Gwarancja najniższych cen!
Gwarancja najniższych cen

Niskie ceny na mojobraz.pl zawsze gwarantują, że otrzymasz najlepszą cenę za swój produkt! Oznacza to, że jeśli znajdziesz produkt w tym samym rozmiarze i specyfikacji w niższej cenie u innego sprzedawcy, otrzymasz od nas produkt w cenie znalezionej z dodatkowym rabatem 5%.

Co zrobić, gdy widzę, że inny sprzedawca ma tę samą ofertę za lepszą cenę?

Wyślij e-mail na adres [email protected] i napisz, kto jest sprzedawcą, format produktu i cenę. Natychmiast sprawdzamy Twoje dane, a jeśli są poprawne, wyślemy Ci odpowiedni kupon!


Informacje o płatności i dostawie

Informacje o wysyłce

  • Koszt wysyłki dowolnego zamówienia to 19 zł.
  • Przy zamówieniach na kwotę powyżej 200 zł wysyłka gratis.
  • Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem profesjonalnych firm kurierskich.

Czas dostawy

W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.

Czas produkcji i dostawy

Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.

Zdjęcie na płótnie*
Czas produkcji: 1 dzień
Czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 4 dni roboczych
Fotoobrazy (poza zdjęciem na płótnie)
Czas produkcji: 2-3 dni robocze
Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
Dom & wystrój
Czas produkcji: 2-3 dni robocze
Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
Fotoprezenty
Czas produkcji: 2-3 dni robocze
Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
Fotoksiążki i Fotokalendarze
Czas produkcji: od 3 do 5 dni roboczych
Czas dostawy: od 2 do 3 dni roboczych
Całkowity czas dostawy: do 8 dni roboczych

* z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)

Bezpieczna płatność

Różnorodne i bezryzykowne metody płatności za zamówienie

Twoje dane są nam przekazywane w bezpiecznej, zaszyfrowanej formie. Używamy w tym celu standardu SSL (Secure Sockets Layer). Procedura ta jest również wykorzystywana przez banki w celu zapewnienia bezpieczeństwa online.

Metody płatności:

PayPal

  • Paypal
  • Na stronie mójobraz.pl możesz płacić korzystając z Twojego konta PayPal. Gdy wybierzesz w procesie zamówienia PayPal jako metodę płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu płatności PayPal po potwierdzeniu zamówienia. Po zakończeniu procesu płatności PayPal nastąpi przekierowanie na stronę potwierdzającą kompletne i poprawne dokonanie zakupu. Otrzymasz wówczas również wiadomość email z potwierdzeniem zamówienia.

    Karta kredytowa

    Mastercard
    Visa
    American Express
  • Verified by Visa
  • MasterCard SecureCode
  • Na stronie mójobraz.pl można również wygodnie dokonywać zakupów przy użyciu karty kredytowej. W trakcie procesu składania zamówienia wprowadź imię, nazwisko i numer karty kredytowej oraz datę jej wygaśnięcia. Ponadto wymagany jest numer weryfikacji karty, który znajduje się na odwrocie karty kredytowej. Akceptujemy płatności za pomocą karty Visacard, Mastercard lub American Express. Twoje konto zostanie obciążone dopiero po kompletnym zrealizowaniu zamówienia.

    Przelewy online w systemie Sofort Banking

  • Sofort
  • "Sofort" - przelewy internetowe zapewniają wszystkie zabezpieczenia Twojego transferu. Powyższa metoda płatności jest certyfikowana i ubezpieczona. Zapłać za Twoje zamówenie szybko, bezpiecznie i pewnie używając przelewów internetowych.
    Dostawa

    Informacje o wysyłce

    • Koszt wysyłki dowolnego zamówienia to 19 zł.
    • Przy zamówieniach na kwotę powyżej 200 zł wysyłka gratis.
    • Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem profesjonalnych firm kurierskich.

    Czas dostawy

    W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.

    Czas produkcji i dostawy

    Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.

    Zdjęcie na płótnie*
    Czas produkcji: 1 dzień
    Czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 4 dni roboczych
    Fotoobrazy (poza zdjęciem na płótnie)
    Czas produkcji: 2-3 dni robocze
    Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
    Dom & wystrój
    Czas produkcji: 2-3 dni robocze
    Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
    Fotoprezenty
    Czas produkcji: 2-3 dni robocze
    Wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 6 dni roboczych
    Fotoksiążki i Fotokalendarze
    Czas produkcji: od 3 do 5 dni roboczych
    Czas dostawy: od 2 do 3 dni roboczych
    Całkowity czas dostawy: do 8 dni roboczych

    * z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)

    Polityka prywatności

    Polityka prywatności

    Status: 22 kwietnia 2021 Wersja 3.1
    Niniejsza Polityka prywatności zawiera przegląd sposobu przetwarzania twoich danych osobowych w Mojobraz.pl.

    Wprowadzenie

    Każdy rozdział poprzedziliśmy krótkim tekstem poglądowym. W tym podsumowaniu treść rozdziału jest krótko streszczona. Jeśli chcesz tylko szybki przegląd przetwarzanych danych, zalecamy przeczytanie tylko tekstów podsumowań. Jeśli chcesz zapoznać się ze szczegółami, możesz kliknąć „Dowiedz się więcej” pod odpowiednim tekstem poglądowym. Zostanie wyświetlona pełna treść rozdziału.

