Gwarancja najniższych cen!
Gwarancja najniższych cen

Niskie ceny na mojobraz.pl zawsze gwarantują, że otrzymasz najlepszą cenę za swój produkt! Oznacza to, że jeśli znajdziesz produkt w tym samym rozmiarze i specyfikacji w niższej cenie u innego sprzedawcy, otrzymasz od nas produkt w cenie znalezionej z dodatkowym rabatem 5%.

Co zrobić, gdy widzę, że inny sprzedawca ma tę samą ofertę za lepszą cenę?

Wyślij e-mail na adres info@mojobraz.pl i napisz, kto jest sprzedawcą, format produktu i cenę. Natychmiast sprawdzamy Twoje dane, a jeśli są poprawne, wyślemy Ci odpowiedni kupon!


Informacje o płatności i dostawie

Informacje o wysyłce

  • Fotoobrazy, Dom & wystrój, Fotoprezenty:
    28 PLN za zamówienie. W przypadku zamówień z kilkoma rodzajami produktów koszty wysyłki wzrastają o 12 PLN
  • Fotoksiążka, Fotokalendarz:
    28 PLN za pierwszy artykuł. Każdy dodatkowy produkt - wysyłka gratis.

Czas dostawy

W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.

Czas produkcji i dostawy

Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.

Zdjęcie na płótnie*
Czas produkcji: 1 dzień
Czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 4 dni roboczych
Fotoobrazy (poza zdjęciem na płótnie)
Czas produkcji: 2-3 dni robocze
Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
Dom & wystrój
Czas produkcji: 2-3 dni robocze
Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
Fotoprezenty
Czas produkcji: 2-3 dni robocze
Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
Fotoksiążki i Fotokalendarze
Czas produkcji: od 3 do 5 dni roboczych
Czas dostawy: od 2 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 8 dni roboczych

* z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)

Bezpieczna płatność

Różnorodne i bezryzykowne metody płatności za zamówienie

Twoje dane są nam przekazywane w bezpiecznej, zaszyfrowanej formie. Używamy w tym celu standardu SSL (Secure Sockets Layer). Procedura ta jest również wykorzystywana przez banki w celu zapewnienia bezpieczeństwa online.

Metody płatności:

PayPal

  • Paypal
  • Na stronie mójobraz.pl możesz płacić korzystając z Twojego konta PayPal. Gdy wybierzesz w procesie zamówienia PayPal jako metodę płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu płatności PayPal po potwierdzeniu zamówienia. Po zakończeniu procesu płatności PayPal nastąpi przekierowanie na stronę potwierdzającą kompletne i poprawne dokonanie zakupu. Otrzymasz wówczas również wiadomość email z potwierdzeniem zamówienia.

    Karta kredytowa

    Mastercard
    Visa
    American Express
  • Verified by Visa
  • MasterCard SecureCode
  • Na stronie mójobraz.pl można również wygodnie dokonywać zakupów przy użyciu karty kredytowej. W trakcie procesu składania zamówienia wprowadź imię, nazwisko i numer karty kredytowej oraz datę jej wygaśnięcia. Ponadto wymagany jest numer weryfikacji karty, który znajduje się na odwrocie karty kredytowej. Akceptujemy płatności za pomocą karty Visacard, Mastercard lub American Express. Twoje konto zostanie obciążone dopiero po kompletnym zrealizowaniu zamówienia.

    Przelewy online w systemie Sofort Banking

  • Sofort
  • "Sofort" - przelewy internetowe zapewniają wszystkie zabezpieczenia Twojego transferu. Powyższa metoda płatności jest certyfikowana i ubezpieczona. Zapłać za Twoje zamówenie szybko, bezpiecznie i pewnie używając przelewów internetowych.
    Dostawa

    Informacje o wysyłce

    • Fotoobrazy, Dom & wystrój, Fotoprezenty:
      28 PLN za zamówienie. W przypadku zamówień z kilkoma rodzajami produktów koszty wysyłki wzrastają o 12 PLN
    • Fotoksiążka, Fotokalendarz:
      28 PLN za pierwszy artykuł. Każdy dodatkowy produkt - wysyłka gratis.

    Czas dostawy

    W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.

    Czas produkcji i dostawy

    Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.

    Zdjęcie na płótnie*
    Czas produkcji: 1 dzień
    Czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 4 dni roboczych
    Fotoobrazy (poza zdjęciem na płótnie)
    Czas produkcji: 2-3 dni robocze
    Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
    Dom & wystrój
    Czas produkcji: 2-3 dni robocze
    Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
    Fotoprezenty
    Czas produkcji: 2-3 dni robocze
    Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
    Fotoksiążki i Fotokalendarze
    Czas produkcji: od 3 do 5 dni roboczych
    Czas dostawy: od 2 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 8 dni roboczych

    * z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)

    Polityka prywatności

    Ostatnio zaktualizowany: 28.03.2019

    1. Oświadczenie o ochronie prywatności

    Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony internetowej. Pragniemy poinformować, że Twoje dane są przetwarzane zgodnie z art. 13 Regulacji o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

    Odpowiedzialna komórka

    Firma wymieniona na stronie pomoc i kontaktodpowiada za gromadzenie i przetwarzanie danych.

    Zapisywanie adresu IP

    Przechowujemy adres IP przesłany przez twoją przeglądarkę przez maksymalny okres 30 dni. Robimy to, aby móc wykrywać, ograniczać i eliminować ataki na naszych stronach internetowych. Aby prześledzić źródło takich ataków, adres IP musi być tymczasowo przechowywany. Po tym okresie usuwamy adres IP. Podstawą prawną jest art. 6 para. 1 lit. f) RODO.

    Dane dotyczące użytkowania

    Kiedy odwiedzasz nasze strony internetowe, tak zwane dane użytkowania są tymczasowo przechowywane jako protokół na naszych serwerach internetowych w celach statystycznych. Korzystamy z naszych własnych serwerów, które znajdują się w naszej siedzibie, a także serwerów HostEurope, PlusServer i Amazon Web Services (AWS). Wszystkie serwery znajdują się w Niemczech. Ponadto dane dotyczące użytkowania mogą zostać wykorzystane do poprawy jakości naszych stron internetowych. Podstawą prawną jest art. 6 para. 1 lit. fa. Ten zestaw danych składa się z:

    Zamawianie foto produktów

    Jeśli zamówisz u nas produkt, przechowujemy następujące dane:

    Przechowujemy te dane regularnie przez 6 miesięcy, ale możemy przechowywać je przez jakiś czas dłuźej w przypadku zamówienia lub skargi.

    Okres 6 miesięcy potrzebny jest na wydanie orzeczenia o możliwej obronie prawnej, jest to wymagane w ramach prawa gwarancyjnego w przyjaznym dla konsumenta okresie § 477 BGB (na podstawie dyrektywy 1999/44 / WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 25 maja 1999 r.) I konieczne, aby móc rozpatrywać zgłoszone roszczenia.

    Dłuższe przechowywanie poza tym jest możliwe z powodów prawnie istotnych, takich jak przyczyny księgowe.

    Twój pełny adres IP jest przechowywany tylko przez 90 dni.

