Niskie ceny na mojobraz.pl zawsze gwarantują, że otrzymasz najlepszą cenę za swój produkt! Oznacza to, że jeśli znajdziesz produkt w tym samym rozmiarze i specyfikacji w niższej cenie u innego sprzedawcy, otrzymasz od nas produkt w cenie znalezionej z dodatkowym rabatem 5%.
Co zrobić, gdy widzę, że inny sprzedawca ma tę samą ofertę za lepszą cenę?
Wyślij e-mail na adres info@mojobraz.pl i napisz, kto jest sprzedawcą, format produktu i cenę. Natychmiast sprawdzamy Twoje dane, a jeśli są poprawne, wyślemy Ci odpowiedni kupon!
W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.
Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.
* z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)
Twoje dane są nam przekazywane w bezpiecznej, zaszyfrowanej formie. Używamy w tym celu standardu SSL (Secure Sockets Layer). Procedura ta jest również wykorzystywana przez banki w celu zapewnienia bezpieczeństwa online.
W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.
Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.
* z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)
Aby uzyskać dobry wynik, rozdzielczość aparatu cyfrowego nie powinna być mniejsza niż cztery megapiksele. Dzięki rozdzielczości dwóch megapikseli możemy konwertować obraz w mniejsze formaty w dobrej jakości.
Do góryZdjęcie powinno mieć następującą minimalną rozdzielczość. Zdjęcia o niższej ilości pikseli nie mogą być używane ze względów jakościowych.
Fotoprodukt | Rozdzielczość / DPI |
---|---|
Obraz na płótnie | 38 |
Aluminimum | 72 |
Akryl + aluminium | 72 |
Akryl | 72 |
Pianka utwardzana | 72 |
Pudełko ze zdjęciami | 72 |
Kubek | 72 |
Etui na telefon | 72 |
Podkładka pod myszkę | 72 |
Puzzle | 72 |
Możemy przetwarzać formaty .jpg, .jpeg, .png, .gif.
Do góryW punkcie 2 procedury zamawiania "Wybierz format" znajdzie się lista możliwych formatów wydruku opartych na motywie. Jeśli żądany format nie jest wyświetlany, to może i.d.R. mieć dwie przyczyny. Rozdzielczość pliku obrazu jest niewystarczająca lub współczynnik kształtu pliku obrazu odbiega zbyt mocno od wymaganego formatu.
Do góryProporcja jest określona jako stosunek długości do szerokości obrazu. Współczynniki proporcji to format 3: 2 i format 4: 3. W mójobraz.pl dostępne są te formaty oraz wiele innych formatów (na przykład formaty panoramiczne i formaty kwadratowe). Jeśli współczynnik proporcji obrazu różni się zbytnio od Twojego ulubionego motywu, motyw nie zostanie Ci zaproponowany, ponieważ w przeciwnym wypadku trzeba by wyciąć zbyt dużo plików graficznych, aby móc wygenerować pożądany format. Zmieniając format motywu przed zamówieniem, możesz uzyskać żądany format.
Do góryW przypadku dodatkowej obróbki zdjęć należy używać najpopularniejszego oprogramowania, takiego jak Adobe Photoshop, Corel Paint, PaintShop Pro lub IrfanView. Jednak konfigurator produktów z mójobraz.pl oferuje możliwość opcjonalnego "efektu" czarno-białego obrazu.
Do góryTak, zdjęcia można również wczytywać jako obrazy czarno-białe. Oczywiście można także przerobić normalne kolorowe zdjęcie w konfiguratorze pod opcją "Efekty" na czarno-białe.
Do góryPo wczytaniu zdjęcia system automatycznie oferuje wszystkie odpowiednie formaty, w zależności od rozdzielczości i proporcji. Pliki do druku generowane są automatycznie przez system w wybranym formacie natychmiast po złożeniu zamówienia i przesłane na serwer produkcyjny. Podgląd w konfiguratorze wyświetlany podczas wyboru formatu odpowiada za wygląd finalnego produktu. W szczególności w odniesieniu do ewentualnej utraty motywów ze względu na różne proporcje pomiędzy formatem oryginalnego zdjęcia a wydruku. Należy pamiętać, że system nie może rozpoznać niewyraźnych informacji o obrazie, np. z powodu sztucznie powiększonej rozdzielczości lub grubych pikseli. Może to skutkować złym wydrukiem (w takich przypadkach nie ma podstaw do reklamacji).
Do góryWczytywane zdjęcie może mieć wielkość do 60 MB. Całkowita rozdzielczość nie powinna przekraczać 100 Mpx.
Do góryWczytaj zdjęcie Wczytaj wybrane zdjęcie na nasz serwer. Wybierz żądany format, grubość ramy wewnętrznej i rodzaj obramowania.
Wybierz efekt W tym momencie możesz zmienić Twoje zdjęcie na czarno-białe.
Koszyk
W koszyku masz wiele opcji do wyboru:
- przede wszystkim potwierdź wybrane produkty
- możesz wykorzystac kupon, jeśli jest dostępny
- masz możliwość wczytania dodatkowych zdjęć
- oraz dodania opcjonalnych produktów (zestawy do zawieszenia, sztalugi).
Dane kontaktowe Podaj swoje dane osobowe, adres rachunkowy i wysyłki.
Formy płatności Proszę wybrać preferowaną metodę płatności.
Podgląd zamówienia Sprawdź szczegóły i wyślij zamówienie!
