowiednio do wszystkich technologii ponownego kierowania.

    Podczas odwiedzania naszej strony internetowej funkcje rozpoznawania przeglądarki lub urządzenia końcowego są odzyskiwane, adres IP jest oceniany lub funkcja rozpoznawania jest zapisywana jako mały plik tekstowy (np. Tak zwany plik cookie strony trzeciej) na urządzeniu. Zachowanie dotyczące użytkowania jest rejestrowane podczas odwiedzania różnych stron internetowych. Charakterystyki zostały zaprojektowane pseudonimowo. Jeśli jesteś zalogowany na swoje konto Google, funkcje te można przypisać bezpośrednio do Twojego profilu. Google może łączyć i przechowywać Twoje wizyty na naszych stronach internetowych z twoimi cechami, aby wyświetlać ukierunkowane reklamy w innych witrynach. W ten sposób Google może również określić Twoje poprzednie wizyty na naszej stronie. Twoje urządzenie i przeglądarka są rozpoznawane przez Google podczas odwiedzania strony wyświetlającej reklamy w imieniu Google.

    Poniżej znajdziesz więcej informacji o narzędziach do konwersji.

    Google Conversion Tool: ta strona używa również narzędzia Google Conversion do pseudonimowej wewnętrznej analizy skuteczności umieszczonych reklam. Jeśli wejdziesz na naszą stronę z innej strony internetowej, klikając na jedną z naszych reklam (reklamy tekstowe, banery) umieszczoną tam, plik cookie zostanie zapisany w twoim programie przeglądarki za pomocą banera reklamowego. Jeśli baner jest kampanią reklamową na zlecenie Google, Google ustawi odpowiedni plik cookie po kliknięciu banera. Ani my, ani nasz partner konwersji nie widzimy innych odwiedzonych stron internetowych. Nie zbieramy ani nie otrzymujemy żadnych informacji, które mogłyby Cię zidentyfikować. Informacje zebrane za pomocą śledzenia konwersji są używane wyłącznie do tworzenia statystyk dotyczących sukcesu i wykorzystania naszych kampanii. Te pliki cookie wygasają po 30 dniach. Podstawą prawną korzystania z technologii cookies jest art. 6 ust. 1 f) RODO. Jeśli nie chcesz brać udziału w tej analizie, możesz wyłączyć ustawienia plików cookie poprzez ustawienia przeglądarki lub wchodząc tutaj: http://optout.networkadvertising.org/?C=1#!/

    Informacje, które użytkownik anonimowy odwiedzający stronę uzyskuje z naszej witryny za pośrednictwem banera reklamowego Picanova, są odczytywane z pliku cookie i przetwarzane anonimowo przez nas i naszego partnera konwersji (np. Google). Dane osobowe o Tobie nie zostaną przekazane dalej.

    Bing Conversion Tool: Ta strona wykorzystuje również usługę analizy śledzenia konwersji Bing firmy Microsoft Corporation (One Microsoft Way Redmond, WA 98052-6399) w celu zmierzenia sukcesu innych przełączanych środków reklamowych. Firma Microsoft umieszcza plik cookie na twoim komputerze, kiedy wchodzisz na naszą stronę internetową za pośrednictwem reklamy Pivanova z sieci reklamowej Microsoft. Te pliki cookie wygasają po 30 dniach i nie są używane do osobistej identyfikacji. Korzystając ze śledzenia konwersji Bing, my i Microsoft widzimy, że ktoś kliknął naszą reklamę w sieci reklamowej Microsoft i został przekierowany do naszej witryny. Nie możemy jednak zobaczyć, które strony odwiedziliście. Informacje zbierane za pomocą Bing Conversion Tracking służą wyłącznie do gromadzenia statystyk dotyczących sukcesu i wykorzystania naszych kampanii reklamowych. Jednak nie zbieramy ani nie otrzymujemy żadnych informacji pozwalających na identyfikację użytkowników. Podstawą prawną tego zastosowania technologii plików cookie jest art. 6 ust. 1 f) RODO.

    Jeśli nie chcesz brać udziału w śledzeniu konwersji przez Bing, możesz także odrzucić ustawienie pliku cookie wymagane do tego - na przykład, używając opcji przeglądarki, która generalnie dezaktywuje automatyczne ustawianie plików cookie. Aby to zrobić, kliknij poniższy link:

    https://advertise.bingads.microsoft.com/de-de/ressourcen/richtlinien/optout-optimization

    i potwierdź swój sprzeciw na stronach, do których można dotrzeć za pośrednictwem tego linku. Więcej informacji i opcji ustawień dla środków reklamowych firmy Microsoft można znaleźć tutaj:

    https://advertise.bingads.microsoft.com/de-de/ressourcen/richtlinien/richtlinien-zur-datensicherheit-und-datnschutzerklaerung

    Informacje, które użytkownik anonimowy odwiedzający stronę uzyskuje z naszej strony internetowej za pośrednictwem naszego banera reklamowego, są odczytywane z pliku cookie i przetwarzane anonimowo przez nas i Microsoft. Jednak dane osobowe o Tobie nie zostaną przekazane dalej.

    Remarketing

    Możemy umieszczać słowa kluczowe na naszych stronach internetowych zawierające oświadczenia dotyczące zawartości strony internetowej, takie jak oferowane produkty. Korzystamy z Menedżera tagów Google, Optycznego Optymalizatora witryny (VWO) i Adobe Media Optimizer (AMO), Google Adwords. Poniższy przykład Google wyjaśnia, jak to działa. Google otrzymuje te słowa kluczowe, które nie zawierają osobistych ani poufnych informacji. Gdy odwiedzasz stronę z określonymi słowami kluczowymi dotyczącymi produktów, Google przechowuje je i przypisuje do pseudonimów. Ten link umożliwia Google określenie, czy któraś z naszych reklam jest wyświetlana.

    Sieć reklam displayowych Google: używamy również technologii remarketingowych Google w naszych witrynach. Pliki cookie są przez nas wykorzystywane do rozpoznawania Twojego komputera w innych witrynach uczestniczących w sieci reklamowej Google z zarejestrowanych danych (odwiedź naszą stronę internetową, w tym datę i czas, najlepiej język używany, typ przeglądarki, system operacyjny) i prezentować reklamy dostosowane do Twoje domniemane interesy. Podstawą prawną tego zastosowania technologii plików cookie jest art. 6 ust. 1 f) GDPR. Możesz przeglądać, usuwać lub dodawać kategorie, według których ta technologia wyświetla reklamy oparte na zainteresowaniach w sieci reklamowej Google Display od Menedżera preferencji reklam Google. To narzędzie pozwala również zrezygnować z używania plików cookie do wyświetlania reklam opartych na zainteresowaniach w sieci reklamowej Google, pobierając i instalując wtyczkę przeglądarki, aby wyłączyć plik cookie wyświetlania reklam. Więcej informacji na temat spersonalizowanych reklam wyświetlanych przez Google można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/privacy?hl=pl

    Kiedy użyjesz tego samego programu przeglądarki do odwiedzenia innych witryn internetowych, których operatorzy posiadają zintegrowane przestrzenie reklamowe sieci reklamowej Google Display, informacje z tego pliku cookie są automatycznie odczytywane przez tego operatora strony i wyświetlane w banerach reklamowych do wyświetlania. prawdopodobnie interesujące treści dla ciebie. Informacje te nie są przechowywane przez innych operatorów witryny poza tą tymczasową anonimową oceną.

    Technologia konwersji na Facebooku: korzystamy z usługi "Remarketing Facebooka" na naszej stronie internetowej. Technologia remarketingowa na Facebooku umożliwia użytkownikom, którzy odwiedzili naszą witrynę, ponowne zajęcie się reklamą celowaną na stronach Facebooka. Jednak nie zbieramy ani nie otrzymujemy informacji o tym, którzy użytkownicy Facebooka faktycznie otrzymują ukierunkowane reklamy. Nie jesteśmy tu również w stanie zidentyfikować poszczególnych użytkowników. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 para. 1 f) RODO. Aby to zrobić, kliknij poniższy link https://www.facebook.com/policies/cookies/ i potwierdź swój sprzeciw na stronie, do której można dotrzeć za pośrednictwem tego linku.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat celów i zakresu gromadzenia i przetwarzania danych osobowych na Facebooku, a także opcji ustawień ochrony prywatności na Facebooku, zapoznaj się z Polityką danych na Facebooku. Możesz zrezygnować z usługi Digital Advertising Alliance w Stanach Zjednoczonych, organizacji Digital Advertising Alliance w Kanadzie, European Interactive Digital Advertising Alliance w Europie lub ustawień urządzenia, dzięki czemu nie zobaczysz opartych na zainteresowaniach reklam online z Facebooka i innych firm uczestniczących w programie. firmy.

    Facebook Conversion Pixel pozwala Facebookowi i nam poznać, że ktoś kliknął naszą reklamę na Facebooku i został przekierowany na naszą stronę. Informacje generowane przez cookie i / lub grafiki dotyczące korzystania z tej strony internetowej są przesyłane na serwer Facebooka w USA i tam przechowywane. Facebook wykorzystuje informacje uzyskane w ten sposób do oceny zachowania użytkowników w odniesieniu do reklam na Facebooku. Facebook może również przekazywać te informacje stronom trzecim, gdy jest to wymagane przez prawo lub gdy strony trzecie przetwarzają te informacje w imieniu Facebooka. Facebook nie łączy twojego adresu IP z innymi danymi przechowywanymi przez Facebook.