    2. Transfer danych podmiotom trzecim

    Transfer danych podmiotom trzecim

    Przekazujemy Twoje dane do usługodawców, którzy wspierają nas w działaniu naszych stron internetowych i powiązanych procesów zgodnie z art. 28 RODO. Nasi usługodawcy są ściśle związani z naszymi instrukcjami i są odpowiednio związani umową. Korzystamy z następujących dostawców usług:

    Korzystamy z tych usług w celu ulepszenia i monitorowania naszej strony internetowej: emarsys, SalesForce, Facebook Business Manager - Facebook Custom Audience List, Google - Google Match Matchlist, intelliAd, Google Analytics, Google AdSense, Google Adwords i Youtube

    Współpracujemy z następującymi partnerami marketingowymi w celu prowadzenia działań marketingowych: Google Adwords, Google AdSense, sieć reklamowa Google, YouTube, Bing, Facebook, a także Afiliacyjne sieci (Awin, Flexoffers, Cross sell, Zanox, Affilinet, Webgains, Tradetracker, Daisycon, CJ Affiliate od Conservant, Belboon, Adcell) i ich odpowiednich partnerów stowarzyszonych.

    Partnerzy marketingowi sprawdzają, czy odwiedzili Państwo naszą stronę, klikając element kampanii reklamowej. Daje nam to możliwość opracowania ukierunkowanych strategii marketingowych i zapewnienia optymalnego doświadczenia reklamowego jako użytkownika.

    Do wysyłki biuletynów w mailu i formie wydruku używamy: Optilyz.

    Korzystamy z następujących usług do celów hostingu: Amazon Elastic Cloud Computing (EC2), Amazon Elastic Load Balancer (ELB), Amazon Relational Database Services (RDS) i Amazon Simple Storage Service (S3) od Amazon Web Services (AWS), używając centrum danych AWS we Frankfurcie.

    We wszystkich innych aspektach, używamy oferty z Sovendus GmbH. Dlatego w przypadku zamówienia obowiązują następujące zasady:

    W celu wybrania oferty, która aktualnie jest dla Ciebie interesująca dla regionu, pseudonimizujemy i zaszyfrujemy formę Twojego adresu, rok urodzenia, kraj, kod pocztowy, wartość mieszającą adresu e-mail i Twój adres IP, aby móc przesłać go do Sovendus GmbH, Moltkestr. 11, 76133 Karlsruhe (Sovendus) (Art. 6 ust. 1 R RODO). Pseudonimizowana wartość hash adresu e-mail jest również używana w celu uwzględnienia możliwego sprzeciwu wobec reklamy Sovendus (Art. 21 ust. 3, Art. 6 pkt 1 c RODO). Adres IP jest wykorzystywany przez Sovendus wyłącznie do celów bezpieczeństwa danych iz zasady jest zanonimizowany po siedmiu dniach (Art. 6 par.1 f RLR).

    Po kliknięciu oferty specjalnej Sovendus otrzyma również twoje imię i nazwisko, dane adresowe oraz adres e-mail w postaci zaszyfrowanej w ramach przygotowań do spersonalizowanego wniosku o specjalną ofertę od dostawcy produktu (Art. 6 par.1 b) , f RODO).

    Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez Sovendus można znaleźć w polityce prywatności online na stronie www.sovendus.de/datenschutz.

    Transfer danych do państw trzecich

    W niektórych przypadkach przekazujemy dane osobowe do państwa trzeciego spoza UE, jednak zawsze zapewniamy utrzymanie odpowiedniego poziomu ochrony danych, jak pokazano poniżej:

    W przypadku przekazywania danych do USA odpowiedni poziom ochrony danych wynika z odpowiedniego udziału usługodawców w Umowie o Ochronie Prywatności (Art. 45 ust. 1 RODO ).

    W przypadku krajów UE Komisja Europejska podjęła decyzję o odpowiednim poziomie ochrony danych zgodnie z art. 45 ust. 1 RODO.

    3. Ciasteczka

    Ciasteczka

    Używamy plików cookie na naszych stronach internetowych. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które można przechowywać i czytać na urządzeniu. Rozróżnia się pliki cookie sesji, które są usuwane natychmiast po zamknięciu przeglądarki, oraz trwałe pliki cookie, które są przechowywane poza poszczególnymi sesjami. Pliki cookie mogą zawierać dane umożliwiające rozpoznanie używanego urządzenia. Jednak w niektórych przypadkach pliki cookie zawierają tylko informacje o niektórych ustawieniach, które nie mogą być powiązane z konkretną osobą.

    Używamy plików cookie osób trzecich i stron trzecich jako plików cookie sesji i plików stałych na naszych stronach internetowych. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 paragrafu 1 lit. f) RODO i chęć zoptymalizowania lub udostępnienia wskazówek dla użytkownika i dostosowania prezentacji naszej strony internetowej.

    Poniższe narzędzia ustawiają pliki cookie na naszej stronie internetowej i zbierają dane osobowe. W szczególności adres IP i identyfikator użytkownika:

    Emarsys (jako partner ds. E-mail marketingu, przechowuje dane tylko na czas Twojej wizyty),

    Facebook Ads (w celu oceny projektów marketingowych, przechowuje dane przez okres maksymalnie 2 lat),

    Twitter Connect (aby połączyć się z naszymi kontami w mediach społecznościowych, przechowuje dane przez maksymalnie 30 dni), Instagram (link do połączenia z naszymi kontami społecznościowymi, przechowuje dane do usunięcia ręcznie), Pinterest (link do połączenia z naszym social media konta, przechowuje dane przez maksymalnie 30 dni), platformę Google+ (link do połączenia z naszymi kontami społecznościowymi, przechowuje dane przez maksymalnie 2 lata), Facebook Connect (aby połączyć się z naszymi kontami społecznościowymi, przechowuje dane maksymalnie przez 5 lat),

    Google Analytics (przechowuje tylko anonimowy adres IP do analizy sieci, przechowuje dane przez maksymalnie 2 lata),

    IntelliAd (do analizy sieci przechowuje dane przez maksymalnie 100 dni),

    Olark (jako narzędzie do czatowania dla żądań wsparcia),

    Certyfikat Google (jako narzędzie do recenzji klientów, przechowuje dane przez maksymalnie 2 lata), Trusted Shops (jako narzędzie do oceny klientów), eKomi (jako narzędzie do oceny klientów),

    Sovendus (jako partner reklamowy udzielający rabatów anonimizuje dane po 7 dniach i usuwa je po 2 latach),

    Rocket Fuel/Sizmek (jako partner reklamowy),

    oraz pliki cookie pierwszej strony (dla funkcji strony internetowej).

    Możesz ustawić swoją przeglądarkę tak, aby informowała Cię o rozmieszczeniu plików cookie. To sprawia, że używane pliki cookie są dostępne dla Ciebie. W dowolnym momencie możesz również usunąć pliki cookie za pomocą odpowiedniego ustawienia przeglądarki i uniemożliwić ustawienie nowych plików cookie (rezygnacja). Należy pamiętać, że nasze strony internetowe mogą nie być wyświetlane optymalnie i niektóre funkcje mogą być niedostępne technicznie.

    Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z następującymi wyjaśnieniami:

    4. Narzędzia trakujące

    Google Analytics i IntelliAd

    Dla zorientowanego na potrzeby projektu naszej strony internetowej, tworzymy pseudonimowe profile użytkowników za pomocą Google Analytics i IntelliAd. Wyjaśnimy, jak oba narzędzia działają z wykorzystaniem Google Analytics jako przykładu. Google Analytics wykorzystuje pliki cookie, które mogą być przechowywane na Twoim urządzeniu i czytane przez nas, dzięki czemu możemy rozpoznać i zliczyć powracających użytkowników. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 para. 1 lit. f) RODO i art. 15 sekund 3 TMG w celu sprawdzenia, jak często nasze strony były dostępne dla różnych użytkowników.

    Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z tej strony internetowej są zwykle przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane. Ponieważ jednak aktywowaliśmy anonimizację IP na tej stronie, Twój adres IP zostanie wcześniej skrócony przez Google w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP zostanie przeniesiony na serwer Google w USA (odpowiedni poziom ochrony danych jest dostępny zgodnie z Art. 45 ust. 1 RODO poprzez udział Google w Tarczy Prywatności) i tylko tam skrócony. Zawarliśmy umowę z Google Inc. (USA) na przetwarzanie zamówień zgodnie z art. 28 RODO. W związku z tym Google może wykorzystywać wyłącznie wszystkie informacje w celu oceny korzystania z naszej strony internetowej i sporządzania raportów dotyczących działań na stronie.

    Możesz w każdej chwili sprzeciwić się przetwarzaniu. Użyj jednej z następujących opcji:

    1. Możesz zrezygnować z plików cookie, wybierając odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce, jednak pamiętaj, że jeśli to zrobisz, możesz nie móc korzystać z pełnej funkcjonalności tej witryny.
    2. Możesz również uniemożliwić Google gromadzenie danych generowanych przez pliki cookie związane z korzystaniem z witryny (w tym adresu IP) oraz przetwarzanie tych danych przez pobranie i zainstalowanie wtyczki do przeglądarki dostępnej pod poniższym linkiem(https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl).
    3. Aby zrezygnować z usługi IntelliAd, kliknij tutaj: https://login.intelliad.com/optout.php

    5. Przekierowywanie

    Korzystamy z technologii retargetingu firmy Adobe Media Optimizer AMO w połączeniu z Google, Facebook i Bing, aby oferować reklamy na innych stronach internetowych, które są dopasowane do Twoich zainteresowań.

    Technologie przekierowywania

    Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 para. 1 lit. f) RODO. Funkcjonalność tych narzędzi wyjaśniono przy użyciu Google jako przykładu i stosuje się odpowiednio do wszystkich technologii ponownego kierowania.

    Podczas odwiedzania naszej strony internetowej funkcje rozpoznawania przeglądarki lub urządzenia końcowego są odzyskiwane, adres IP jest oceniany lub funkcja rozpoznawania jest zapisywana jako mały plik tekstowy (np. Tak zwany plik cookie strony trzeciej) na urządzeniu. Zachowanie dotyczące użytkowania jest rejestrowane podczas odwiedzania różnych stron internetowych. Charakterystyki zostały zaprojektowane pseudonimowo. Jeśli jesteś zalogowany na swoje konto Google, funkcje te można przypisać bezpośrednio do Twojego profilu. Google może łączyć i przechowywać Twoje wizyty na naszych stronach internetowych z twoimi cechami, aby wyświetlać ukierunkowane reklamy w innych witrynach. W ten sposób Google może również określić Twoje poprzednie wizyty na naszej stronie. Twoje urządzenie i przeglądarka są rozpoznawane przez Google podczas odwiedzania strony wyświetlającej reklamy w imieniu Google.

    Poniżej znajdziesz więcej informacji o narzędziach do konwersji.

    Google Conversion Tool: ta strona używa również narzędzia Google Conversion do pseudonimowej wewnętrznej analizy skuteczności umieszczonych reklam. Jeśli wejdziesz na naszą stronę z innej strony internetowej, klikając na jedną z naszych reklam (reklamy tekstowe, banery) umieszczoną tam, plik cookie zostanie zapisany w twoim programie przeglądarki za pomocą banera reklamowego. Jeśli baner jest kampanią reklamową na zlecenie Google, Google ustawi odpowiedni plik cookie po kliknięciu banera. Ani my, ani nasz partner konwersji nie widzimy innych odwiedzonych stron internetowych. Nie zbieramy ani nie otrzymujemy żadnych informacji, które mogłyby Cię zidentyfikować. Informacje zebrane za pomocą śledzenia konwersji są używane wyłącznie do tworzenia statystyk dotyczących sukcesu i wykorzystania naszych kampanii. Te pliki cookie wygasają po 30 dniach. Podstawą prawną korzystania z technologii cookies jest art. 6 ust. 1 f) RODO. Jeśli nie chcesz brać udziału w tej analizie, możesz wyłączyć ustawienia plików cookie poprzez ustawienia przeglądarki lub wchodząc tutaj: http://optout.networkadvertising.org/?C=1#!/

    Informacje, które użytkownik anonimowy odwiedzający stronę uzyskuje z naszej witryny za pośrednictwem banera reklamowego Picanova, są odczytywane z pliku cookie i przetwarzane anonimowo przez nas i naszego partnera konwersji (np. Google). Dane osobowe o Tobie nie zostaną przekazane dalej.

    Bing Conversion Tool: Ta strona wykorzystuje również usługę analizy śledzenia konwersji Bing firmy Microsoft Corporation (One Microsoft Way Redmond, WA 98052-6399) w celu zmierzenia sukcesu innych przełączanych środków reklamowych. Firma Microsoft umieszcza plik cookie na twoim komputerze, kiedy wchodzisz na naszą stronę internetową za pośrednictwem reklamy Pivanova z sieci reklamowej Microsoft. Te pliki cookie wygasają po 30 dniach i nie są używane do osobistej identyfikacji. Korzystając ze śledzenia konwersji Bing, my i Microsoft widzimy, że ktoś kliknął naszą reklamę w sieci reklamowej Microsoft i został przekierowany do naszej witryny. Nie możemy jednak zobaczyć, które strony odwiedziliście. Informacje zbierane za pomocą Bing Conversion Tracking służą wyłącznie do gromadzenia statystyk dotyczących sukcesu i wykorzystania naszych kampanii reklamowych. Jednak nie zbieramy ani nie otrzymujemy żadnych informacji pozwalających na identyfikację użytkowników. Podstawą prawną tego zastosowania technologii plików cookie jest art. 6 ust. 1 f) RODO.

    Jeśli nie chcesz brać udziału w śledzeniu konwersji przez Bing, możesz także odrzucić ustawienie pliku cookie wymagane do tego - na przykład, używając opcji przeglądarki, która generalnie dezaktywuje automatyczne ustawianie plików cookie. Aby to zrobić, kliknij poniższy link:

    https://advertise.bingads.microsoft.com/de-de/ressourcen/richtlinien/optout-optimization

    i potwierdź swój sprzeciw na stronach, do których można dotrzeć za pośrednictwem tego linku. Więcej informacji i opcji ustawień dla środków reklamowych firmy Microsoft można znaleźć tutaj:

    https://advertise.bingads.microsoft.com/de-de/ressourcen/richtlinien/richtlinien-zur-datensicherheit-und-datnschutzerklaerung

    Informacje, które użytkownik anonimowy odwiedzający stronę uzyskuje z naszej strony internetowej za pośrednictwem naszego banera reklamowego, są odczytywane z pliku cookie i przetwarzane anonimowo przez nas i Microsoft. Jednak dane osobowe o Tobie nie zostaną przekazane dalej.