Do góryZamówienie zostanie zrealizowane dopiero po zakończeniu procesu składania zamówienia, wybraniu płatności i zaakceptowaniu naszych ogólnych warunków handlowych. Po kliknięciu "Zamów teraz" - otrzymasz potwierdzenie zamówienia przez e-mail. Dopiero wtedy zamówienie staje się ważne.
Do góryPo złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznie potwierdzenie zamówienia na podany adres email. Może się zdarzyć, że wiadomość będzie sklasyfikowana jako spam, dlatego sprawdź folder spamu. Sprawdź jej tam nie znajdziesz, sprawdź również, czy pojemność skrzynki pocztowej nie została przekroczona. Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia (na przykład z powodu błędnej pisowni swojego adresu email w procesie zamawiania), skontaktuj się z działem obsługi klienta "mójobraz.pl.
Do góryPo przesłaniu zdjęcia na nasz serwer nasz system sprawdzi, które formaty są odpowiednie dla tego zdjęcia. Rozdzielczość i proporcje zdjęcia są kluczowe dla zapewnienia wysokiej jakości produktu. Aby wybrać większe formaty, musisz przesłać plik o większej rozdzielczości i / lub innej proporcji.
Do góryPrzy tworzeniu produktu ważna jest proporcja zdjęcia. Istnieją różne proporcje, np. 4: 3, 3: 2, 2: 1 lub 1: 1. Proporcje możesz ustawić automatycznie w ustawieniach aparatu cyfrowego lub później ręcznie edytując zdjęcie w programach takich jak Adobe Photoshop, itp.. Drukowanie może odbywać się tylko w formatach podobnych do wczytanego zdjęcia. W innym przypadku obraz byłby zniekształcony. Aby tego uniknąć, nasz system oferuje tylko możliwe do wydrukowania formaty.
Do góryNiewłaściwy format pliku może zaistnieć z dwóch różnych powodów:
Możesz zamówić nieograniczoną liczbę zdjęć, oczywiście również w różnych formatach. Aby wybrać inny format tego samego pliku graficznego, musisz kliknąć opcję "Prześlij dodatkowe zdjęcie" z koszyka.
Do góryPo zaprojektowaniu produktu i włożeniu go do koszyka możesz wrócić do procesu zamawiania klikając link "Prześlij kolejne zdjęcie". W taki sposób można zamówić kilka indywidualnych produktów naraz. Pamiętaj, że nie można zamówić fotobooków i kalendarzy ze zdjęciami wraz z innymi produktami. Format 20 x 20 cm jest specjalną ofertą. W jednym koszyku można zamówić do 20 produktów w tym formacie.
Do góryNiestety, z powodu automatycznych procesów produkcji i wysyłki nie możemy zmienić już złożonego zamówienia.
Do góryMożesz płacić za towary za pomocą płatności Paypal lub karty kredytowej. Akceptujemy karty kredytowe VISA, MasterCard i American Express.
Do góryNiestety, płatność nie jest możliwa ze względów logistycznych. Nie wysyłaj nam również gotówki ani czeków. W przypadku utraty nie możemy ponosić odpowiedzialności za to.
Do góryJeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub płatnością PayPal, skontaktuj się proszę z zespołem obsługi klienta mójobraz.pl.
Do góryUsługa 3D Secure gwarantuje, że kupujący jest faktycznie posiadaczem karty kredytowej. Tylko potwierdzenie transakcji Kodem 3D-Secure pozwoli na zrealizowanie transakcji. Odpowiedzialność za zakupy dokonane wówczas ponosi VISA lub MasterCard. Oznacza to, że nie poniesiesz kosztów, gdy anulujesz transakcje z powodu nadużycia. Jeśli jesteś zalogowany w usłudze 3D Secure przy użyciu jednej z metod rejestracji, podczas procesu płatności pojawi się strona wpisu Twojego banku, w której możesz wprowadzić swoje hasło. Płatności są dokonywane tylko przy użyciu prawidłowego hasła, które znasz wyłącznie Ty i Twój bank. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, zostaniesz przekierowany do bezpiecznej strony rejestracji banku przed jej opłaceniem.
Do góryAby nasze towary dotarły jako nieuszkodzone, używamy wyłącznie wysokiej jakości specjalnego opakowania do naszych produktów. Nasze płyty i plakaty mają dodatkową osłonę krawędzi, dzięki czemu rogi nie są uszkodzone podczas transportu. Ponadto większość naszych produktów jest owinięta folią zabezpieczającą.
Do góryNasze produkty są zazwyczaj dostarczane z DHL. Większe formaty, np. 120x120cm i większe, dostarczane są przez GEL-Express Logistics. Przesyłka do Austrii, Belgii, Luksemburga, Holandii i Szwajcarii odbywa się przez GLS lub UPS.
Do góryKoszt wysyłki dowolnego zamówienia to 19 zł. Przy zamówieniach na kwotę powyżej 200 zł wysyłka gratis. Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem profesjonalnych firm kurierskich.
Do góryGdy zamówienie jest gotowe do wysyłki, otrzymasz także nowe powiadomienie o wysyłce z adresu shipping@mójobraz.pl. Jeśli nie widzisz tego powiadomienia po zakończeniu czasu produkcji Twoich artykułów, może wynikać z tego, że wiadomość wylądowała w folderze spamu. Jeśli nie możesz znaleźć żadnych powiadomień, skontaktuj się z naszym działem obsługi technicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Do góryNależy pamiętać, że mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce. Niestety, nie mamy na to wpływu. Nasze produkty są zawsze produkowane i wysyłane dopiero po otrzymaniu płatności. Produkcja następuje po wpłynięciu płatności do godziny 07:00 w danym dniu roboczym* i zaksięgowaniu jej. Pamiętaj, że może dojść do opóźnień w indywidualnych przypadkach, np. z powodu błędów produkcyjnych.