    Remarketing na wielu urządzeniach

    Google może technicznie połączyć pseudonimowe funkcje np. urządzenia końcowe, takie jak tablet, smartfon i skrzynka odbiorcza poczty e-mail (marketing z wykorzystaniem różnych urządzeń). Jest to warunek wstępny, że wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w Google w przeszłości. Umożliwia to Google prowadzenie ukierunkowanych kampanii reklamowych na różnych urządzeniach końcowych. Używamy tego do oceny naszych strategii marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

    Twoje dane zostaną przesłane do Google i zapisane w USA. Zgodnie z art. 45 ust. 1 RODO, udział Google w tarczy prywatności zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych. Współpracowaliśmy z Google Inc. (USA) i zawarliśmy umowę na przetwarzanie zamówień zgodnie z art. 28 RODO. W związku z tym Google może wykorzystywać wyłącznie te informacje wyłącznie w celu oceny korzystania z naszej strony internetowej i sporządzania raportów dotyczących działań na stronie internetowej.

    Możesz się temu sprzeciwić zgodnie z art. 21 RODO w dowolnym momencie. Kliknij poniższy link: https://support.google.com/ads/answer/7395996?hl=pl

    6. Narzędzia marketingowe

    Aby dostosować naszą stronę internetową, używamy Optymalizatora witryny internetowej VWO, Adobe Media Optimizer AMO i Menedżera tagów Google, Google Attribution.

    Menedżer tagów Google zarządza tagami (elementami kodu w witrynie), które mierzą ruch, zachowanie użytkowników oraz wpływ reklam internetowych i kanałów społecznościowych. Poza testowaniem i optymalizacją witryny wykorzystuje też remarketing i procesy kierowania.

    Google Attribution umożliwia nam ocenę danych Google Analytics i Google Adwords w jednym narzędziu.

    Więcej informacji znajduje się w punkcie 3ff.

    7. Wtyczki mediów społecznościowych

    Ze względu na ochronę danych nie integrujemy wtyczek społecznościowych bezpośrednio z naszą witryną. Podczas odwiedzania naszych stron żadne dane nie są przesyłane do serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter, XING lub Google+. Profilowanie przez strony trzecie jest zatem wykluczone. Integracja stron służy wyłącznie do przekazywania na nasze konta.

    Wciąż możesz udostępniać wybrane strony jednym kliknięciem na przyciski Facebook, Twitter, Pinterest lub Google+, a także sprawdzić, jak często były one udostępniane w przeszłości.

    8. Wyjaśnienie środków bezpieczeństwa

    Ochrona danych

    Aby jak najbardziej kompleksowo zabezpieczyć Twoje dane przed niechcianym dostępem, podejmujemy środki techniczne i organizacyjne. Na naszych stronach używamy metody szyfrowania. Twoje informacje są przesyłane z komputera na nasz serwer i odwrotnie za pośrednictwem Internetu przy użyciu szyfrowania TLS. Możesz to rozpoznać po tym, że symbol kłódki na pasku stanu przeglądarki jest zamknięty, a linia adresu zaczyna się od https: //

    9. Prawa użytkownika

    Twoje prawa jako użytkownik

    Przetwarzając dane osobowe, RODO przyznaje użytkownikowi jako użytkownikowi witryny pewne prawa:

    1. Prawo do informacji (Art. 15 RODO):
      Masz prawo zażądać potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe dotyczące Ciebie; w takim przypadku użytkownik ma prawo dostępu do tych danych osobowych i do informacji określonych w art. 15 RODO.
    2. Prawo do korekty i skreślenia (art. 16 i 17 RODO):
      Masz prawo do natychmiastowego zażądania korekty nieprawidłowych danych osobowych dotyczących Ciebie i, w razie potrzeby, uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.
      Użytkownicy mają również prawo do żądania natychmiastowego usunięcia danych osobowych, jeśli z jednego z powodów określonych w art. Obowiązuje 17 RODO, np. jeśli dane nie są już wymagane do celów, do których dążą.
    3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO):
      Masz prawo zażądać ograniczenia przetwarzania, jeśli spełniony jest jeden z warunków określonych w art. 18 RODO, np. jeśli złożyłeś sprzeciw wobec przetwarzania, na czas trwania egzaminu.
    4. Prawo do przenoszenia danych (Art. 20 RODO):
      W niektórych przypadkach, które są wyszczególnione w art. 20 RODO, masz prawo do otrzymywania danych osobowych dotyczących Ciebie w ustrukturyzowanym, powszechnym i możliwym do odczytu przez komputer formacie lub do żądania przesłania tych danych do strony trzeciej.
    5. Prawo sprzeciwu (Art. 21 RODO):
      Jeżeli dane zbierane są na podstawie art. 6 para. 1 lit. f) (przetwarzanie danych w celu ochrony uzasadnionych interesów), masz prawo w każdej chwili sprzeciwić się przetwarzaniu z przyczyn wynikających z Twojej konkretnej sytuacji. Nie będziemy już przetwarzać danych osobowych, chyba że istnieją oczywiste przekonujące powody, które zasługująby na ochronę przetwarzania, które przewyższają interesy, prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, lub przetwarzanie służy do dochodzenia, wykonywania lub obrony roszczeń prawnych.
    6. Prawo do odwołania się do organu nadzorującego
      Zgodnie z art. 77 RODO, masz prawo do odwołania się do organu regulacyjnego, jeśli uważasz, że przetwarzanie danych dotyczących Ciebie narusza przepisy o ochronie danych. Prawo do odwołania przysługuje organowi nadzorczemu państwa członkowskiego, w którym przebywasz, pracujesz lub podejrzewasz, że twoje prawa zostały naruszone.

    10. Kontakt z inspektorem ochrony danych

    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

    Nasz specjalista ds. Ochrony danych z przyjemnością udzieli Ci informacji i sugestii na temat ochrony danych:

    datenschutz süd GmbH
    Wörthstrasse 15
    97082 Würzburg, Niemcy
    E-mail: data-protection-officer@unitedartsgmbh.com

    W przypadku pytań dotyczących ochrony danych, w szczególności w odniesieniu do dochodzenia praw osób, których to dotyczy, prosimy przede wszystkim o kontakt z adresem e-mail ochrony danych podanym w odciskach.

    11. Newsletter

    Newsletter

    Na naszej stronie internetowej oferujemy możliwość subskrypcji naszego newslettera niezależnie od zamawiania produktów fotograficznych. W tym celu musimy zapisać twój adres e-mail i twoje imię i nazwisko. Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości e-mail o naszych własnych produktach i usługach, będą one przetwarzane zgodnie z art. 6 para. 1 lit. a) RODO. Twoja zgoda może zostać w dowolnym momencie odwołana (np. Poprzez link do anulowania biuletynu, który znajdziesz w każdym e-mailu z biuletynem), bez wpływu na legalność poprzedniego przetwarzania. Jeśli zgoda zostanie odwołana, zatrzymamy odpowiednie przetwarzanie danych. Przetwarzanie danych jest legalne do odwołania.

    Ponadto wysyłamy biuletyny do naszych klientów w dozwolonym prawem zakresie; możesz również sprzeciwić się temu, klikając link w takiej wiadomości e-mail z newsleterem (rezygnacja).

    Korzystamy z usługi mailingowej Optilyz. Optilyz przechowuje informacje o Tobie w tym celu. Możesz zobaczyć, które dane są szczegółowo uwzględnione na stronie

    https://www.optilyz.com/de/datenschutzerklaerung

    12. Drukowane ulotki

    Pod wszystkimi innymi względami korzystamy z danych adresowych podanych przez Ciebie z zamówieniem na reklamę pocztową w zakresie limitów prawnych. Możesz w każdej chwili zgłosić sprzeciw wobec tej reklamy.

    13. Obszar ograniczony

    Obszar ograniczony

    Jeśli chcesz utworzyć osobisty login, musisz się najpierw zarejestrować. Gromadzimy następujące dane: tytuł, nazwisko, imię i nazwisko, adres e-mail, ulica, kod pocztowy, miejscowość, kraj, numer telefonu (informacje dobrowolne), hasło na podstawie art. 6 para. 1 lit. b) RODO. Korzystamy z danych, które przesyłasz nam podczas rejestracji lub podczas zapytań, aby utworzyć dla Ciebie profil, dzięki czemu możesz łatwiej złożyć zamówienie. Możesz zmienić lub usunąć swój profil w dowolnym momencie na koncie. Dane zostaną automatycznie usunięte z naszego systemu. Jeśli nie ma okresów zatrzymywania lub, jeśli dane nie są wymagane w indywidualnych przypadkach (na przykład w przypadku otwartego zadłużenia w celu windykacji roszczeń)

    14. Sklep on-line

    Sklep on-line

    Przechowujemy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które przesyłasz do nas w trakcie przetwarzania zamówienia zgodnie z art. 6 ust. 1 litera b) GDPR wyłącznie do przetwarzania zamówień, adresu e-mail, nazwy, adresu, przesyłanych plików graficznych, adresu IP. W szczególności używamy Twojego adresu e-mail do powiadomień o statusie twojego zamówienia, a także do prawnie dozwolonej wysyłki biuletynu, którą możesz wypisać w dowolnym czasie (patrz punkt 11). Używamy plików graficznych wyłącznie do realizacji zamówienia, a także do wewnętrznej analizy marketingowej. Z reguły pliki obrazów są usuwane po 6 miesiącach, patrz także sekcja 1, Zamawianie produktów fotograficznych.