    Remarketing

    Możemy umieszczać słowa kluczowe na naszych stronach internetowych zawierające oświadczenia dotyczące zawartości strony internetowej, takie jak oferowane produkty. Korzystamy z Menedżera tagów Google, Optycznego Optymalizatora witryny (VWO) i Adobe Media Optimizer (AMO), Google Adwords. Poniższy przykład Google wyjaśnia, jak to działa. Google otrzymuje te słowa kluczowe, które nie zawierają osobistych ani poufnych informacji. Gdy odwiedzasz stronę z określonymi słowami kluczowymi dotyczącymi produktów, Google przechowuje je i przypisuje do pseudonimów. Ten link umożliwia Google określenie, czy któraś z naszych reklam jest wyświetlana.

    Sieć reklam displayowych Google: używamy również technologii remarketingowych Google w naszych witrynach. Pliki cookie są przez nas wykorzystywane do rozpoznawania Twojego komputera w innych witrynach uczestniczących w sieci reklamowej Google z zarejestrowanych danych (odwiedź naszą stronę internetową, w tym datę i czas, najlepiej język używany, typ przeglądarki, system operacyjny) i prezentować reklamy dostosowane do Twoje domniemane interesy. Podstawą prawną tego zastosowania technologii plików cookie jest art. 6 ust. 1 f) GDPR. Możesz przeglądać, usuwać lub dodawać kategorie, według których ta technologia wyświetla reklamy oparte na zainteresowaniach w sieci reklamowej Google Display od Menedżera preferencji reklam Google. To narzędzie pozwala również zrezygnować z używania plików cookie do wyświetlania reklam opartych na zainteresowaniach w sieci reklamowej Google, pobierając i instalując wtyczkę przeglądarki, aby wyłączyć plik cookie wyświetlania reklam. Więcej informacji na temat spersonalizowanych reklam wyświetlanych przez Google można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/privacy?hl=pl

    Kiedy użyjesz tego samego programu przeglądarki do odwiedzenia innych witryn internetowych, których operatorzy posiadają zintegrowane przestrzenie reklamowe sieci reklamowej Google Display, informacje z tego pliku cookie są automatycznie odczytywane przez tego operatora strony i wyświetlane w banerach reklamowych do wyświetlania. prawdopodobnie interesujące treści dla ciebie. Informacje te nie są przechowywane przez innych operatorów witryny poza tą tymczasową anonimową oceną.

    Technologia konwersji na Facebooku: korzystamy z usługi "Remarketing Facebooka" na naszej stronie internetowej. Technologia remarketingowa na Facebooku umożliwia użytkownikom, którzy odwiedzili naszą witrynę, ponowne zajęcie się reklamą celowaną na stronach Facebooka. Jednak nie zbieramy ani nie otrzymujemy informacji o tym, którzy użytkownicy Facebooka faktycznie otrzymują ukierunkowane reklamy. Nie jesteśmy tu również w stanie zidentyfikować poszczególnych użytkowników. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 para. 1 f) RODO. Aby to zrobić, kliknij poniższy link https://www.facebook.com/policies/cookies/ i potwierdź swój sprzeciw na stronie, do której można dotrzeć za pośrednictwem tego linku.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat celów i zakresu gromadzenia i przetwarzania danych osobowych na Facebooku, a także opcji ustawień ochrony prywatności na Facebooku, zapoznaj się z Polityką danych na Facebooku. Możesz zrezygnować z usługi Digital Advertising Alliance w Stanach Zjednoczonych, organizacji Digital Advertising Alliance w Kanadzie, European Interactive Digital Advertising Alliance w Europie lub ustawień urządzenia, dzięki czemu nie zobaczysz opartych na zainteresowaniach reklam online z Facebooka i innych firm uczestniczących w programie. firmy.

    Facebook Conversion Pixel pozwala Facebookowi i nam poznać, że ktoś kliknął naszą reklamę na Facebooku i został przekierowany na naszą stronę. Informacje generowane przez cookie i / lub grafiki dotyczące korzystania z tej strony internetowej są przesyłane na serwer Facebooka w USA i tam przechowywane. Facebook wykorzystuje informacje uzyskane w ten sposób do oceny zachowania użytkowników w odniesieniu do reklam na Facebooku. Facebook może również przekazywać te informacje stronom trzecim, gdy jest to wymagane przez prawo lub gdy strony trzecie przetwarzają te informacje w imieniu Facebooka. Facebook nie łączy twojego adresu IP z innymi danymi przechowywanymi przez Facebook.

    Remarketing na wielu urządzeniach

    Google może technicznie połączyć pseudonimowe funkcje np. urządzenia końcowe, takie jak tablet, smartfon i skrzynka odbiorcza poczty e-mail (marketing z wykorzystaniem różnych urządzeń). Jest to warunek wstępny, że wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w Google w przeszłości. Umożliwia to Google prowadzenie ukierunkowanych kampanii reklamowych na różnych urządzeniach końcowych. Używamy tego do oceny naszych strategii marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

    Twoje dane zostaną przesłane do Google i zapisane w USA. Zgodnie z art. 45 ust. 1 RODO, udział Google w tarczy prywatności zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych. Współpracowaliśmy z Google Inc. (USA) i zawarliśmy umowę na przetwarzanie zamówień zgodnie z art. 28 RODO. W związku z tym Google może wykorzystywać wyłącznie te informacje wyłącznie w celu oceny korzystania z naszej strony internetowej i sporządzania raportów dotyczących działań na stronie internetowej.

    Możesz się temu sprzeciwić zgodnie z art. 21 RODO w dowolnym momencie. Kliknij poniższy link: https://support.google.com/ads/answer/7395996?hl=pl

    6. Narzędzia marketingowe

    Aby dostosować naszą stronę internetową, używamy Optymalizatora witryny internetowej VWO, Adobe Media Optimizer AMO i Menedżera tagów Google, Google Attribution.

    Menedżer tagów Google zarządza tagami (elementami kodu w witrynie), które mierzą ruch, zachowanie użytkowników oraz wpływ reklam internetowych i kanałów społecznościowych. Poza testowaniem i optymalizacją witryny wykorzystuje też remarketing i procesy kierowania.

    Google Attribution umożliwia nam ocenę danych Google Analytics i Google Adwords w jednym narzędziu.

    Więcej informacji znajduje się w punkcie 3ff.

    7. Wtyczki mediów społecznościowych

    Ze względu na ochronę danych nie integrujemy wtyczek społecznościowych bezpośrednio z naszą witryną. Podczas odwiedzania naszych stron żadne dane nie są przesyłane do serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter, XING lub Google+. Profilowanie przez strony trzecie jest zatem wykluczone. Integracja stron służy wyłącznie do przekazywania na nasze konta.

    Wciąż możesz udostępniać wybrane strony jednym kliknięciem na przyciski Facebook, Twitter, Pinterest lub Google+, a także sprawdzić, jak często były one udostępniane w przeszłości.