Nasze procesy pracy są tak zoptymalizowane, aby Twoje zdjęcie było wyprodukowane i gotowe do wysyłki w ciągu 24 godzin. Ze względów logistycznych firma kurierska odbiera przesyłkę codziennie o 17:00. Jeśli zamówisz dopiero o godzinie 17:30 w trybie online, Twoje zdjęcie jest drukowane i gotowe w 24 godziny, ale dostawca odbiera ją nie wcześniej niż na drugi dzień o godzinie 17:00. Z tego powodu dostawa, za którą odpowiedzialny jest dostawca, może potrwać dłużej niż jeden dzień. Pamiętaj, że dotyczy to tylko zamówień na wydruki na płótnie. Druki na innych materiałach (akrylowych) wymagają większego nakładu produkcyjnego, a tym samym większej ilości czasu produkcji. Tak więc, w zamówieniach mieszanych (np. druk na płótnie i druk akrylowy) mogą wystąpić dwa oddzielne zlecenia. Wydruk na płótnie zostanie dostarczony do Ciebie jako pierwszy.
Do góryNie, nie ma sposobu, aby wybrać szybszą metodę wysyłki.
Do góryNa stronie www.gls-group.eu lub www.gel-express.de lub www.dhl.de lub www.ups.com zawsze można sprawdzić aktualny status wysyłki. Wpisz swój numer pakietu z powiadomienia o wysyłce w polu "Śledzenie".
Zamówienia do dwóch elementów, maksymalnie w rozmiarze 40x30 cm, będą wysyłane automatycznie bez możliwości ich śledzenia.
Do góryNie. Proszę zrozumieć, że ze względów logistycznych bezpośredni odbiór z produkcji nie jest możliwy.
Do góryJeśli nie jesteś w domu podczas doręczenia zamówienia, GLS / GEL / UPS / DHL weźmie Twoją przesyłkę i zostawi wiadomość. Kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia lub dostarcza przesyłkę do sąsiada lub do najbliższego paczkomatu. Jeśli dowiesz się wcześniej, że nie będzie Cię w domu przez cały dzień, możesz z reguły poinformować telefonicznie firmę kurierską i umówić się na inny termin.
Do góryJeśli kurier zdeponował paczkę w paczkomacie, ale Cię nie zastał, masz czas do 9 dni roboczych na odbiór paczki. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana w wyznaczonym czasie, pakiet zostanie zwrócony do nas. W tym przypadku ponosisz niestety koszty nowej dostawy.
Do góryProszę zrozumieć, że ze względu na szybkie przetwarzanie zamówienia, po złożeniu zamówienia nie ma już możliwości zmiany Twojego adresu.
Do góryNiestety, nie można podać paczkomatu jako adresu wysyłki. Dostarczamy wyłącznie z DHL i UPS. Nasi kurierzy nie mogą kontrolować paczkomatów.
Do góryPrzy wysyłce do krajów europejskich spoza UE, np Szwajcaria, kurier może pobierać opłaty celne. Pamiętaj, że opłaty te są zawsze ponoszone przez odbiorcę.
Do góryJeśli Twój produkt jest uszkodzony, możesz go zareklamować w naszej obsłudze klienta. Proszę zrobić zdjęcie swojego produktu, w tym opakowania, w celu stwierdzenia, czy szkody powstały podczas wysyłki, czy podczas produkcji. Skontaktuj się z nami pod adresem info@mójobraz.pl. Nie zwracaj proszę uszkodzonego produktu.
Do góryJeśli dostawa nie odpowiada Twojemu zamówieniu, sprawdź najpierw dane zamówienia na fakturze. Jeśli przesyłka nie zgadza się z zamówieniem, poinformuj o tym mójobraz.pl - zespół obsługi klienta.
Do góryJeśli zamówienie jest inne niż szablon, jest to spowodowane głównie ustawieniami Twojego monitora. Drukarki są regularnie sprawdzane i drukują Twój obraz zgodnie z szablonem. Jeśli produkt ma ekstremalne rozbieżności kolorów, prosimy o poinformowanie naszej obsługi klienta i przesłanie nam zdjęcia swojego produktu pocztą elektroniczną.
Do góryJeśli jedno z Twoich zdjęć jest nieostre lub niewyraźne, to zazwyczaj dlatego, że rozdzielczość zdjęcia nie była wystarczająca. Zostajesz o tym poinformowany podczas projektowania za pomocą znaku ostrzegawczego. Niestety, nie możemy zaakceptować reklamacji ze względu na zbyt niską rozdzielczość zdjęcia. Dlatego sprawdź, czy zdjęcia są wystarczająco dobrej jakości.
Do góryJeśli dodatkowe produkty są wadliwe, możesz zareklamować je w ciągu 14 dni. Proszę poinformować naszą obsługę klienta.
Do góryJeśli wystąpi to mało prawdopodobne zdarzenie, że dostawa jest niekompletna, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Oczywiście natychmiast zajmiemy się Twoimi brakującymi produktami. Należy pamiętać, że produkty z różnymi formatami opakowań są wysyłane oddzielnie. Dlatego może wystąpić do 3 dostaw.