    15. Klient offline

    Jeśli narzędzie do pobierania offline jest dostępne do pobrania na naszej stronie internetowej, możesz je pobrać, klikając przycisk pobierania. Pozwala to spersonalizować książkę ze zdjęciami z obrazami offline, a następnie zamówić je online.

    16. Aplikacje internetowe

    Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych na podstawie § 26 BDSG. Przetwarzamy dane, które przekazujesz nam w kontekście Twojej aplikacji online wyłącznie w celu wyboru kandydata. Dane nie będą przetwarzane w żadnym innym celu.

    Sam określasz zakres danych, które chciałbyś nam przesłać jako część aplikacji online. Aplikacje internetowe są przesyłane elektronicznie do naszego działu personalnego, gdzie są przetwarzane tak szybko, jak to możliwe. Transmisja jest szyfrowana. Z reguły wnioski są przekazywane do szefów odpowiednich działów specjalistycznych w naszej firmie. Poza tym Twoje dane nie zostaną przekazane dalej. Twoje informacje będą traktowane poufnie w naszej firmie. Jeśli twoje zgłoszenie nie powiedzie się, twoje dokumenty zostaną usunięte po 6 miesiącach.

    W przypadku, gdy możemy rozważyć Twoje zgłoszenie w innych lub przyszłych ofertach pracy, prosimy o dołączenie uwagi na ten temat do wniosku. Przetworzymy Twoje dane na podstawie art. 6 Par. 1 lit. a) RODO.

    17. Strona firmy na Facebooku

    Prowadzimy oficjalną stronę na Facebooku pod adresem URL https://www.facebook.com/mojobrazpl/. Nie zbieramy, nie przechowujemy ani nie przetwarzamy danych osobowych naszych użytkowników na tej stronie w żadnym momencie. Ponadto żadne inne przetwarzanie danych nie jest przez nas przeprowadzane ani inicjowane. Dane wprowadzone na naszej stronie na Facebooku, takie jak komentarze, filmy lub zdjęcia, nigdy nie będą przez nas wykorzystywane ani przetwarzane w żadnym innym celu.

    Facebook korzysta z tak zwanych metod śledzenia sieci na tej stronie. Należy pamiętać, że Facebook może wykorzystywać informacje z twojego profilu do oceny twoich nawyków, osobistych relacji, preferencji i tak dalej. Nie mamy wpływu na przetwarzanie twoich danych przez Facebook. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz politykę prywatności na Facebooku.

    18. Linki do innych stron internetowych

    Ponadto znajdziesz linki do innych stron w naszej witrynie. Natychmiast po wejściu na tę stronę internetową za pomocą takiego linku, rozpoznawalnego po zmienionym adresie URL, nie ponosimy już odpowiedzialności w rozumieniu RODO.

    19. Czat

    W przypadku obsługi klienta korzystamy z narzędzia do rozmów - Olark.

    Gdy korzystasz z narzędzia do rozmów Olark, Olark przechowuje dane. Możesz zobaczyć, na których danych Olark szczegółowo przechowuje https://www.olark.com/privacy-policy.

    20. Czas przechowywania

    Więcej informacji na temat czasu przechowywania można znaleźć w sekcji 3. Jeśli nie podano bardziej szczegółowych informacji, dane zostaną zapisane, gdy tylko przestaną być potrzebne.

    Sprawdź nas!

    Wiele innych firm

    Witam, jak możemy Ci pomóc?

    Proponowane odpowiedzi

    Przeszukaj wszystkie odpowiedzi

    Wszystkie tematy pomocy

    Obraz na płótnie

    Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

    Jaka rozdzielczość aparatu fotograficznego najlepiej nadaje się do drukowania na płótnie?

    Aby uzyskać dobry wynik, rozdzielczość aparatu cyfrowego nie powinna być mniejsza niż cztery megapiksele. Dzięki rozdzielczości dwóch megapikseli możemy konwertować obraz w mniejsze formaty w dobrej jakości.

    Do góry

    Jaka powinna być rozdzielczość?

    Zdjęcie powinno mieć następującą minimalną rozdzielczość. Zdjęcia o niższej ilości pikseli nie mogą być używane ze względów jakościowych.

    Fotoprodukt Rozdzielczość / DPI
    Obraz na płótnie 38
    Aluminimum 72
    Akryl + aluminium 72
    Akryl 72
    Pianka utwardzana 72
    Pudełko ze zdjęciami 72
    Kubek 72
    Etui na telefon 72
    Podkładka pod myszkę 72
    Puzzle 72
    Do góry

    Który format pliku jest właściwy do druku?

    Możemy przetwarzać formaty .jpg, .jpeg, .png, .gif.

    Do góry

    Skąd wiem, czy moje zdjęcie jest odpowiednie do wymaganego rozmiaru?

    W punkcie 2 procedury zamawiania "Wybierz format" znajdzie się lista możliwych formatów wydruku opartych na motywie. Jeśli żądany format nie jest wyświetlany, to może i.d.R. mieć dwie przyczyny. Rozdzielczość pliku obrazu jest niewystarczająca lub współczynnik kształtu pliku obrazu odbiega zbyt mocno od wymaganego formatu.

    Do góry

    Jak ważna jest proporcja zdjęcia do produkcji moich obrazów?

    Proporcja jest określona jako stosunek długości do szerokości obrazu. Współczynniki proporcji to format 3: 2 i format 4: 3. W mójobraz.pl dostępne są te formaty oraz wiele innych formatów (na przykład formaty panoramiczne i formaty kwadratowe). Jeśli współczynnik proporcji obrazu różni się zbytnio od Twojego ulubionego motywu, motyw nie zostanie Ci zaproponowany, ponieważ w przeciwnym wypadku trzeba by wyciąć zbyt dużo plików graficznych, aby móc wygenerować pożądany format. Zmieniając format motywu przed zamówieniem, możesz uzyskać żądany format.

    Do góry

    Jak mogę edytować moje zdjęcia?

    W przypadku dodatkowej obróbki zdjęć należy używać najpopularniejszego oprogramowania, takiego jak Adobe Photoshop, Corel Paint, PaintShop Pro lub IrfanView. Jednak konfigurator produktów z mójobraz.pl oferuje możliwość opcjonalnego "efektu" czarno-białego obrazu.

    Do góry

    Czy mogę również przesyłać obrazy czarno-białe?

    Tak, zdjęcia można również wczytywać jako obrazy czarno-białe. Oczywiście można także przerobić normalne kolorowe zdjęcie w konfiguratorze pod opcją "Efekty" na czarno-białe.

    Do góry

    Czy moje zdjęcia będą edytowane ręcznie przed drukowaniem?

    Po wczytaniu zdjęcia system automatycznie oferuje wszystkie odpowiednie formaty, w zależności od rozdzielczości i proporcji. Pliki do druku generowane są automatycznie przez system w wybranym formacie natychmiast po złożeniu zamówienia i przesłane na serwer produkcyjny. Podgląd w konfiguratorze wyświetlany podczas wyboru formatu odpowiada za wygląd finalnego produktu. W szczególności w odniesieniu do ewentualnej utraty motywów ze względu na różne proporcje pomiędzy formatem oryginalnego zdjęcia a wydruku. Należy pamiętać, że system nie może rozpoznać niewyraźnych informacji o obrazie, np. z powodu sztucznie powiększonej rozdzielczości lub grubych pikseli. Może to skutkować złym wydrukiem (w takich przypadkach nie ma podstaw do reklamacji).

    Do góry

    Jak duży może być mój obraz?

    Wczytywane zdjęcie może mieć wielkość do 60 MB. Całkowita rozdzielczość nie powinna przekraczać 100 Mpx.

    Do góry

    W jaki sposób mogę wczytać zdjęcie?

    Kliknij na "Wczytaj zdjęcie" na naszej stronie.

    Do góry

    Jak mogę złożyć zamówienie?

    Wczytaj zdjęcie Wczytaj wybrane zdjęcie na nasz serwer. Wybierz żądany format, grubość ramy wewnętrznej i rodzaj obramowania.

    Wybierz efekt W tym momencie możesz zmienić Twoje zdjęcie na czarno-białe.

    Koszyk W koszyku masz wiele opcji do wyboru:
    - przede wszystkim potwierdź wybrane produkty
    - możesz wykorzystac kupon, jeśli jest dostępny
    - masz możliwość wczytania dodatkowych zdjęć
    - oraz dodania opcjonalnych produktów (zestawy do zawieszenia, sztalugi).

    Dane kontaktowe Podaj swoje dane osobowe, adres rachunkowy i wysyłki.

    Formy płatności Proszę wybrać preferowaną metodę płatności.

    Podgląd zamówienia Sprawdź szczegóły i wyślij zamówienie!

    Do góry

    Kiedy moje zamówienie ważne?

    Zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po zakończeniu procesu składania zamówienia, wybraniu płatności i zaakceptowaniu naszych ogólnych warunków handlowych. Po kliknięciu "Zamów teraz" - otrzymasz potwierdzenie zamówienia przez e-mail. Dopiero wtedy zamówienie staje się ważne.