    8. Wyjaśnienie środków bezpieczeństwa

    Ochrona danych

    Aby jak najbardziej kompleksowo zabezpieczyć Twoje dane przed niechcianym dostępem, podejmujemy środki techniczne i organizacyjne. Na naszych stronach używamy metody szyfrowania. Twoje informacje są przesyłane z komputera na nasz serwer i odwrotnie za pośrednictwem Internetu przy użyciu szyfrowania TLS. Możesz to rozpoznać po tym, że symbol kłódki na pasku stanu przeglądarki jest zamknięty, a linia adresu zaczyna się od https: //

    9. Prawa użytkownika

    Twoje prawa jako użytkownik

    Przetwarzając dane osobowe, RODO przyznaje użytkownikowi jako użytkownikowi witryny pewne prawa:

    1. Prawo do informacji (Art. 15 RODO):
      Masz prawo zażądać potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe dotyczące Ciebie; w takim przypadku użytkownik ma prawo dostępu do tych danych osobowych i do informacji określonych w art. 15 RODO.
    2. Prawo do korekty i skreślenia (art. 16 i 17 RODO):
      Masz prawo do natychmiastowego zażądania korekty nieprawidłowych danych osobowych dotyczących Ciebie i, w razie potrzeby, uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.
      Użytkownicy mają również prawo do żądania natychmiastowego usunięcia danych osobowych, jeśli z jednego z powodów określonych w art. Obowiązuje 17 RODO, np. jeśli dane nie są już wymagane do celów, do których dążą.
    3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO):
      Masz prawo zażądać ograniczenia przetwarzania, jeśli spełniony jest jeden z warunków określonych w art. 18 RODO, np. jeśli złożyłeś sprzeciw wobec przetwarzania, na czas trwania egzaminu.
    4. Prawo do przenoszenia danych (Art. 20 RODO):
      W niektórych przypadkach, które są wyszczególnione w art. 20 RODO, masz prawo do otrzymywania danych osobowych dotyczących Ciebie w ustrukturyzowanym, powszechnym i możliwym do odczytu przez komputer formacie lub do żądania przesłania tych danych do strony trzeciej.
    5. Prawo sprzeciwu (Art. 21 RODO):
      Jeżeli dane zbierane są na podstawie art. 6 para. 1 lit. f) (przetwarzanie danych w celu ochrony uzasadnionych interesów), masz prawo w każdej chwili sprzeciwić się przetwarzaniu z przyczyn wynikających z Twojej konkretnej sytuacji. Nie będziemy już przetwarzać danych osobowych, chyba że istnieją oczywiste przekonujące powody, które zasługująby na ochronę przetwarzania, które przewyższają interesy, prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, lub przetwarzanie służy do dochodzenia, wykonywania lub obrony roszczeń prawnych.
    6. Prawo do odwołania się do organu nadzorującego
      Zgodnie z art. 77 RODO, masz prawo do odwołania się do organu regulacyjnego, jeśli uważasz, że przetwarzanie danych dotyczących Ciebie narusza przepisy o ochronie danych. Prawo do odwołania przysługuje organowi nadzorczemu państwa członkowskiego, w którym przebywasz, pracujesz lub podejrzewasz, że twoje prawa zostały naruszone.

    10. Kontakt z inspektorem ochrony danych

    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych

    Nasz specjalista ds. Ochrony danych z przyjemnością udzieli Ci informacji i sugestii na temat ochrony danych:

    datenschutz süd GmbH
    Wörthstrasse 15
    97082 Würzburg, Niemcy
    E-mail: data-protection-officer@unitedartsgmbh.com

    W przypadku pytań dotyczących ochrony danych, w szczególności w odniesieniu do dochodzenia praw osób, których to dotyczy, prosimy przede wszystkim o kontakt z adresem e-mail ochrony danych podanym w odciskach.

    11. Newsletter

    Newsletter

    Na naszej stronie internetowej oferujemy możliwość subskrypcji naszego newslettera niezależnie od zamawiania produktów fotograficznych. W tym celu musimy zapisać twój adres e-mail i twoje imię i nazwisko. Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości e-mail o naszych własnych produktach i usługach, będą one przetwarzane zgodnie z art. 6 para. 1 lit. a) RODO. Twoja zgoda może zostać w dowolnym momencie odwołana (np. Poprzez link do anulowania biuletynu, który znajdziesz w każdym e-mailu z biuletynem), bez wpływu na legalność poprzedniego przetwarzania. Jeśli zgoda zostanie odwołana, zatrzymamy odpowiednie przetwarzanie danych. Przetwarzanie danych jest legalne do odwołania.

    Ponadto wysyłamy biuletyny do naszych klientów w dozwolonym prawem zakresie; możesz również sprzeciwić się temu, klikając link w takiej wiadomości e-mail z newsleterem (rezygnacja).

    Korzystamy z usługi mailingowej Optilyz. Optilyz przechowuje informacje o Tobie w tym celu. Możesz zobaczyć, które dane są szczegółowo uwzględnione na stronie

    https://www.optilyz.com/de/datenschutzerklaerung

    12. Drukowane ulotki

    Pod wszystkimi innymi względami korzystamy z danych adresowych podanych przez Ciebie z zamówieniem na reklamę pocztową w zakresie limitów prawnych. Możesz w każdej chwili zgłosić sprzeciw wobec tej reklamy.

    13. Obszar ograniczony

    Obszar ograniczony

    Jeśli chcesz utworzyć osobisty login, musisz się najpierw zarejestrować. Gromadzimy następujące dane: tytuł, nazwisko, imię i nazwisko, adres e-mail, ulica, kod pocztowy, miejscowość, kraj, numer telefonu (informacje dobrowolne), hasło na podstawie art. 6 para. 1 lit. b) RODO. Korzystamy z danych, które przesyłasz nam podczas rejestracji lub podczas zapytań, aby utworzyć dla Ciebie profil, dzięki czemu możesz łatwiej złożyć zamówienie. Możesz zmienić lub usunąć swój profil w dowolnym momencie na koncie. Dane zostaną automatycznie usunięte z naszego systemu. Jeśli nie ma okresów zatrzymywania lub, jeśli dane nie są wymagane w indywidualnych przypadkach (na przykład w przypadku otwartego zadłużenia w celu windykacji roszczeń)

    14. Sklep on-line

    Sklep on-line

    Przechowujemy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które przesyłasz do nas w trakcie przetwarzania zamówienia zgodnie z art. 6 ust. 1 litera b) GDPR wyłącznie do przetwarzania zamówień, adresu e-mail, nazwy, adresu, przesyłanych plików graficznych, adresu IP. W szczególności używamy Twojego adresu e-mail do powiadomień o statusie twojego zamówienia, a także do prawnie dozwolonej wysyłki biuletynu, którą możesz wypisać w dowolnym czasie (patrz punkt 11). Używamy plików graficznych wyłącznie do realizacji zamówienia, a także do wewnętrznej analizy marketingowej. Z reguły pliki obrazów są usuwane po 6 miesiącach, patrz także sekcja 1, Zamawianie produktów fotograficznych.

    15. Klient offline

    Jeśli narzędzie do pobierania offline jest dostępne do pobrania na naszej stronie internetowej, możesz je pobrać, klikając przycisk pobierania. Pozwala to spersonalizować książkę ze zdjęciami z obrazami offline, a następnie zamówić je online.

    16. Aplikacje internetowe

    Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych na podstawie § 26 BDSG. Przetwarzamy dane, które przekazujesz nam w kontekście Twojej aplikacji online wyłącznie w celu wyboru kandydata. Dane nie będą przetwarzane w żadnym innym celu.

    Sam określasz zakres danych, które chciałbyś nam przesłać jako część aplikacji online. Aplikacje internetowe są przesyłane elektronicznie do naszego działu personalnego, gdzie są przetwarzane tak szybko, jak to możliwe. Transmisja jest szyfrowana. Z reguły wnioski są przekazywane do szefów odpowiednich działów specjalistycznych w naszej firmie. Poza tym Twoje dane nie zostaną przekazane dalej. Twoje informacje będą traktowane poufnie w naszej firmie. Jeśli twoje zgłoszenie nie powiedzie się, twoje dokumenty zostaną usunięte po 6 miesiącach.