Do góryJeśli twój produkt jest uszkodzony lub brakuje części zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Oczywiście, w przypadku uzasadnionych reklamacji, staramy się dostarczyć Państwu brakujące produkty. W przypadku, gdy po raz drugi dostawa będzie niekompletna, jesteśmy oczywiście gotowi do zwrotu Państwu pieniędzy.
Do góryProszę zrozumieć, że zwrot pieniędzy nie jest możliwy przy indywidualnie drukowanych produktach. Nasze produkty są wykonane tylko zgodnie z Państwa wymaganiami i nie mogą być używane ponownie. Zgodnie z Dz.U.2017.0.683, Art. 38. prawa konsumenta nie ma prawa zwrotu przy zamówieniu towarów, które są produkowane zgodnie ze specyfikacją klienta lub są wyraźnie dostosowane do indywidualnych wymagań klienta.
Do góryMożesz zamówić swój obraz na płótnie w dwóch różnych wersjach. Masz do wyboru drewnianą ramę o szerokości 2 cm lub bardzo reprezentatywną, drewnianą ramkę o szerokości 4 cm. Ponadto możesz wybrać jeden z pięciu różnych stylów granicznych.
Po przesłaniu następuje automatyczna generacja obramowania.
W przypadku tego typu obramowania Twój motyw nie jest drukowany na brzegach. Na złożonych stronach dodaje się biały brzeg, podkreślając obraz.
Motyw jest wydrukowany tylko na przodzie, na bokach generowane są czarne brzegi. Czarny brzeg tworzy elegancki kontrast z większością motywów.
Motyw jest w pełni widoczny z przodu obrazu. W zależności od wybranej grubości ramy zewnętrzna część motywu jest kopiowana, odbita i nałożona na brzegi.
W przypadku tego brzegu najdalsze piksele Twojego motywu są przedłużane i rozciągane wokół ramki. Motyw jest pokazany całkowicie z przodu obrazu.
Podobnie jak na klasycznym obrazie, motyw jest nałożony na brzegi. Upewnij się, że żaden z ważnych elementów Twojego motywu nie leży na krawędziach, ponieważ zostaną wywinięte.
Nasze obrazy wykonane są z wysokiej jakości i specjalnie stworzonej tkaniny poliestrowej i są wykończone powłoką certyfikowaną HP. Tym samym nadają się idealnie do druku lateksowego.Na drewnianą ramę używamy wysokiej jakości świerku.
Do góryNależy zauważyć, że w przypadku wszystkich wydruków na płótnie zużycie tuszów jest znacznie wyższe niż przy druku na błyszczącym papierze fotograficznym. Ze względu na strukturę tkaniny, należy zastosować więcej kolorów w celu zapewnienia rozsądnego pokrycia. To jednak odbija się na utracie niektórych szczegółów, zwłaszcza w ciemnych obszarach. Zużycie tuszów jest również wyższe w celu zapewnienia najlepszego kontrastu.
Do góryTwoje zdjęcie jest drukowane na płótnie wysokiej jakości za pomocą specjalnych kolorów HP-Latex, gwarantowanych od 75 lat. Powoduje to większy kontrast i umożliwia odtwarzanie najdrobniejszych szczegółów przy odpowiednim szablonie.
Do góryNależy pamiętać, że wszystkie nasze obrazy na płótnie są drukowane wyłącznie z tuszów bezrozpuszczalnikowych ze względów ekologicznych i zdrowotnych, a zatem są wrażliwe na wilgoć. Dlatego nie powinny być wycierane wilgotnymi ściereczkami lub podobnymi i upewnij się, że obrazy nie są zawieszone w miejscach o wysokiej wilgotności (np. w łazienkach).
Do góryPłótno jest rozciągnięte na drewnianej ramie i zaciskane na odwrotnej stronie. Spowoduje to przeciągnięcie obiektu przez krawędzie, dzięki czemu obraz może być zawieszony bez ramki.
Do góry
W zależności od wielkości obrazu zaleca się stosowanie naszych zestawów zawieszenia składających się z wkrętów, kołków rozporowych i linki, które zapewniają stabilne dopasowanie. Oczywiście można też łatwo przymocować małe obrazy za pomocą gwoździ. Dwa sposoby montażu:
1. Weź dwie metalowe płytki z oczkami i przymocuj je do ramy. Następnie możesz powiesić obraz na dwóch gwoździach na ścianie.
2. Alternatywnie możesz wziąć sznurek, przeciągnąć go przez dwa oczka i powiesić obraz za pomocą sznurka na gwoździu na ścianie.
Jeśli Twoje zdjęcie nie pasuje do naszych standardowych formatów, chętnie przedstawimy Ci specjalny format. W tym przypadku skontaktuj się z nami pod adresem email b2b@mójobraz.pl. Zasadniczo możemy drukować prawie każdy format, ale wymagana minimalna ilość zamówienia to 20 produktów.
Do góryJeśli nadal wybierzesz jeden z naszych standardowych formatów, aby uzyskać wyjątkowy format zdjęć, system automatycznie zaproponuje wymiary najbardziej dopasowane do Twojego formatu zdjęć. Należy pamiętać, że w tym przypadku zdjęcie musi być przycięte w sposób pokazany na podglądzie wydruku podczas procesu zamawiania.
Do góryW trakcie procesu zamawiania możesz dodatkowo ulepszyć Twój obraz przy użyciu różnych opcji:
1) XXL-drewniana ramaOferujemy nasze wydruki na płótnach o standardowej grubości 2 cm. Możesz też zamówić drewnianą ramę z grubością 4 cm za niewielką opłatą.