    Do góry

    Nie otrzymałem/łam potwierdzenia zamówienia

    Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznie potwierdzenie zamówienia na podany adres email. Może się zdarzyć, że wiadomość będzie sklasyfikowana jako spam, dlatego sprawdź folder spamu. Sprawdź jej tam nie znajdziesz, sprawdź również, czy pojemność skrzynki pocztowej nie została przekroczona. Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia (na przykład z powodu błędnej pisowni swojego adresu email w procesie zamawiania), skontaktuj się z działem obsługi klienta "mójobraz.pl.

    Do góry

    Dlaczego po wczytaniu zdjęć widzę ograniczoną liczbę formatów?

    Po przesłaniu zdjęcia na nasz serwer nasz system sprawdzi, które formaty są odpowiednie dla tego zdjęcia. Rozdzielczość i proporcje zdjęcia są kluczowe dla zapewnienia wysokiej jakości produktu. Aby wybrać większe formaty, musisz przesłać plik o większej rozdzielczości i / lub innej proporcji.

    Do góry

    Podczas użycia zdjęcia o wysokiej rozdzielczości, format, który chciałbym wybrać, nie jest dostępny

    Przy tworzeniu produktu ważna jest proporcja zdjęcia. Istnieją różne proporcje, np. 4: 3, 3: 2, 2: 1 lub 1: 1. Proporcje możesz ustawić automatycznie w ustawieniach aparatu cyfrowego lub później ręcznie edytując zdjęcie w programach takich jak Adobe Photoshop, itp.. Drukowanie może odbywać się tylko w formatach podobnych do wczytanego zdjęcia. W innym przypadku obraz byłby zniekształcony. Aby tego uniknąć, nasz system oferuje tylko możliwe do wydrukowania formaty.

    Do góry

    Po wczytaniu zdjęcia otrzymuję komunikat "Nieprawidłowy format pliku"

    Niewłaściwy format pliku może zaistnieć z dwóch różnych powodów:

    1. 1. Plik, który przesłałeś, nie jest typu "JPG". Proszę sprawdzić typ pliku zdjęcia i przekonwertować go w razie potrzeby z programem do obróbki obrazu na prawidłowy format pliku.
    2. 2. Nazwa pliku ze zdjęciami zawiera znaki specjalne, takie jak kropki, przecinki, spacje, itp. Zmień nazwę pliku przed przesłaniem, tak aby nazwa nie zawierała żadnych z tych znaków.
    Do góry

    Czy mogę zrobić kilka kopii mojego zdjęcia?

    Możesz zamówić nieograniczoną liczbę zdjęć, oczywiście również w różnych formatach. Aby wybrać inny format tego samego pliku graficznego, musisz kliknąć opcję "Prześlij dodatkowe zdjęcie" z koszyka.

    Do góry

    Jak mogę zamówić więcej niż jedno zdjęcie naraz?

    Po zaprojektowaniu produktu i włożeniu go do koszyka możesz wrócić do procesu zamawiania klikając link "Prześlij kolejne zdjęcie". W taki sposób można zamówić kilka indywidualnych produktów naraz. Pamiętaj, że nie można zamówić fotobooków i kalendarzy ze zdjęciami wraz z innymi produktami. Format 20 x 20 cm jest specjalną ofertą. W jednym koszyku można zamówić do 20 produktów w tym formacie.

    Do góry

    Czy jest możliwe dokonanie zmian w zamówieniu po złożeniu zamówienia?

    Niestety, z powodu automatycznych procesów produkcji i wysyłki nie możemy zmienić już złożonego zamówienia.

    Do góry

    Jakie są metody płatności?

    Możesz płacić za towary za pomocą płatności Paypal lub karty kredytowej. Akceptujemy karty kredytowe VISA, MasterCard i American Express.

    Do góry

    Czy jest możliwe płacenie na raty?

    Płacenie na raty nie jest możliwe.

    Do góry

    Czy mogę zapłacić za pobraniem?

    Niestety, płatność nie jest możliwa ze względów logistycznych. Nie wysyłaj nam również gotówki ani czeków. W przypadku utraty nie możemy ponosić odpowiedzialności za to.

    Do góry

    Nie otrzymałem/łam rachunku

    Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub płatnością PayPal, skontaktuj się proszę z zespołem obsługi klienta mójobraz.pl.

    Do góry

    Co to jest procedura bezpieczeństwa 3D-Secure?

    Usługa 3D Secure gwarantuje, że kupujący jest faktycznie posiadaczem karty kredytowej. Tylko potwierdzenie transakcji Kodem 3D-Secure pozwoli na zrealizowanie transakcji. Odpowiedzialność za zakupy dokonane wówczas ponosi VISA lub MasterCard. Oznacza to, że nie poniesiesz kosztów, gdy anulujesz transakcje z powodu nadużycia. Jeśli jesteś zalogowany w usłudze 3D Secure przy użyciu jednej z metod rejestracji, podczas procesu płatności pojawi się strona wpisu Twojego banku, w której możesz wprowadzić swoje hasło. Płatności są dokonywane tylko przy użyciu prawidłowego hasła, które znasz wyłącznie Ty i Twój bank. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, zostaniesz przekierowany do bezpiecznej strony rejestracji banku przed jej opłaceniem.

    Do góry

    Jak będzie zapakowane moje zamówienie?

    Aby nasze towary dotarły jako nieuszkodzone, używamy wyłącznie wysokiej jakości specjalnego opakowania do naszych produktów. Nasze płyty i plakaty mają dodatkową osłonę krawędzi, dzięki czemu rogi nie są uszkodzone podczas transportu. Ponadto większość naszych produktów jest owinięta folią zabezpieczającą.

    Do góry

    Jaka firma dostawcza dostarczy moje zamówienie?

    Nasze produkty są zazwyczaj dostarczane z DHL. Większe formaty, np. 120x120cm i większe, dostarczane są przez GEL-Express Logistics. Przesyłka do Austrii, Belgii, Luksemburga, Holandii i Szwajcarii odbywa się przez GLS lub UPS.

    Do góry

    Jakie są koszty wysyłki?

    Koszty za zamówienie: 29 PLN. Za zamówienia mieszane zawierające fotoobrazy wraz z fotoprezentami, lub produktami z grupy Dom i wystrój, dodatkowy koszt 12 PLN.

    Do góry

    Informacje o wysyłce

    Gdy zamówienie jest gotowe do wysyłki, otrzymasz także nowe powiadomienie o wysyłce z adresu shipping@mójobraz.pl. Jeśli nie widzisz tego powiadomienia po zakończeniu czasu produkcji Twoich artykułów, może wynikać z tego, że wiadomość wylądowała w folderze spamu. Jeśli nie możesz znaleźć żadnych powiadomień, skontaktuj się z naszym działem obsługi technicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego.

    Do góry

    Czasy produkcji i dostawy

    Wydruk na płótnie
    • Czas produkcji: 1 dzień
    • Czas wysyłki: 1 do 3 dni
    • Całkowity czas dostawy: do 4 dni
    Druk na płótnie z ramą wernisażową:
    • Czas produkcji: 1 do 3 dni
    • Czas wysyłki: 4 do 6 dni
    • Całkowity czas dostawy: do 7 dni


    Należy pamiętać, że mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce. Niestety, nie mamy na to wpływu. Nasze produkty są zawsze produkowane i wysyłane dopiero po otrzymaniu płatności. Produkcja następuje po wpłynięciu płatności do godziny 07:00 w danym dniu roboczym* i zaksięgowaniu jej. Pamiętaj, że może dojść do opóźnień w indywidualnych przypadkach, np. z powodu błędów produkcyjnych.

    Nasze procesy pracy są tak zoptymalizowane, aby Twoje zdjęcie było wyprodukowane i gotowe do wysyłki w ciągu 24 godzin. Ze względów logistycznych firma kurierska odbiera przesyłkę codziennie o 17:00. Jeśli zamówisz dopiero o godzinie 17:30 w trybie online, Twoje zdjęcie jest drukowane i gotowe w 24 godziny, ale dostawca odbiera ją nie wcześniej niż na drugi dzień o godzinie 17:00. Z tego powodu dostawa, za którą odpowiedzialny jest dostawca, może potrwać dłużej niż jeden dzień. Pamiętaj, że dotyczy to tylko zamówień na wydruki na płótnie. Druki na innych materiałach (akrylowych) wymagają większego nakładu produkcyjnego, a tym samym większej ilości czasu produkcji. Tak więc, w zamówieniach mieszanych (np. druk na płótnie i druk akrylowy) mogą wystąpić dwa oddzielne zlecenia. Wydruk na płótnie zostanie dostarczony do Ciebie jako pierwszy.

    Do góry

    Czy dostępna jest wysyłka ekspresowa?

    Nie, nie ma sposobu, aby wybrać szybszą metodę wysyłki.

    Do góry

    Dokąd wysyłacie?

    Wysyłamy do Polski, Wielkiej Bytanii, Irlandii i Niemiec

    Do góry

    Jak sprawdzić status mojej dostawy?

    Na stronie www.gls-group.eu lub www.gel-express.de lub www.dhl.de lub www.ups.com zawsze można sprawdzić aktualny status wysyłki. Wpisz swój numer pakietu z powiadomienia o wysyłce w polu "Śledzenie".