    W przypadku, gdy możemy rozważyć Twoje zgłoszenie w innych lub przyszłych ofertach pracy, prosimy o dołączenie uwagi na ten temat do wniosku. Przetworzymy Twoje dane na podstawie art. 6 Par. 1 lit. a) RODO.

    17. Strona firmy na Facebooku

    Prowadzimy oficjalną stronę na Facebooku pod adresem URL https://www.facebook.com/mojobrazpl/. Nie zbieramy, nie przechowujemy ani nie przetwarzamy danych osobowych naszych użytkowników na tej stronie w żadnym momencie. Ponadto żadne inne przetwarzanie danych nie jest przez nas przeprowadzane ani inicjowane. Dane wprowadzone na naszej stronie na Facebooku, takie jak komentarze, filmy lub zdjęcia, nigdy nie będą przez nas wykorzystywane ani przetwarzane w żadnym innym celu.

    Facebook korzysta z tak zwanych metod śledzenia sieci na tej stronie. Należy pamiętać, że Facebook może wykorzystywać informacje z twojego profilu do oceny twoich nawyków, osobistych relacji, preferencji i tak dalej. Nie mamy wpływu na przetwarzanie twoich danych przez Facebook. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz politykę prywatności na Facebooku.

    18. Linki do innych stron internetowych

    Ponadto znajdziesz linki do innych stron w naszej witrynie. Natychmiast po wejściu na tę stronę internetową za pomocą takiego linku, rozpoznawalnego po zmienionym adresie URL, nie ponosimy już odpowiedzialności w rozumieniu RODO.

    19. Czat

    W przypadku obsługi klienta korzystamy z narzędzia do rozmów - Olark.

    Gdy korzystasz z narzędzia do rozmów Olark, Olark przechowuje dane. Możesz zobaczyć, na których danych Olark szczegółowo przechowuje https://www.olark.com/privacy-policy.

    20. Czas przechowywania

    Więcej informacji na temat czasu przechowywania można znaleźć w sekcji 3. Jeśli nie podano bardziej szczegółowych informacji, dane zostaną zapisane, gdy tylko przestaną być potrzebne.

    Sprawdź nas!

    Wiele innych firm

    Ogólne warunki handlowe

    Ogólne warunki handlowe

    1. Ważność

      Stroną umowy w ramach ogólnych warunków umowy jest United Arts GmbH,Am Gleisdreieck 5,50823 Kolonia ("mójobraz.pl") oraz nabywca.

      Między mójobraz a nabywcą w chwili złożenia zamówienia obowiązują następujące ogólne warunki handlowe. Mójobraz nie uznaje odmiennych warunków zamówienia. Indywidualnie uzgodnione porozumienia zawsze mają pierwszeństwo.

      Zamawiający zgadza się na następujące postanowienia ogólnych warunków handlowych oraz gwarantuje, że jest uprawniony do zawarcia umowy na stworzenie indywidualnych produktów oferowanych na mójobraz.pl.

      Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasz zespół chętnie pomoże i odpowie w jednym z następujących języków: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, holenderskim, hiszpańskim.

    2. Zamównie i zawarcie umowy

      Korzystający z ofert i usług online na mójobraz.pl musi mieć skończone 18 lat i mieć pełną zdolność do czynności prawnych.
      Klienci mogą zamówić indywidualne fotoprodukty na mójobraz.pl w następujący sposób:

      • Krok 1: Po wybraniu przez klienta żądanej kategorii produktu na stronie głównej mójobraz.pl i wskazaniu za pomocą przycisku "Wczytaj zdjęcie" określonego pliku (formaty .jpg, .jpeg, .png , .gif - maksymalnie plik wielkości 60 MB) proces załadowania zdjęcia nastąpi automatycznie wraz z przekierowaniem na stronę konfiguracji produktu.

      • Krok 2: W konfiguratorze ("Wybierz format") klient może wybierać spośród różnych rozmiarów produktów, w zależności od rozdzielczości danego zdjęcia. Ponadto, w zależności od kategorii produktu, klient może określić ilość zamówienia i inne opcje, na przykład, typ i grubość ramki, efekty obrazu lub materiał do drukowania. Podgląd produktu służy do kontroli i dopasowania pozycji poszczególnych elementów zdjęcia.

      • Krok 3: Po naciśnięciu przycisku „Dodaj do koszyka” zostaniesz przekierowny na stronę z zawartością koszyka wraz z wybranymi produktami, ilością i cenami. Przycisk "Prześlij dodatkowe zdjęcie" umożliwia klientowi przesyłanie dodatkowych plików graficznych z różnymi motywami fotograficznymi w jednym zamówieniu. Jeśli dla wybranego produktu fotograficznego oferowane jest odpowiednie zawieszenie, jest ono widoczne w zamówieniu jako opcjonalny dodatek. Za pomocą oddzielnego przycisku poniżej podglądu obrazu „Dodaj do koszyka” można dodać do istniejącego koszyka ten zaproponowany dodatek. Kolejne i osobne zlecenie zestawów zawieszenia nie jest już możliwe ze względów logistycznych.
        Klient może aktywować istniejące kupony z rabatami cenowymi za pomocą oddzielnego przycisku "Użyj kuponu" w trakcie zamówienia. Klient musi przycisnąć „Przejdź do kasy”, aby wprowadzić adres wysyłki, ewentualnie inny adres rozliczeniowy, a następnie wybrać jedną z dostępnych metod płatności.

      • Krok 4: Wypełnienie poszczególnych pól oznaczonych "*" (gwiazdką), między innymi adres dostawy, jest obowiązkowe. Jeśli klient wcześniej dobrowolnie zarejestrował się na stronie mójobraz, może kliknąć przycisk "Jesteś klientem? Zaloguj się", aby wybrać wcześniej zapisany na koncie adres dostawy. Poprzez wciśnięcie przycisku "Dalej" klient zostaje przekierowany na stronę z dostępnymi metodami płatniczymi.

      • Krok 5: W kolejnym kroku zamówienia klient musi wybrać jedną z metod płatniczych. Jeśli wybrana metoda płatnicza generuje dodatkowe koszty dla klienta, zostannie ona oddzielnie zaksięgowana. Po wciśnięciu przycisku "Kontynuuj" nastapi przekierowanie na stronę z kompletnym podglądem parametrów zlecenia.

      • Krok 6: Podgląd zamówienia jest ostatnim krokiem przed złożeniem wiążącego zamówienia. Na stronie zostaną wyświetlone detale zamówienia, t.j. wybrany motyw, fotoprodukt, ilość, cena jednostkowa i cena zawartości koszyka. Podano wyświetlona będzie łączna suma (zawartość koszyka + koszt przesyłki) oraz naliczony podatek. Powyżej widoczne są adres dostawy oraz informacje dotyczące płatności i sposobu wysyłki. Klikając na przycisk zamówienia „Kup teraz” klient potwierdza złożenie wiążącego zamówienia zawartych w koszyku produktów fotograficznych, z uwzględnieniem i uznaniem jednocześnie ogólnych warunków handlowych i zasad zachowania poufności danych. Przed wysłaniem zamówienia klient może przejrzeć swoje dane i je zmienić. Ze względów technicznych ewentualne błędy wprowadzonych danych mogą być korygowane przez klienta tylko do momentu złożenia zamówienia. Późniejsze zmiany lub korekta zamówienia nie są możliwe z powodu automatycznych procesów produkcyjnych.
        Uwaga: Proszę zwrócić uwagę na poprawną pisownię wprowadzonego adresu email, abyśmy mogli wysłać podsumowanie i potwierdzenie zamówienia (ewentualnie także sprawdzić foldery spamu lub reguły filtrowania).