2) ramy wernisażoweDo naszych obrazów na płótnie ze standardowymi drewnianymi ramami wewnętrznymi oferujemy wysokiej jakości ramy wernisażowe w dziewięciu dostępnych kolorach: białym, czarnym matowym, czarnym lśniącym, srebrnym, złotym, orzechowym, jesionowym, dębowym i palisandrowym. Obraz jest wstawiony z przodu ramy, pozostawiając szczelinę pomiędzy ramą a obrazem. Z powodu tego szczególnie efektownego kadrowania, brzeg płótna nie jest całkowicie zasłonięty powodując efekt, "pływającego obrazu". Ten artystyczny często używany jest na wernisażach, stąd nazwa ramy. Produkt końcowy jest nezwykle stabilny i łatwy do zawieszenia na ścianie.
Do góryZdjęcie powinno mieć następującą minimalną rozdzielczość. Zdjęcia o niższej ilości pikseli nie mogą być używane ze względów jakościowych.
Fotoprodukt | Rozdzielczość / DPI |
---|---|
Obraz na płótnie | 38 |
Aluminimum | 72 |
Akryl + aluminium | 72 |
Akryl | 72 |
Pianka utwardzana | 72 |
Pudełko ze zdjęciami | 72 |
Kubek | 72 |
Etui na telefon | 72 |
Podkładka pod myszkę | 72 |
Puzzle | 72 |
Możemy przetwarzać formaty .jpg, .jpeg, .png, .gif.
Do góryW punkcie 2 procedury zamawiania "Wybierz format" znajdzie się lista możliwych formatów wydruku opartych na motywie. Jeśli żądany format nie jest wyświetlany, to może i.d.R. mieć dwie przyczyny. Rozdzielczość pliku obrazu jest niewystarczająca lub współczynnik kształtu pliku obrazu odbiega zbyt mocno od wymaganego formatu.
Do góryProporcja jest określona jako stosunek długości do szerokości obrazu. Współczynniki proporcji to format 3: 2 i format 4: 3. W mójobraz.pl dostępne są te formaty oraz wiele innych formatów (na przykład formaty panoramiczne i formaty kwadratowe). Jeśli współczynnik proporcji obrazu różni się zbytnio od Twojego ulubionego motywu, motyw nie zostanie Ci zaproponowany, ponieważ w przeciwnym wypadku trzeba by wyciąć zbyt dużo plików graficznych, aby móc wygenerować pożądany format. Zmieniając format motywu przed zamówieniem, możesz uzyskać żądany format.
Do góryW przypadku dodatkowej obróbki zdjęć należy używać najpopularniejszego oprogramowania, takiego jak Adobe Photoshop, Corel Paint, PaintShop Pro lub IrfanView. Jednak konfigurator produktów z mójobraz.pl oferuje możliwość opcjonalnego "efektu" czarno-białego obrazu.
Do góryTak, zdjęcia można również wczytywać jako obrazy czarno-białe. Oczywiście można także przerobić normalne kolorowe zdjęcie w konfiguratorze pod opcją "Efekty" na czarno-białe.
Do góryPo wczytaniu zdjęcia system automatycznie oferuje wszystkie odpowiednie formaty, w zależności od rozdzielczości i proporcji. Pliki do druku generowane są automatycznie przez system w wybranym formacie natychmiast po złożeniu zamówienia i przesłane na serwer produkcyjny. Podgląd w konfiguratorze wyświetlany podczas wyboru formatu odpowiada za wygląd finalnego produktu. W szczególności w odniesieniu do ewentualnej utraty motywów ze względu na różne proporcje pomiędzy formatem oryginalnego zdjęcia a wydruku. Należy pamiętać, że system nie może rozpoznać niewyraźnych informacji o obrazie, np. z powodu sztucznie powiększonej rozdzielczości lub grubych pikseli. Może to skutkować złym wydrukiem (w takich przypadkach nie ma podstaw do reklamacji).
Do góryWczytaj zdjęcie Wczytaj wybrane zdjęcie na nasz serwer. Wybierz żądany format, grubość ramy wewnętrznej i rodzaj obramowania.
Wybierz efekt W tym momencie możesz zmienić Twoje zdjęcie na czarno-białe.
Koszyk
W koszyku masz wiele opcji do wyboru:
- przede wszystkim potwierdź wybrane produkty
- możesz wykorzystac kupon, jeśli jest dostępny
- masz możliwość wczytania dodatkowych zdjęć
- oraz dodania opcjonalnych produktów (zestawy do zawieszenia, sztalugi).
Dane kontaktowe Podaj swoje dane osobowe, adres rachunkowy i wysyłki.
Formy płatności Proszę wybrać preferowaną metodę płatności.
Podgląd zamówienia Sprawdź szczegóły i wyślij zamówienie!
Do góryZamówienie zostanie zrealizowane dopiero po zakończeniu procesu składania zamówienia, wybraniu płatności i zaakceptowaniu naszych ogólnych warunków handlowych. Po kliknięciu "Zamów teraz" - otrzymasz potwierdzenie zamówienia przez e-mail. Dopiero wtedy zamówienie staje się ważne.
Do góryPo złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznie potwierdzenie zamówienia na podany adres email. Może się zdarzyć, że wiadomość będzie sklasyfikowana jako spam, dlatego sprawdź folder spamu. Sprawdź jej tam nie znajdziesz, sprawdź również, czy pojemność skrzynki pocztowej nie została przekroczona. Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia (na przykład z powodu błędnej pisowni swojego adresu email w procesie zamawiania), skontaktuj się z działem obsługi klienta "mójobraz.pl.