    Zamówienia do dwóch elementów, maksymalnie w rozmiarze 40x30 cm, będą wysyłane automatycznie bez możliwości ich śledzenia.

    Do góry

    Czy mogę sam odebrać zamówienie?

    Nie. Proszę zrozumieć, że ze względów logistycznych bezpośredni odbiór z produkcji nie jest możliwy.

    Do góry

    Co należy zrobić, jeśli nie jestem w domu w trakcie dostawy?

    Jeśli nie jesteś w domu podczas doręczenia zamówienia, GLS / GEL / UPS / DHL weźmie Twoją przesyłkę i zostawi wiadomość. Kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia lub dostarcza przesyłkę do sąsiada lub do najbliższego paczkomatu. Jeśli dowiesz się wcześniej, że nie będzie Cię w domu przez cały dzień, możesz z reguły poinformować telefonicznie firmę kurierską i umówić się na inny termin.

    Do góry

    Kiedy muszę odebrać moją przesyłkę z paczkomatu?

    Jeśli kurier zdeponował paczkę w paczkomacie, ale Cię nie zastał, masz czas do 9 dni roboczych na odbiór paczki. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana w wyznaczonym czasie, pakiet zostanie zwrócony do nas. W tym przypadku ponosisz niestety koszty nowej dostawy.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli adres dostawy jest nieprawidłowy?

    Proszę zrozumieć, że ze względu na szybkie przetwarzanie zamówienia, po złożeniu zamówienia nie ma już możliwości zmiany Twojego adresu.

    Do góry

    Czy mogę zlecić dostawę przesyłki do paczkomatu?

    Niestety, nie można podać paczkomatu jako adresu wysyłki. Dostarczamy wyłącznie z DHL i UPS. Nasi kurierzy nie mogą kontrolować paczkomatów.

    Do góry

    Kto ponosi wszelkie poniesione koszty celne?

    Przy wysyłce do krajów europejskich spoza UE, np Szwajcaria, kurier może pobierać opłaty celne. Pamiętaj, że opłaty te są zawsze ponoszone przez odbiorcę.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli mój produkt jest uszkodzony?

    Jeśli Twój produkt jest uszkodzony, możesz go zareklamować w naszej obsłudze klienta. Proszę zrobić zdjęcie swojego produktu, w tym opakowania, w celu stwierdzenia, czy szkody powstały podczas wysyłki, czy podczas produkcji. Skontaktuj się z nami pod adresem info@mójobraz.pl. Nie zwracaj proszę uszkodzonego produktu.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli dostawa nie odpowiada mojemu zamówieniu?

    Jeśli dostawa nie odpowiada Twojemu zamówieniu, sprawdź najpierw dane zamówienia na fakturze. Jeśli przesyłka nie zgadza się z zamówieniem, poinformuj o tym mójobraz.pl - zespół obsługi klienta.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli mój produkt ma rozbieżności kolorystyczne?

    Jeśli zamówienie jest inne niż szablon, jest to spowodowane głównie ustawieniami Twojego monitora. Drukarki są regularnie sprawdzane i drukują Twój obraz zgodnie z szablonem. Jeśli produkt ma ekstremalne rozbieżności kolorów, prosimy o poinformowanie naszej obsługi klienta i przesłanie nam zdjęcia swojego produktu pocztą elektroniczną.

    Do góry

    Co należy zrobić, gdy zdjęcia są niewyraźne lub nieostre?

    Jeśli jedno z Twoich zdjęć jest nieostre lub niewyraźne, to zazwyczaj dlatego, że rozdzielczość zdjęcia nie była wystarczająca. Zostajesz o tym poinformowany podczas projektowania za pomocą znaku ostrzegawczego. Niestety, nie możemy zaakceptować reklamacji ze względu na zbyt niską rozdzielczość zdjęcia. Dlatego sprawdź, czy zdjęcia są wystarczająco dobrej jakości.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli moje dodatkowo zamówione produkty są uszkodzone?

    Jeśli dodatkowe produkty są wadliwe, możesz zareklamować je w ciągu 14 dni. Proszę poinformować naszą obsługę klienta.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli brakuje części zamówienia?

    Jeśli wystąpi to mało prawdopodobne zdarzenie, że dostawa jest niekompletna, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Oczywiście natychmiast zajmiemy się Twoimi brakującymi produktami. Należy pamiętać, że produkty z różnymi formatami opakowań są wysyłane oddzielnie. Dlatego może wystąpić do 3 dostaw.

    Do góry

    Czy zostaną zwrócone mi pieniądze przy niekompletnej dostawie?

    Jeśli twój produkt jest uszkodzony lub brakuje części zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Oczywiście, w przypadku uzasadnionych reklamacji, staramy się dostarczyć Państwu brakujące produkty. W przypadku, gdy po raz drugi dostawa będzie niekompletna, jesteśmy oczywiście gotowi do zwrotu Państwu pieniędzy.

    Do góry

    Czy mogę anulować zamówienie?

    Proszę zrozumieć, że zwrot pieniędzy nie jest możliwy przy indywidualnie drukowanych produktach. Nasze produkty są wykonane tylko zgodnie z Państwa wymaganiami i nie mogą być używane ponownie. Zgodnie z Dz.U.2017.0.683, Art. 38. prawa konsumenta nie ma prawa zwrotu przy zamówieniu towarów, które są produkowane zgodnie ze specyfikacją klienta lub są wyraźnie dostosowane do indywidualnych wymagań klienta.

    Do góry

    W jakich wersjach mogę zamówić obraz na płótnie?

    Możesz zamówić swój obraz na płótnie w dwóch różnych wersjach. Masz do wyboru drewnianą ramę o szerokości 2 cm lub bardzo reprezentatywną, drewnianą ramkę o szerokości 4 cm. Ponadto możesz wybrać jeden z pięciu różnych stylów granicznych.

    • Przedłużone brzegi
    • Biały brzeg
    • Czarny brzeg
    • Brzeg lustrzany
    • Brzeg złożony
    Do góry

    Czy obrazy są drukowane z lub bez brzegów?

    Po przesłaniu następuje automatyczna generacja obramowania.


    1. Biały brzeg:

      W przypadku tego typu obramowania Twój motyw nie jest drukowany na brzegach. Na złożonych stronach dodaje się biały brzeg, podkreślając obraz.

    2. Czarny brzeg:

      Motyw jest wydrukowany tylko na przodzie, na bokach generowane są czarne brzegi. Czarny brzeg tworzy elegancki kontrast z większością motywów.

    3. Brzeg lustrzany:

      Motyw jest w pełni widoczny z przodu obrazu. W zależności od wybranej grubości ramy zewnętrzna część motywu jest kopiowana, odbita i nałożona na brzegi.

    4. Przedłużone brzegi:

      W przypadku tego brzegu najdalsze piksele Twojego motywu są przedłużane i rozciągane wokół ramki. Motyw jest pokazany całkowicie z przodu obrazu.

    5. Złożony brzeg:

      Podobnie jak na klasycznym obrazie, motyw jest nałożony na brzegi. Upewnij się, że żaden z ważnych elementów Twojego motywu nie leży na krawędziach, ponieważ zostaną wywinięte.

    Do góry

    Z jakiego materiału będzie wyprodukowany mój obraz?

    Nasze obrazy wykonane są z wysokiej jakości i specjalnie stworzonej tkaniny poliestrowej i są wykończone powłoką certyfikowaną HP. Tym samym nadają się idealnie do druku lateksowego.Na drewnianą ramę używamy wysokiej jakości świerku.

    Do góry

    Kontrast i szczegółowość

    Należy zauważyć, że w przypadku wszystkich wydruków na płótnie zużycie tuszów jest znacznie wyższe niż przy druku na błyszczącym papierze fotograficznym. Ze względu na strukturę tkaniny, należy zastosować więcej kolorów w celu zapewnienia rozsądnego pokrycia. To jednak odbija się na utracie niektórych szczegółów, zwłaszcza w ciemnych obszarach. Zużycie tuszów jest również wyższe w celu zapewnienia najlepszego kontrastu.

    Do góry

    Jaka jest jakość druku?

    Twoje zdjęcie jest drukowane na płótnie wysokiej jakości za pomocą specjalnych kolorów HP-Latex, gwarantowanych od 75 lat. Powoduje to większy kontrast i umożliwia odtwarzanie najdrobniejszych szczegółów przy odpowiednim szablonie.

    Do góry

    Czy obrazy na płótnie są odporne na wilgoć?

    Należy pamiętać, że wszystkie nasze obrazy na płótnie są drukowane wyłącznie z tuszów bezrozpuszczalnikowych ze względów ekologicznych i zdrowotnych, a zatem są wrażliwe na wilgoć. Dlatego nie powinny być wycierane wilgotnymi ściereczkami lub podobnymi i upewnij się, że obrazy nie są zawieszone w miejscach o wysokiej wilgotności (np. w łazienkach).

    Do góry

    W jaki sposób jest płótno zamontowane na ramie?

    Płótno jest rozciągnięte na drewnianej ramie i zaciskane na odwrotnej stronie. Spowoduje to przeciągnięcie obiektu przez krawędzie, dzięki czemu obraz może być zawieszony bez ramki.