      • Krok 7: Po otrzymaniu wiążącego zlecenia Mójobraz wysyła niezwłocznie drogą elektroniczną potwierdzenie zamówienia na podany przez klienta adres email. Klient wyraża zgodę na otrzymanie rachunku tylko w wersji elektronicznej.

      • W wyjątkowych przypadkach Mójobraz zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy z klientem. Dotyczy to w szczególności zleceń niezgodnych z prawem, moralnie i etycznie pogardliwych motywów, a także w innych przypadkach nadużyć prawnych. Mójobraz dokona wówczas zwrotu płatności dokonanych przez klienta.

    3. Ceny
      • Obowiązują ceny podane na stronie Mójobraz w momencie złożenia zamówienia. Wszystkie ceny wymienione przez Mójobraz w ramach oferty internetowej są cenami w PLN i zawierają ustawowy podatek od towarów i usług bez kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są dostępne na stronie: https://www.mójobraz.pl/platnosc-i-wysylka.
        Ustawowy podatek VAT jest obliczany zgodnie z zasadami obowiązującymi w kraju dostawy.
        Jeśli kraj doręczenia jest krajem spoza UE, dodatkowym podatkiem lub kosztem (takie jak cło) zostanie obciążone zamówienie, którego Mójobraz nie może odliczyć ani naliczyć do rachunku. Odbiorca dostawy jest prawnie odpowiedzialny za te płatności. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy skontaktować się z lokalnymi władzami.

      • Ceny są przeznaczone wyłącznie dla osób fizycznych będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zwanych dalej „Konsumentami” lub „Klientami”. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcy natomiast powinni skontaktować się z przedstawicielami obsługi klienta biznesowego (partner@mójobraz.pl). Zgodnie z art. 43 (1) kodeksu cywilnego „Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.”. Osoby prawne to jednostki organizacyjne, które posiadają zdolność do nabywania praw i zaciągania zobowiązań własnym działaniem.

      • Kampanie rabatowe i kupony nie mogą być łączone. W każdym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kupon zniżkowy.

    4. Warunki płatności

      Klient może wybrać metodę płatności (obecnie: przedpłata, płatność kartą kredytową, PayPal, płatność natychmiastowa, płatność Klarna fakturą, płatnością Amazon i gotówką). Płatności uważa się za zapłacone w dniu, w którym moje zdjęcie może zbyć kwotę. Klient ponosi koszty płatności, w szczególności za przelewy z zagranicy.

    5. Prawo do odwołania/Pouczenie o odstąpieniu od umowy
      Wyłączenie prawa do odwołania

      Zgodnie z Art. 38. ust. 3: "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb". W takim przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umów zawartych z Mójobraz.
      Jeśli jednak, w wyjątkowych okolicznościach, klientowi przysługuje prawo do odwołania, ma zastosowanie Art. 27 ustawy o prawach konsumenta: "Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35". Przy umowach związanych z wydaniem rzeczy i przeniesieniem jej własności termin rozpoczyna się od chwili odbioru przez konsumenta tej rzeczy od przewoźnika. Aby skorzystać z prawa odwoławczego, musisz poinformować nas o decyzji cofnięcia tej umowy za pomocą wyraźnego oświadczenia (np. listu, faksu lub email). Możesz użyć naszego formularza, ale nie jest to wymagane. Aby zachować prawo do odstąpienia od umowy wystarczy przesłać powiadomienie o skorzystaniu z prawa odwoławczego przed upływem okresu odwołania na następujący adres:

      United Arts GmbH
      Am Gleisdreieck 5
      50823 Kolonia



      Fax: +49.(0)180.5.226829*

      Mail: info@mojobraz.pl

      Konsekwencje odwołania

      W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zostanie sporządzona lista wszystkich płatności, jakie otrzymaliśmy od klienta, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że został wybrany inny sposób dostawy niż zaoferowany przez nas, tańszy od standardowej dostawy ) w ciągu czternastu dni od daty otrzymania przez nas powiadomienia o odstąpieniu od umowy. W przypadku takiego zwrotu użyjemy tych samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. W żadnym wypadku nie zostanie naliczona Państwu opłata za zwrot płatności. Możemy odmówić spłaty, dopóki nie otrzymamy zwróconego towaru lub dopóki nie okażą Państwo dowodu, że zwrócili Państwo towary, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Towar powinien zostać niezwłocznie zwrócony, nie później niż czternaście dni od daty powiadomienia nas o wycofaniu niniejszej umowy. Jeśli wysyłka towaru nastąpi przed upływem 14 dni, termin zostanie zachowany.
      Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    6. Alternatywne sposoby rozwiązywania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR (UE) 524/2013.

      Komisja Europejska stawia do dyspozycji internetową platformę rozstrzygania sporów, którą można znaleźć pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Mójobraz nie jest zobowiązany i nie jest gotowy uczestniczyć w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumenckim biurem mediacyjnym.

    7. Warunki dostawy

      Dostawa odbywa się poprzez wysyłkę na adres dostawy podanej przez klienta. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.mójobraz.pl/platnosci-i-wysyłka.

      Wir produzieren nach Zahlungseingang, wobei unsere Produktionszeiten - abhängig von dem jeweils ausgewählten Foto-Produkt - durchschnittlich zwischen 1 bis 3 Werktagen betragen.
      Produkujemy po otrzymaniu zapłaty, a nasz czas produkcji wynosi średnio od 1 do 3 dni roboczych - w zależności od aktualnie wybranego foto-produktu.
      Odstępstwa od powyższych niewiążących czasów produkcji lub dostaw uprawniają klienta do dochodzenia roszczeń prawnych tylko wówczas, jeżeli nie są to po prostu drobne różnice czasowe i Mójobraz jest odpowiedzialny za takie opóźnienia.
      Meinfoto ma prawo do dostaw częściowych. Jeśli opóźnienia dostawy z przyczyn niedotyczących Mójobraz wywodzą się z (siła wyższa, osoby trzecie, i in.), czas realizacji będzie stosownie wydłużony. Klient zostanie niezwłocznie o tym powiadomiony. Jeśli przyczyny opóźnienia są dłuższe niż cztery tygodnie od zawarcia umowy, każda ze stron ma prawo odstąpić od umowy. Jeśli kurier nie zastanie Cię w domu i nie odbierzesz przesyłki w ciągu 7 dni roboczych z Twojej poczty lub odmówisz przyjęcia pakietu, Mójobraz ma prawo do anulowania zamówienia i do odstąpienia od umowy. W zależności od formatu i kraju dostawy wysyłka odbywa się za pośrednictwem GLS, GEL, DHL lub UPS.

    8. Gwarancja

      Mójobraz odpowiada za wady materiałowe zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa. Jeśli jakość dostarczonych plików jest zgodna z opisanymi standardami technicznymi, lub jeśli utrata jakości jest spowodowana jakością (np. "rozdzielczość") oryginalnych plików graficznych, nie jest to uznawane za wady materiałowe.