Do góryPo przesłaniu zdjęcia na nasz serwer nasz system sprawdzi, które formaty są odpowiednie dla tego zdjęcia. Rozdzielczość i proporcje zdjęcia są kluczowe dla zapewnienia wysokiej jakości produktu. Aby wybrać większe formaty, musisz przesłać plik o większej rozdzielczości i / lub innej proporcji.
Do góryPrzy tworzeniu produktu ważna jest proporcja zdjęcia. Istnieją różne proporcje, np. 4: 3, 3: 2, 2: 1 lub 1: 1. Proporcje możesz ustawić automatycznie w ustawieniach aparatu cyfrowego lub później ręcznie edytując zdjęcie w programach takich jak Adobe Photoshop, itp.. Drukowanie może odbywać się tylko w formatach podobnych do wczytanego zdjęcia. W innym przypadku obraz byłby zniekształcony. Aby tego uniknąć, nasz system oferuje tylko możliwe do wydrukowania formaty.
Do góryNiewłaściwy format pliku może zaistnieć z dwóch różnych powodów: 1. Plik, który przesłałeś, nie jest typu "JPG". Proszę sprawdzić typ pliku zdjęcia i przekonwertować go w razie potrzeby z programem do obróbki obrazu na prawidłowy format pliku. 2. Nazwa pliku ze zdjęciami zawiera znaki specjalne, takie jak kropki, przecinki, spacje, itp. Zmień nazwę pliku przed przesłaniem, tak aby nazwa nie zawierała żadnych z tych znaków.
Do góryMożesz zamówić nieograniczoną liczbę zdjęć, oczywiście również w różnych formatach. Aby wybrać inny format tego samego pliku graficznego, musisz kliknąć opcję "Prześlij dodatkowe zdjęcie" z koszyka.
Do góryPo zaprojektowaniu produktu i włożeniu go do koszyka możesz wrócić do procesu zamawiania klikając link "Prześlij kolejne zdjęcie". W taki sposób można zamówić kilka indywidualnych produktów naraz. Pamiętaj, że nie można zamówić fotobooków i kalendarzy ze zdjęciami wraz z innymi produktami. Format 20 x 20 cm jest specjalną ofertą. W jednym koszyku można zamówić do 20 produktów w tym formacie.
Do góryNiestety, z powodu automatycznych procesów produkcji i wysyłki nie możemy zmienić już złożonego zamówienia.
Do góryMożesz płacić za towary za pomocą płatności Paypal lub karty kredytowej. Akceptujemy karty kredytowe VISA, MasterCard i American Express.
Do góryNiestety, płatność nie jest możliwa ze względów logistycznych. Nie wysyłaj nam również gotówki ani czeków. W przypadku utraty nie możemy ponosić odpowiedzialności za to.
Do góryJeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub płatnością PayPal, skontaktuj się proszę z zespołem obsługi klienta mójobraz.pl.
Do góryUsługa 3D Secure gwarantuje, że kupujący jest faktycznie posiadaczem karty kredytowej. Tylko potwierdzenie transakcji Kodem 3D-Secure pozwoli na zrealizowanie transakcji. Odpowiedzialność za zakupy dokonane wówczas ponosi VISA lub MasterCard. Oznacza to, że nie poniesiesz kosztów, gdy anulujesz transakcje z powodu nadużycia. Jeśli jesteś zalogowany w usłudze 3D Secure przy użyciu jednej z metod rejestracji, podczas procesu płatności pojawi się strona wpisu Twojego banku, w której możesz wprowadzić swoje hasło. Płatności są dokonywane tylko przy użyciu prawidłowego hasła, które znasz wyłącznie Ty i Twój bank. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany, zostaniesz przekierowany do bezpiecznej strony rejestracji banku przed jej opłaceniem.
Do góryAby nasze towary dotarły jako nieuszkodzone, używamy wyłącznie wysokiej jakości specjalnego opakowania do naszych produktów. Nasze płyty i plakaty mają dodatkową osłonę krawędzi, dzięki czemu rogi nie są uszkodzone podczas transportu. Ponadto większość naszych produktów jest owinięta folią zabezpieczającą.
Do góryNasze produkty są zazwyczaj dostarczane z DHL lub UPS. Większe formaty, np. 120x120cm i większe, dostarczane są przez GEL-Express Logistics.
Do góryKoszt wysyłki dowolnego zamówienia to 19 zł. Przy zamówieniach na kwotę powyżej 200 zł wysyłka gratis. Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem profesjonalnych firm kurierskich.
Do góryGdy zamówienie jest gotowe do wysyłki, otrzymasz także nowe powiadomienie o wysyłce z adresu shipping@mójobraz.pl. Jeśli nie otrzymasz tego powiadomienia po zakończeniu czasu produkcji Twoich artykułów, może wynikać z tego, że wiadomość wylądowała w folderze spamu. Jeśli nie możesz znaleźć żadnych powiadomień, skontaktuj się z naszym działem obsługi technicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Do góryNależy pamiętać, że mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce. Niestety, nie mamy na to wpływu. Nasze produkty są zawsze produkowane i wysyłane dopiero po otrzymaniu płatności. Produkcja następuje po wpłynięciu płatności do godziny 07:00 w danym dniu roboczym* i zaksięgowaniu jej. Pamiętaj, że może dojść do opóźnień w indywidualnych przypadkach, np. z powodu błędów produkcyjnych.