    Do góry

    Jak najlepiej zamontować obraz na płótnie?

    W zależności od wielkości obrazu zaleca się stosowanie naszych zestawów zawieszenia składających się z wkrętów, kołków rozporowych i linki, które zapewniają stabilne dopasowanie. Oczywiście można też łatwo przymocować małe obrazy za pomocą gwoździ. Dwa sposoby montażu:
    1. Weź dwie metalowe płytki z oczkami i przymocuj je do ramy. Następnie możesz powiesić obraz na dwóch gwoździach na ścianie.
    2. Alternatywnie możesz wziąć sznurek, przeciągnąć go przez dwa oczka i powiesić obraz za pomocą sznurka na gwoździu na ścianie.

    Do góry

    Co zrobić z nietypowym formatem zdjęć?

    Jeśli Twoje zdjęcie nie pasuje do naszych standardowych formatów, chętnie przedstawimy Ci specjalny format. W tym przypadku skontaktuj się z nami pod adresem email b2b@mójobraz.pl. Zasadniczo możemy drukować prawie każdy format, ale wymagana minimalna ilość zamówienia to 20 produktów.

    Do góry

    Co się stanie, jeśli wyprodukuję specjalny format jako standardowy format?

    Jeśli nadal wybierzesz jeden z naszych standardowych formatów, aby uzyskać wyjątkowy format zdjęć, system automatycznie zaproponuje wymiary najbardziej dopasowane do Twojego formatu zdjęć. Należy pamiętać, że w tym przypadku zdjęcie musi być przycięte w sposób pokazany na podglądzie wydruku podczas procesu zamawiania.

    Do góry

    Jakie produkty dodatkowe mogę zamówić?

    W trakcie procesu zamawiania możesz dodatkowo ulepszyć Twój obraz przy użyciu różnych opcji:

    1) XXL-drewniana rama

    Oferujemy nasze wydruki na płótnach o standardowej grubości 2 cm. Możesz też zamówić drewnianą ramę z grubością 4 cm za niewielką opłatą.

    2) ramy wernisażowe

    Do naszych obrazów na płótnie ze standardowymi drewnianymi ramami wewnętrznymi oferujemy wysokiej jakości ramy wernisażowe w dziewięciu dostępnych kolorach: białym, czarnym matowym, czarnym lśniącym, srebrnym, złotym, orzechowym, jesionowym, dębowym i palisandrowym. Obraz jest wstawiony z przodu ramy, pozostawiając szczelinę pomiędzy ramą a obrazem. Z powodu tego szczególnie efektownego kadrowania, brzeg płótna nie jest całkowicie zasłonięty powodując efekt, "pływającego obrazu". Ten artystyczny często używany jest na wernisażach, stąd nazwa ramy. Produkt końcowy jest nezwykle stabilny i łatwy do zawieszenia na ścianie.

    Do góry

    Druk na aluminium i za szkłem akrylowym

    Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

    Jaka powinna być rozdzielczość?

    Zdjęcie powinno mieć następującą minimalną rozdzielczość. Zdjęcia o niższej ilości pikseli nie mogą być używane ze względów jakościowych.

    Fotoprodukt Rozdzielczość / DPI
    Obraz na płótnie 38
    Aluminimum 72
    Akryl + aluminium 72
    Akryl 72
    Pianka utwardzana 72
    Pudełko ze zdjęciami 72
    Kubek 72
    Etui na telefon 72
    Podkładka pod myszkę 72
    Puzzle 72
    Do góry

    Który format pliku jest właściwy do druku?

    Możemy przetwarzać formaty .jpg, .jpeg, .png, .gif.

    Do góry

    Skąd wiem, czy moje zdjęcie jest odpowiednie do wymaganego rozmiaru?

    W punkcie 2 procedury zamawiania "Wybierz format" znajdzie się lista możliwych formatów wydruku opartych na motywie. Jeśli żądany format nie jest wyświetlany, to może i.d.R. mieć dwie przyczyny. Rozdzielczość pliku obrazu jest niewystarczająca lub współczynnik kształtu pliku obrazu odbiega zbyt mocno od wymaganego formatu.

    Do góry

    Jak ważna jest proporcja zdjęcia do produkcji moich obrazów?

    Proporcja jest określona jako stosunek długości do szerokości obrazu. Współczynniki proporcji to format 3: 2 i format 4: 3. W mójobraz.pl dostępne są te formaty oraz wiele innych formatów (na przykład formaty panoramiczne i formaty kwadratowe). Jeśli współczynnik proporcji obrazu różni się zbytnio od Twojego ulubionego motywu, motyw nie zostanie Ci zaproponowany, ponieważ w przeciwnym wypadku trzeba by wyciąć zbyt dużo plików graficznych, aby móc wygenerować pożądany format. Zmieniając format motywu przed zamówieniem, możesz uzyskać żądany format.

    Do góry

    Jak mogę edytować moje zdjęcia?

    W przypadku dodatkowej obróbki zdjęć należy używać najpopularniejszego oprogramowania, takiego jak Adobe Photoshop, Corel Paint, PaintShop Pro lub IrfanView. Jednak konfigurator produktów z mójobraz.pl oferuje możliwość opcjonalnego "efektu" czarno-białego obrazu.

    Do góry

    Czy mogę również przesyłać obrazy czarno-białe?

    Tak, zdjęcia można również wczytywać jako obrazy czarno-białe. Oczywiście można także przerobić normalne kolorowe zdjęcie w konfiguratorze pod opcją "Efekty" na czarno-białe.

    Do góry

    Czy moje zdjęcia będą edytowane ręcznie przed drukowaniem?

    Po wczytaniu zdjęcia system automatycznie oferuje wszystkie odpowiednie formaty, w zależności od rozdzielczości i proporcji. Pliki do druku generowane są automatycznie przez system w wybranym formacie natychmiast po złożeniu zamówienia i przesłane na serwer produkcyjny. Podgląd w konfiguratorze wyświetlany podczas wyboru formatu odpowiada za wygląd finalnego produktu. W szczególności w odniesieniu do ewentualnej utraty motywów ze względu na różne proporcje pomiędzy formatem oryginalnego zdjęcia a wydruku. Należy pamiętać, że system nie może rozpoznać niewyraźnych informacji o obrazie, np. z powodu sztucznie powiększonej rozdzielczości lub grubych pikseli. Może to skutkować złym wydrukiem (w takich przypadkach nie ma podstaw do reklamacji).

    Do góry

    W jaki sposób mogę wczytać zdjęcie?

    Kliknij na "Prześlij moje zdjęcie" na naszej stronie.

    Do góry

    Jak mogę złożyć zamówienie?

    Wczytaj zdjęcie Wczytaj wybrane zdjęcie na nasz serwer. Wybierz żądany format, grubość ramy wewnętrznej i rodzaj obramowania.

    Wybierz efekt W tym momencie możesz zmienić Twoje zdjęcie na czarno-białe.

    Koszyk W koszyku masz wiele opcji do wyboru:
    - przede wszystkim potwierdź wybrane produkty
    - możesz wykorzystac kupon, jeśli jest dostępny
    - masz możliwość wczytania dodatkowych zdjęć
    - oraz dodania opcjonalnych produktów (zestawy do zawieszenia, sztalugi).

    Dane kontaktowe Podaj swoje dane osobowe, adres rachunkowy i wysyłki.

    Formy płatności Proszę wybrać preferowaną metodę płatności.

    Podgląd zamówienia Sprawdź szczegóły i wyślij zamówienie!

    Do góry

    Kiedy moje zamówienie ważne?

    Zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po zakończeniu procesu składania zamówienia, wybraniu płatności i zaakceptowaniu naszych ogólnych warunków handlowych. Po kliknięciu "Zamów teraz" - otrzymasz potwierdzenie zamówienia przez e-mail. Dopiero wtedy zamówienie staje się ważne.

    Do góry

    Nie otrzymałem/łam potwierdzenia zamówienia

    Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznie potwierdzenie zamówienia na podany adres email. Może się zdarzyć, że wiadomość będzie sklasyfikowana jako spam, dlatego sprawdź folder spamu. Sprawdź jej tam nie znajdziesz, sprawdź również, czy pojemność skrzynki pocztowej nie została przekroczona. Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia (na przykład z powodu błędnej pisowni swojego adresu email w procesie zamawiania), skontaktuj się z działem obsługi klienta "mójobraz.pl.

    Do góry

    Dlaczego po wczytaniu zdjęć widzę ograniczoną liczbę formatów?

    Po przesłaniu zdjęcia na nasz serwer nasz system sprawdzi, które formaty są odpowiednie dla tego zdjęcia. Rozdzielczość i proporcje zdjęcia są kluczowe dla zapewnienia wysokiej jakości produktu. Aby wybrać większe formaty, musisz przesłać plik o większej rozdzielczości i / lub innej proporcji.

    Do góry

    Pomimo wysokiej rozdzielczości mojego zdjęcia, system nie oferuje mi pożądanego formatu.

    Przy tworzeniu produktu ważna jest proporcja zdjęcia. Istnieją różne proporcje, np. 4: 3, 3: 2, 2: 1 lub 1: 1. Proporcje możesz ustawić automatycznie w ustawieniach aparatu cyfrowego lub później ręcznie edytując zdjęcie w programach takich jak Adobe Photoshop, itp.. Drukowanie może odbywać się tylko w formatach podobnych do wczytanego zdjęcia. W innym przypadku obraz byłby zniekształcony. Aby tego uniknąć, nasz system oferuje tylko możliwe do wydrukowania formaty.