    9. Odpowiedzialność
      • Wykluczone są roszczenia klienta dotyczące odszkodowania. Nie obejmuje to roszczeń odszkodowawczych klienta wynikających z uszkodzenia ciała, zdrowia lub życia, lub naruszenia istotnych zobowiązań umownych (zobowiązania kardynalne) oraz odpowiedzialności za inne szkody wynikłe z zamierzonego lub rażącego zaniedbania przez Mójobraz, jego przedstawicieli prawnych lub osób wykonujących zobowiązania dłużnika. Znaczącymi zobowiązaniami umownymi są te, których spełnienie jest konieczne, aby osiągnąć cel umowy i na zgodności których partner umowy może polegać.

      • W przypadku naruszenia istotnych zobowiązań umownych firma Mójobraz ponosi odpowiedzialność jedynie za przewidywalną szkodę, która jest typowa dla umowy, jeśli jest to spowodowane niedbalstwem, chyba że klient żąda odszkodowania z tytułu naruszenia życia, ciała lub zdrowia.

      • Mójobraz nie ponosi zatem w szczególności odpowiedzialności za szkody, które nie są spowodowane samą dostawą; za utratę zysku lub na inne szkody majątkowe klienta.

      • Przepisy ustawy o odpowiedzialności za produkt pozostaną nienaruszone.

    10. Zastrzeżenie własności

      Zamówione towary pozostają własnością Mójobraz aż do momentu całkowitej zapłaty. Przed przeniesieniem własności nie wolno dokonywać odsprzedaży, wynajmu, zastawu, przeniesienia własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, innego rozporządzania lub zmiany wyglądu przez klienta, bez wyraźnej zgody firmy Mójobraz.

    11. Prawa autorskie

      Nabywca oświadcza i gwarantuje, że posiada wszelkie prawa do używania i wykorzystania przesyłanego zdjęcia lub obrazu, pliku obrazu, odpowiedniego motywu i kompozycji graficznej. Obejmuje to w szczególności prawa własności intelektualnej (np. prawa autorskie, znak towarowy, wzór lub prawa patentowe, ogólne prawa osobiste itp.). Użyte zdjęcie lub materiał graficzny, a także pliki muszą mieć własne pochodzenie, a motyw przedstawiony w każdym przypadku nie może wpływać ani naruszać praw osób trzecich. W przypadku, gdy na materiałach zdjęciowych przedstawiono osoby lub grupy osób, uczestnik zapewnia, że istnieje wymagana zgoda przedstawionej osoby (osób), a także zgoda na korzystanie i wykorzystanie fotografii w ramach ofert towarów i usług na platformie Mójobraz.pl.

      Zobowiązanie Kupującego do uzyskania odpowiedniej zgody lub zezwolenia użycia danego zdjęcia ma również zastosowanie, jeśli przekazywane pliki graficzne zawierają wizerunek rozpoznawalnej marki, identyfikowalnego logo lub inny niepowtarzalny motyw, który podlega prawom własności intelektualnej osób trzecich.

      Za treść przesyłanych plików graficznych i zgodność z odpowiednimi przepisami prawa odpowiada wyłącznie nabywca. W przypadku naruszenia tych praw, klient jest zobowiązany zwolnić Mójobraz z roszczeń osób trzecich. W zasadzie odbywa się to przez przejęcie odpowiedzialności wobec wnoszącego roszczenie. Jeśli on się z tym nie zgadza, Kupujący zwalnia Mójobraz z jakiegokolwiek roszczenia w związku wewnętrznym. W takim przypadku nabywca będzie wspierał Mójobraz w obronie przed roszczeniem. Koszty z tym związane (reprezentacja prawna, opłaty sądowe, kary, itp.) ponosi Nabywca.

    12. Licencja

      Zgadzając się na Ogólne Warunki firmy Mójobraz, klient oświadcza i gwarantuje, że jego produkt nie narusza jakichkolwiek praw własności intelektualnej osób trzecich i nie zawiera sprzecznych z prawem, etycznie niemoralnych lub oszczerczych treści. Dlatego klient może zlecać tylko takie prace na stronie Mójobraz, które nie naruszają praw własności intelektualnej osoby lub firmy i nie są obraźliwe lub haniebne.

      W zasadzie klient zachowuje wszelkie prawa do wszystkich plików zdjęć i obrazów, które przekazuje firmie Mójobraz. W celu wykonania umowy nabywca przyznaje Mójobraz nieograniczone prawo do wykorzystywania przekazanych zdjęć i obrazów w odniesieniu do usług, które mają być świadczone w ramach realizowania umowy. Obejmuje to przechowywanie, kopiowanie i przetwarzanie danych obrazu. Obejmuje to również prawo udostępniania pojedyńczych zdjęć osobom trzecim w ramach procesu rozwiązywania problemów.

    13. Odpowiedzialność karna, prawo odmowy realizacji zlecenia

      Klient odpowiada za legalność treści. On zapewnia, że zawartość przesyłanych plików graficznych nie narusza prawa karnego. Poza tym Mójobraz nie jest zobowiązany do wykonywania usług, które mogłyby skutkować naruszeniem prawa także przez Mójobraz. Treść wysyłanych przez klienta danych narusza przepisy prawne, Mójobraz złoży doniesienie o przestępstwie. Równocześnie Mójobraz ma prawo odmówić wykonania i do odstąpić od umowy. Jeśli zdaniem firmy Mójobraz zawartość zdjęć i obrazów narusza obowiązujące prawo, Mójobraz ma prawo usunąć zawartość bez uprzedzenia. W przypadku reklamacji lub skargi przez osoby trzecie w stosunku do informacji podanych przez klienta - niezależnie od przyczyny prawnej, Mójobraz usunie natychmiast zawartość. Roszczenie wobec Mójobraz za blokowanie treści po otrzymaniu reklamacji lub skargi od osoby trzeciej jest wykluczone, jeśli Mójobraz nie dokonał nieprawnego usunięcia w wyniku poważnego zaniedbania lub umyślnie.

    14. Obowiązujące prawo

      Zawarcie i wykonanie wszystkich umów podlega obowiązującym przepisom prawa krajowego, w którym zwykle przebywa klient. Poza tym obowiązuje również prawo niemieckie.

      O ile to prawnie możliwe, ważność prawa kupna-sprzedaży ONZ jest wykluczona.

    15. Stan z dnia: 21.03.2017

    Kontakt

    United Arts GmbH
    Am Gleisdreieck 5
    50823 Kolonia / Cologne
    Niemcy / Germany

    E-Mail:
    info@mojobraz.pl

    W sprawie zapytań dotyczących możliwości współpracy, prosimy o kontakt pod adresem partner@mojobraz.pl

    Zarząd Philipp Mühlbauer

    Kolonia HRB 76098
    Ust.-Id.-Nr. DE 288335031
    Odpowiedzialny sąd prowadzący rejestr: Sąd w Kolonii

    Pełnomocnik do spraw ochrony danych osobowych:
    Email: datenschutz@mojobraz.pl

    Proces płatności kartami kredytowymi odbywa się poprzez:
    United Arts GmbH
    Am Gleisdreieck 5
    50823 Kolonia
    Kolonia HRB 76098
    Odpowiedzialny sąd prowadzący rejestr: Sąd w Kolonii

    Alternatywne sposoby rozwiązywania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR (UE) 524/2013:

    Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępną na stronie http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nie jesteśmy zobowiązani i nie chcemy uczestniczyć w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumencką radą arbitrażową.