Nasze procesy pracy są tak zoptymalizowane, aby Twoje zdjęcie było wyprodukowane i gotowe do wysyłki w ciągu 24 godzin. Ze względów logistycznych firma kurierska odbiera przesyłkę codziennie o 17:00. Jeśli zamówisz dopiero o godzinie 17:30 w trybie online, Twoje zdjęcie jest drukowane i gotowe w 24 godziny, ale dostawca odbiera ją nie wcześniej niż na drugi dzień o godzinie 17:00. Z tego powodu dostawa, za którą odpowiedzialny jest dostawca, może potrwać dłużej niż jeden dzień. Pamiętaj, że dotyczy to tylko zamówień na wydruki na płótnie. Druki na innych materiałach (akrylowych) wymagają większego nakładu produkcyjnego, a tym samym większej ilości czasu produkcji. Tak więc, w zamówieniach mieszanych (np. druk na płótnie i druk akrylowy) mogą wystąpić dwa oddzielne zlecenia. Wydruk na płótnie zostanie dostarczony do Ciebie jako pierwszy.
Do góryNie, nie ma sposobu, aby wybrać szybszą metodę wysyłki (z wyjątkiem książki fotograficznej i kalendarza: www.mójobraz.pl/formaty/)
Do góryNa stronie www.gls-group.eu lub www.gel-express.de lub www.dhl.de lub www.ups.com zawsze można sprawdzić aktualny status wysyłki. Wpisz swój numer pakietu z powiadomienia o wysyłce w polu "Śledzenie".
Do góryNie. Proszę zrozumieć, że ze względów logistycznych bezpośredni odbiór z produkcji nie jest możliwy.
Do góryJeśli nie jesteś w domu podczas doręczenia zamówienia, GLS / GEL / UPS / DHL weźmie Twoją przesyłkę i zostawi wiadomość. Kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia lub dostarcza przesyłkę do sąsiada lub do najbliższego paczkomatu. Jeśli dowiesz się wcześniej, że nie będzie Cię w domu przez cały dzień, możesz z reguły poinformować telefonicznie firmę kurierską i umówić się na inny termin.
Do góryJeśli kurier zdeponował paczkę w paczkomacie, ale Cię nie zastał, masz czas do 9 dni roboczych na odbiór paczki. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana w wyznaczonym czasie, pakiet zostanie zwrócony do nas. W tym przypadku ponosisz niestety koszty nowej dostawy.
Do góryProszę zrozumieć, że ze względu na szybkie przetwarzanie zamówienia, po złożeniu zamówienia nie ma już możliwości zmiany Twojego adresu.
Do góryNiestety, nie można podać paczkomatu jako adresu wysyłki. Dostarczamy wyłącznie z DHL, UPS i duże przesyłki z GEL-Express-Logistik. Nasi kurierzy nie mogą kontrolować paczkomatów.
Do góryJeśli Twój produkt jest uszkodzony, możesz go zareklamować w naszej obsłudze klienta. Proszę zrobić zdjęcie swojego produktu, w tym opakowania, w celu stwierdzenia, czy szkody powstały podczas wysyłki, czy podczas produkcji. Skontaktuj się z nami pod adresem info@mójobraz.pl. Nie zwracaj proszę uszkodzonego produktu.
Do góryJeśli dostawa nie odpowiada Twojemu zamówieniu, sprawdź najpierw dane zamówienia na fakturze. Jeśli przesyłka nie zgadza się z zamówieniem, poinformuj o tym mójobraz.pl - zespół obsługi klienta.
Do góryJeśli zamówienie jest inne niż szablon, jest to spowodowane głównie ustawieniami Twojego monitora. Drukarki są regularnie sprawdzane i drukują Twój obraz zgodnie z szablonem. Jeśli produkt ma ekstremalne rozbieżności kolorów, prosimy o poinformowanie naszej obsługi klienta i przesłanie nam zdjęcia swojego produktu pocztą elektroniczną.
Do góryJeśli jedno z Twoich zdjęć jest nieostre lub niewyraźne, to zazwyczaj dlatego, że rozdzielczość zdjęcia nie była wystarczająca. Zostajesz o tym poinformowany podczas projektowania za pomocą znaku ostrzegawczego. Niestety, nie możemy zaakceptować reklamacji ze względu na zbyt niską rozdzielczość zdjęcia. Dlatego sprawdź, czy zdjęcia są wystarczająco dobrej jakości.
Do góryJeśli dodatkowe produkty są wadliwe, możesz zareklamować je w ciągu 14 dni. Proszę poinformować naszą obsługę klienta.
Do góryJeśli wystąpi to mało prawdopodobne zdarzenie, że dostawa jest niekompletna, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Oczywiście natychmiast zajmiemy się Twoimi brakującymi produktami. Należy pamiętać, że produkty z różnymi formatami opakowań są wysyłane oddzielnie. Dlatego może wystąpić do 3 dostaw.
Do góryJeśli twój produkt jest uszkodzony lub brakuje części zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Oczywiście, w przypadku uzasadnionych reklamacji, staramy się dostarczyć Państwu brakujące produkty. W przypadku, gdy po raz drugi dostawa będzie niekompletna, jesteśmy oczywiście gotowi do zwrotu Państwu pieniędzy.