    Do góry

    Po wczytaniu zdjęcia otrzymuję komunikat "Nieprawidłowy format pliku"

    Niewłaściwy format pliku może zaistnieć z dwóch różnych powodów: 1. Plik, który przesłałeś, nie jest typu "JPG". Proszę sprawdzić typ pliku zdjęcia i przekonwertować go w razie potrzeby z programem do obróbki obrazu na prawidłowy format pliku. 2. Nazwa pliku ze zdjęciami zawiera znaki specjalne, takie jak kropki, przecinki, spacje, itp. Zmień nazwę pliku przed przesłaniem, tak aby nazwa nie zawierała żadnych z tych znaków.

    Do góry

    Czy mogę zrobić kilka kopii mojego zdjęcia?

    Możesz zamówić nieograniczoną liczbę zdjęć, oczywiście również w różnych formatach. Aby wybrać inny format tego samego pliku graficznego, musisz kliknąć opcję "Prześlij dodatkowe zdjęcie" z koszyka.

    Do góry

    Jak mogę zamówić więcej niż jedno zdjęcie naraz?

    Po zaprojektowaniu produktu i włożeniu go do koszyka możesz wrócić do procesu zamawiania klikając link "Prześlij kolejne zdjęcie". W taki sposób można zamówić kilka indywidualnych produktów naraz. Pamiętaj, że nie można zamówić fotobooków i kalendarzy ze zdjęciami wraz z innymi produktami. Format 20 x 20 cm jest specjalną ofertą. W jednym koszyku można zamówić do 20 produktów w tym formacie.

    Do góry

    Czy jest możliwe dokonanie zmian w zamówieniu po złożeniu zamówienia?

    Niestety, z powodu automatycznych procesów produkcji i wysyłki nie możemy zmienić już złożonego zamówienia.

    Do góry

    Jakie są metody płatności?

    Możesz płacić za towary za pomocą płatności Paypal lub karty kredytowej. Akceptujemy karty kredytowe VISA, MasterCard i American Express.

    Do góry

    Czy jest możliwe płacenie na raty?

    Płacenie na raty nie jest możliwe.

    Do góry

    Czy mogę zapłacić za pobraniem?

    Niestety, płatność nie jest możliwa ze względów logistycznych. Nie wysyłaj nam również gotówki ani czeków. W przypadku utraty nie możemy ponosić odpowiedzialności za to.

    Do góry

    Nie otrzymałem/łam rachunku

    Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub płatnością PayPal, skontaktuj się proszę z zespołem obsługi klienta mójobraz.pl.

    Do góry

    Co to jest procedura bezpieczeństwa 3D-Secure?

    Usługa 3D Secure gwarantuje, że kupujący jest faktycznie posiadaczem karty kredytowej. Tylko potwierdzenie transakcji Kodem 3D-Secure pozwoli na zrealizowanie transakcji. Odpowiedzialność za zakupy dokonane wówczas ponosi VISA lub MasterCard. Oznacza to, że nie poniesiesz kosztów, gdy anulujesz transakcje z powodu nadużycia. Jeśli jesteś zalogowany w usłudze 3D Secure przy użyciu jednej z metod rejestracji, podczas procesu płatności pojawi się strona wpisu Twojego banku, w której możesz wprowadzić swoje hasło. Płatności są dokonywane tylko przy użyciu prawidłowego hasła, które znasz wyłącznie Ty i Twój bank. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, zostaniesz przekierowany do bezpiecznej strony rejestracji banku przed jej opłaceniem.

    Do góry

    Jak będzie zapakowane moje zamówienie?

    Aby nasze towary dotarły jako nieuszkodzone, używamy wyłącznie wysokiej jakości specjalnego opakowania do naszych produktów. Nasze płyty i plakaty mają dodatkową osłonę krawędzi, dzięki czemu rogi nie są uszkodzone podczas transportu. Ponadto większość naszych produktów jest owinięta folią zabezpieczającą.

    Do góry

    Jaka firma dostawcza dostarczy moje zamówienie?

    Nasze produkty są zazwyczaj dostarczane z DHL lub UPS. Większe formaty, np. 120x120cm i większe, dostarczane są przez GEL-Express Logistics.

    Do góry

    Jakie są koszty wysyłki?

    Koszty za zamówienie: 29 PLN. Za zamówienia mieszane zawierające fotoobrazy wraz z fotoprezentami, lub produktami z grupy Dom i wystrój, dodatkowy koszt 12 PLN.

    Do góry

    Informacje o wysyłce

    Gdy zamówienie jest gotowe do wysyłki, otrzymasz także nowe powiadomienie o wysyłce z adresu shipping@mójobraz.pl. Jeśli nie otrzymasz tego powiadomienia po zakończeniu czasu produkcji Twoich artykułów, może wynikać z tego, że wiadomość wylądowała w folderze spamu. Jeśli nie możesz znaleźć żadnych powiadomień, skontaktuj się z naszym działem obsługi technicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego.

    Do góry

    Czasy produkcji i dostawy

    Wydruk na płótnie
    • Czas produkcji: 1 dzień
    • Czas wysyłki: 1 do 3 dni
    • Całkowity czas dostawy: do 4 dni
    Druk na płótnie z ramą wernisażową:
    • Czas produkcji: 1 do 3 dni
    • Czas wysyłki: 4 do 6 dni
    • Całkowity czas dostawy: do 7 dni


    Należy pamiętać, że mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce. Niestety, nie mamy na to wpływu. Nasze produkty są zawsze produkowane i wysyłane dopiero po otrzymaniu płatności. Produkcja następuje po wpłynięciu płatności do godziny 07:00 w danym dniu roboczym* i zaksięgowaniu jej. Pamiętaj, że może dojść do opóźnień w indywidualnych przypadkach, np. z powodu błędów produkcyjnych.

    Nasze procesy pracy są tak zoptymalizowane, aby Twoje zdjęcie było wyprodukowane i gotowe do wysyłki w ciągu 24 godzin. Ze względów logistycznych firma kurierska odbiera przesyłkę codziennie o 17:00. Jeśli zamówisz dopiero o godzinie 17:30 w trybie online, Twoje zdjęcie jest drukowane i gotowe w 24 godziny, ale dostawca odbiera ją nie wcześniej niż na drugi dzień o godzinie 17:00. Z tego powodu dostawa, za którą odpowiedzialny jest dostawca, może potrwać dłużej niż jeden dzień. Pamiętaj, że dotyczy to tylko zamówień na wydruki na płótnie. Druki na innych materiałach (akrylowych) wymagają większego nakładu produkcyjnego, a tym samym większej ilości czasu produkcji. Tak więc, w zamówieniach mieszanych (np. druk na płótnie i druk akrylowy) mogą wystąpić dwa oddzielne zlecenia. Wydruk na płótnie zostanie dostarczony do Ciebie jako pierwszy.

    Do góry

    Czy dostępna jest wysyłka ekspresowa?

    Nie, nie ma sposobu, aby wybrać szybszą metodę wysyłki (z wyjątkiem książki fotograficznej i kalendarza: www.mójobraz.pl/formaty/)

    Do góry

    Dokąd wysyłacie?

    Wysyłamy do Polski, Wielkiej Bytanii, Irlandii i Niemiec.

    Do góry

    Jak sprawdzić status mojej dostawy?

    Na stronie www.gls-group.eu lub www.gel-express.de lub www.dhl.de lub www.ups.com zawsze można sprawdzić aktualny status wysyłki. Wpisz swój numer pakietu z powiadomienia o wysyłce w polu "Śledzenie".

    Do góry

    Czy mogę sam odebrać zamówienie?

    Nie. Proszę zrozumieć, że ze względów logistycznych bezpośredni odbiór z produkcji nie jest możliwy.

    Do góry

    Co należy zrobić, jeśli nie jestem w domu w trakcie dostawy?

    Jeśli nie jesteś w domu podczas doręczenia zamówienia, GLS / GEL / UPS / DHL weźmie Twoją przesyłkę i zostawi wiadomość. Kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia lub dostarcza przesyłkę do sąsiada lub do najbliższego paczkomatu. Jeśli dowiesz się wcześniej, że nie będzie Cię w domu przez cały dzień, możesz z reguły poinformować telefonicznie firmę kurierską i umówić się na inny termin.

    Do góry

    Kiedy muszę odebrać moją przesyłkę z paczkomatu?

    Jeśli kurier zdeponował paczkę w paczkomacie, ale Cię nie zastał, masz czas do 9 dni roboczych na odbiór paczki. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana w wyznaczonym czasie, pakiet zostanie zwrócony do nas. W tym przypadku ponosisz niestety koszty nowej dostawy.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli adres dostawy jest nieprawidłowy?

    Proszę zrozumieć, że ze względu na szybkie przetwarzanie zamówienia, po złożeniu zamówienia nie ma już możliwości zmiany Twojego adresu.

    Do góry

    Czy mogę zlecić dostawę przesyłki do paczkomatu?

    Niestety, nie można podać paczkomatu jako adresu wysyłki. Dostarczamy wyłącznie z DHL, UPS i duże przesyłki z GEL-Express-Logistik. Nasi kurierzy nie mogą kontrolować paczkomatów.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli mój produkt jest uszkodzony?