Do góryTwoje zdjęcie jest drukowane na płótnie wysokiej jakości za pomocą specjalnych kolorów HP-Latex, gwarantowanych od 75 lat. Powoduje to większy kontrast i umożliwia odtwarzanie najdrobniejszych szczegółów przy odpowiednim szablonie.
Do góryWydruki akrylowe mogą być używane na zewnątrz. W przypadku użycia na zewnątrz wydruki są zwykle odporne na promieniowanie UV i wodę przez okres do trzech lat. Dodatkowo laminując nasze nadruki, nasze produkty outdoorowe mogą wytrwać nawet do siedmiu lat.
Do góryMasz możliwość zamówienia swoich obrazów i dopasowanego uchwytu ściennego. Dostarczamy zestaw do zawieszenia składający się z samoprzylepnej płyty wiszącej z oczkiem i dwóch samoprzylepnych przekładek gumowych. Można je przymocować do pożądanej pozycji z tyłu produktu. Nasze zawieszenie jest szczególnie dobrze dopasowane, ponieważ nie jest widoczne i nadaje wydrukowi akrylowemu szkła charakter zawieszenia w powietrzu.
Do góryAby uzyskać dobry wynik, rozdzielczość aparatu cyfrowego nie powinna być mniejsza niż cztery megapiksele. Przy rozdzielczości dwóch megapikseli możemy wyprodukować Twój obraz w mniejszych formatach w dobrej jakości.
Do góry
Krok 1: Aby uzyskać najlepszą przyczepność, należy lekko przeszlifować papierem ściernym miejsca, w których uchwyty mają zostać umieszczone. Następnie wyczyść te powierzchnie niestrzępiącą się ściereczką zwilżoną izopropanolem lub benzyną i pozostaw do wyschnięcia.
Krok 2: Użyj długopisu, aby zaznaczyć zmierzone oznaczenia pozycji dla uchwytu ściennego z tyłu. Najlepiej narysować dwa znaczniki na każdej stronie, aby później wyprostować wspornik.
Krok 3: Usuń papier podłożowy z kleju do mocowania na ścianie i sprawdź ponownie pozycję na płycie, aby nie zabrudzić. Następnie dociśnij wspornik ścienny równomiernie i mocno.
Krok 4: Połóż obraz płasko, tyłem do góry, aby klej reagował i twardniał z podłożem. Po 24 - 48 godzinach możesz odłożyć swoje zdjęcie.
1. Aby cieszyć się zdjęciami przez długi czas, nie wolno wieszać go bezpośrednio nad grzejnikiem ani wystawiać go na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.
2. W przypadku dużych rozmiarów należy użyć co najmniej dwóch gwoździ lub śrub symetrycznie zamontowanych w ścianie. Nigdy nie zawieszaj zdjęcia na pojedynczej śrubce za pomocą sznurka lub drutu.
3. Należy czyścić powierzchnie tylko suchą, miękką, niestrzępiącą się ściereczką (np. Z mikrofibry) i nosić najlepsze najlepsze rękawice lub rękawice winylowe.
4. Pamiętaj, aby podczas czyszczenia nie naciskać zbyt mocno na powierzchnię.
5. Nigdy nie używaj środków do czyszczenia szkła lub, na przykład, więcej niż 5% alkoholu, acetonu, benzenu lub tetrachlorku węgla, ściernych i ściernych ścierek lub szczotek, silnych detergentów, (odtłuszczających) detergentów lub środków czyszczących w sprayu do szkła. W przeciwnym razie powierzchnia może stać się mętna.
Jeśli otworzyłeś naszą stronę internetową poprzez określoną kampanię rabatową (newsletter, Google Adwords, program partnerski, itp.), Twoja zniżka zawsze zostanie automatycznie aktywowana. W takim przypadku zobaczysz już przyznawaną zniżkę bezpośrednio w procesie zamówienia, a także w koszyku. Jeśli nie widzisz wyświetlenia reklamowanej, oferowanej zniżki, powinieneś najpierw zamknąć naszą stronę internetową lub przeglądarkę i ponownie odwiedzić naszą stronę internetową poprzez odpowiednią kampanię rabatową (newsletter, Google Adwords, program partnerski, itp.). Jeśli nadal nie widzisz zniżki z reklamowaną ceną, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając użytą promocję rabatu.
Jesteś w posiadaniu kodu kuponu i chcesz go wykorzystać na naszej stronie, ale nie widzisz w koszyku formularza do wpisania kuponu, w takim przypadku prosimy o użycie następującego linku: https://www.mojobraz.pl/rabat-kuponowy/. Za pomocą tego linku możesz złożyć zamówienie i zrealizować kupon w koszyku.
Pamiętaj, że nie można łączyć kilku promocji zniżkowych i / lub kuponów zniżkowych. Na jedno zamówienie możemy naliczyć tylko jeden rabat.
Do górySprawdź, czy poprawnie wpisałeś kod. Jeśli Twój kupon ma minimalną wartość zamówienia lub okres ważności, upewnij się, że te parametry są nadal aktualne. Informacje na ten temat mogą znajdować się na kuponie. Jeśli wszystkie informacje są poprawne, a kupon nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Do góryUżycie bonów po upłynięciu ich terminu ważności jest zasadniczo niemożliwe.
Do góryJeśli użyjesz tylko częściowej kwoty kuponu, saldo zostanie automatycznie utracone.
Do góryNie można łączyć kilku zniżkowych promocji i kuponów. Tylko jeden kupon może zostać wykorzystany podczas jednego zamówienia.
Do góry