    Jeśli Twój produkt jest uszkodzony, możesz go zareklamować w naszej obsłudze klienta. Proszę zrobić zdjęcie swojego produktu, w tym opakowania, w celu stwierdzenia, czy szkody powstały podczas wysyłki, czy podczas produkcji. Skontaktuj się z nami pod adresem info@mójobraz.pl. Nie zwracaj proszę uszkodzonego produktu.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli dostawa nie odpowiada mojemu zamówieniu?

    Jeśli dostawa nie odpowiada Twojemu zamówieniu, sprawdź najpierw dane zamówienia na fakturze. Jeśli przesyłka nie zgadza się z zamówieniem, poinformuj o tym mójobraz.pl - zespół obsługi klienta.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli mój produkt ma rozbieżności kolorystyczne?

    Jeśli zamówienie jest inne niż szablon, jest to spowodowane głównie ustawieniami Twojego monitora. Drukarki są regularnie sprawdzane i drukują Twój obraz zgodnie z szablonem. Jeśli produkt ma ekstremalne rozbieżności kolorów, prosimy o poinformowanie naszej obsługi klienta i przesłanie nam zdjęcia swojego produktu pocztą elektroniczną.

    Do góry

    Co należy zrobić, gdy zdjęcia są niewyraźne lub nieostre?

    Jeśli jedno z Twoich zdjęć jest nieostre lub niewyraźne, to zazwyczaj dlatego, że rozdzielczość zdjęcia nie była wystarczająca. Zostajesz o tym poinformowany podczas projektowania za pomocą znaku ostrzegawczego. Niestety, nie możemy zaakceptować reklamacji ze względu na zbyt niską rozdzielczość zdjęcia. Dlatego sprawdź, czy zdjęcia są wystarczająco dobrej jakości.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli moje dodatkowo zamówione produkty są uszkodzone?

    Jeśli dodatkowe produkty są wadliwe, możesz zareklamować je w ciągu 14 dni. Proszę poinformować naszą obsługę klienta.

    Do góry

    Co zrobić, jeśli brakuje części zamówienia?

    Jeśli wystąpi to mało prawdopodobne zdarzenie, że dostawa jest niekompletna, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Oczywiście natychmiast zajmiemy się Twoimi brakującymi produktami. Należy pamiętać, że produkty z różnymi formatami opakowań są wysyłane oddzielnie. Dlatego może wystąpić do 3 dostaw.

    Do góry

    Czy zostaną zwrócone mi pieniądze przy niekompletnej dostawie?

    Jeśli twój produkt jest uszkodzony lub brakuje części zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Oczywiście, w przypadku uzasadnionych reklamacji, staramy się dostarczyć Państwu brakujące produkty. W przypadku, gdy po raz drugi dostawa będzie niekompletna, jesteśmy oczywiście gotowi do zwrotu Państwu pieniędzy.

    Do góry

    Jaka jest jakość druku?

    Twoje zdjęcie jest drukowane na płótnie wysokiej jakości za pomocą specjalnych kolorów HP-Latex, gwarantowanych od 75 lat. Powoduje to większy kontrast i umożliwia odtwarzanie najdrobniejszych szczegółów przy odpowiednim szablonie.

    Do góry

    Czy mogę również użyć mój obraz akrylowy na zewnątrz?

    Wydruki akrylowe mogą być używane na zewnątrz. W przypadku użycia na zewnątrz wydruki są zwykle odporne na promieniowanie UV i wodę przez okres do trzech lat. Dodatkowo laminując nasze nadruki, nasze produkty outdoorowe mogą wytrwać nawet do siedmiu lat.

    Do góry

    Jak najlepiej montować wydruki akrylowe?

    Masz możliwość zamówienia swoich obrazów i dopasowanego uchwytu ściennego. Dostarczamy zestaw do zawieszenia składający się z samoprzylepnej płyty wiszącej z oczkiem i dwóch samoprzylepnych przekładek gumowych. Można je przymocować do pożądanej pozycji z tyłu produktu. Nasze zawieszenie jest szczególnie dobrze dopasowane, ponieważ nie jest widoczne i nadaje wydrukowi akrylowemu szkła charakter zawieszenia w powietrzu.

    Do góry

    Jaka rozdzielczość aparatu cyfrowego najlepiej nadaje się do drukowania akrylowego?

    Aby uzyskać dobry wynik, rozdzielczość aparatu cyfrowego nie powinna być mniejsza niż cztery megapiksele. Przy rozdzielczości dwóch megapikseli możemy wyprodukować Twój obraz w mniejszych formatach w dobrej jakości.

    Do góry

    Optymalne mocowanie metalowego uchwytu ściennego.

    Krok 1: Aby uzyskać najlepszą przyczepność, należy lekko przeszlifować papierem ściernym miejsca, w których uchwyty mają zostać umieszczone. Następnie wyczyść te powierzchnie niestrzępiącą się ściereczką zwilżoną izopropanolem lub benzyną i pozostaw do wyschnięcia.
    Krok 2: Użyj długopisu, aby zaznaczyć zmierzone oznaczenia pozycji dla uchwytu ściennego z tyłu. Najlepiej narysować dwa znaczniki na każdej stronie, aby później wyprostować wspornik.
    Krok 3: Usuń papier podłożowy z kleju do mocowania na ścianie i sprawdź ponownie pozycję na płycie, aby nie zabrudzić. Następnie dociśnij wspornik ścienny równomiernie i mocno.
    Krok 4: Połóż obraz płasko, tyłem do góry, aby klej reagował i twardniał z podłożem. Po 24 - 48 godzinach możesz odłożyć swoje zdjęcie.

    Do góry

    Ważne instrukcje pielęgnacji produktów płytowych.

    1. Aby cieszyć się zdjęciami przez długi czas, nie wolno wieszać go bezpośrednio nad grzejnikiem ani wystawiać go na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.
    2. W przypadku dużych rozmiarów należy użyć co najmniej dwóch gwoździ lub śrub symetrycznie zamontowanych w ścianie. Nigdy nie zawieszaj zdjęcia na pojedynczej śrubce za pomocą sznurka lub drutu.
    3. Należy czyścić powierzchnie tylko suchą, miękką, niestrzępiącą się ściereczką (np. Z mikrofibry) i nosić najlepsze najlepsze rękawice lub rękawice winylowe.
    4. Pamiętaj, aby podczas czyszczenia nie naciskać zbyt mocno na powierzchnię.
    5. Nigdy nie używaj środków do czyszczenia szkła lub, na przykład, więcej niż 5% alkoholu, acetonu, benzenu lub tetrachlorku węgla, ściernych i ściernych ścierek lub szczotek, silnych detergentów, (odtłuszczających) detergentów lub środków czyszczących w sprayu do szkła. W przeciwnym razie powierzchnia może stać się mętna.

    Do góry

    Bony upominkowe

    Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

    Rabaty i kupony

    Jeśli otworzyłeś naszą stronę internetową poprzez określoną kampanię rabatową (newsletter, Google Adwords, program partnerski, itp.), Twoja zniżka zawsze zostanie automatycznie aktywowana. W takim przypadku zobaczysz już przyznawaną zniżkę bezpośrednio w procesie zamówienia, a także w koszyku. Jeśli nie widzisz wyświetlenia reklamowanej, oferowanej zniżki, powinieneś najpierw zamknąć naszą stronę internetową lub przeglądarkę i ponownie odwiedzić naszą stronę internetową poprzez odpowiednią kampanię rabatową (newsletter, Google Adwords, program partnerski, itp.). Jeśli nadal nie widzisz zniżki z reklamowaną ceną, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając użytą promocję rabatu.


    Jesteś w posiadaniu kodu kuponu i chcesz go wykorzystać na naszej stronie, ale nie widzisz w koszyku formularza do wpisania kuponu, w takim przypadku prosimy o użycie następującego linku: https://www.mojobraz.pl/rabat-kuponowy/. Za pomocą tego linku możesz złożyć zamówienie i zrealizować kupon w koszyku.


    Pamiętaj, że nie można łączyć kilku promocji zniżkowych i / lub kuponów zniżkowych. Na jedno zamówienie możemy naliczyć tylko jeden rabat.

    Do góry

    Co mam zrobić, jeśli mój bon nie działa?

    Sprawdź, czy poprawnie wpisałeś kod. Jeśli Twój kupon ma minimalną wartość zamówienia lub okres ważności, upewnij się, że te parametry są nadal aktualne. Informacje na ten temat mogą znajdować się na kuponie. Jeśli wszystkie informacje są poprawne, a kupon nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

    Do góry

    Czy mogę zrealizować mój kupon po upływie czasu ważności?

    Użycie bonów po upłynięciu ich terminu ważności jest zasadniczo niemożliwe.

    Do góry

    Co się stanie, jeśli nie zużyję całej kwoty kuponu?

    Jeśli użyjesz tylko częściowej kwoty kuponu, saldo zostanie automatycznie utracone.

    Do góry

    Czy mogę zrealizować więcej niż jeden kupon przy jednym zamówieniu?<

    Nie można łączyć kilku zniżkowych promocji i kuponów. Tylko jeden kupon może zostać wykorzystany podczas jednego zamówienia.

    Do góry