    1. Jakie dane osobowe przetwarzamy od Ciebie?
      Oferujemy różne usługi, z których możesz korzystać na różne sposoby. W zależności od tego, czy kontaktujesz się z nami online, telefonicznie lub w jakikolwiek inny sposób, oraz z jakich usług korzystasz, różne dane są generowane z różnych źródeł. Wiele przetwarzanych przez nas danych osobowych jest udostępnianych przez ciebie, gdy korzystasz z naszych usług lub kontaktujesz się z nami, na przykład, kiedy składasz zamówienie i podajesz swoje imię i nazwisko, adres e-mail lub adres pocztowy. Otrzymujemy również dane techniczne i dane dostępu, które są automatycznie gromadzone przez nas podczas interakcji z naszymi usługami. Mogą to być na przykład informacje o używanym urządzeniu. Gromadzimy dodatkowe dane poprzez nasze własne analizy danych (na przykład w kontekście badań rynkowych). Możemy również otrzymywać dane o Tobie od stron trzecich, na przykład od dostawców usług płatniczych.

      1. Dane użytkowania
        Gdy odwiedzasz nasze strony internetowe, zapis danych z tzw. danych użytkowania jest tymczasowo przechowywany na naszym serwerze - korzystamy z serwerów Amazon Web Services (AWS) z lokalizacją serwera w Niemczech - do celów statystycznych, jako protokół, w celu poprawy jakości naszych stron internetowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f GDPR.

        Ten rekord danych składa się z

        • strona, z której zażądano pliku („strona” to plik na serwerze WWW),
        • nazwa pliku,
        • data i godzina zapytania,
        • ilość przesłanych danych,
        • status dostępu (plik przesłany, plik nie znaleziony),
        • opis typu używanej przeglądarki internetowej,
        • adres IP komputera żądającego.

        Przechowujemy adres IP przesłany przez twoją przeglądarkę internetową maksymalnie przez 30 dni, w celu wykrywania, ograniczania i eliminowania ataków na nasze strony internetowe. Aby móc śledzić pochodzenie takich ataków, konieczne jest tymczasowe przechowywanie adresu IP. Po tym okresie usuwamy adres IP. Podstawą prawną tego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f GDPR.

      2. Zamawianie produktów fotograficznych
        Jeśli zamówisz u nas produkt, przechowujemy następujące dane:

        • adres IP komputera wysyłającego zapytanie,
        • pliki graficzne przesłane przez Ciebie,
        • informacje przekazane przez Ciebie w celu przetworzenia zamówienia, takie jak adres e-mail, imię i nazwisko oraz adres.

        Przechowujemy te dane zwykle przez 6 miesięcy, ale możemy przechowywać je nieco dłużej w przypadku reklamacji zamówienia. Okres przechowywania 6 miesięcy jest potrzebny na wydanie nakazu ewentualnej obrony prawnej. Jest to wymagane w ramach prawa gwarancyjnego w przyjaznym dla konsumenta okresie, zgodnie z § 477 BGB (na podstawie dyrektywy 1999/44EC Rady Parlamentu Europejskiego z 25 maja 1999 r.) i konieczne, aby móc rozpatrywać zgłoszone roszczenia. Dłuższe przechowywanie po tym okresie jest możliwe z prawnie wiążących powodów, na przykład z powodów podatkowych lub księgowych. W przypadku zamówienia, które zostały wszczęte, lecz nie zostało jeszcze zakończone, będziemy przechowywać informacje wprowadzone przez 10 dni, aby dać możliwość zakończenia składania zamówienia. Dane zostaną odpowiednio usunięte.

      3. Konto klienta
        Jeśli chcesz utworzyć osobisty login lub konto użytkownika, musisz najpierw się zarejestrować. Gromadzimy i przetwarzamy następujące dane: tytuł, nazwisko, imię, adres e-mail, ulica, kod pocztowy, miasto, kraj, numer telefonu (opcjonalnie) i hasło. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 litera b GDPR. Korzystamy z danych, które nam przekazujesz w trakcie rejestracji lub zapytań, aby utworzyć dla Ciebie konto klienta i jeszcze bardziej ułatwić Ci składanie zamówień. Możesz zmienić lub nawet usunąć informacje z konta użytkownika w dowolnym momencie na profilu użytkownika. Dane zostaną następnie automatycznie usunięte z naszego systemu, jeśli nie ma aktualnych okresów przechowywania lub jeśli dane nie są wymagane w indywidualnych przypadkach (na przykład w przypadku otwartych roszczeń o odzyskanie wierzytelności).

      4. Klient offline
        Jeśli aplikacja offline jest dostępne do pobrania na naszej stronie internetowej, możesz je pobrać, klikając przycisk pobierania. Dzięki temu możesz spersonalizować książkę ze zdjęciami za pomocą swoich zdjęć będąc offline, a następnie zamówić ją online. Dane osobowe są przetwarzane przez klienta offline zgodnie z nr. 1.2 niniejszej Polityki prywatności w celu przetworzenia zamówienia. Przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b GDPR w celu wykonania umowy. Dane są normalnie przechowywane przez 6 miesięcy.

      5. Podania o pracę
        Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych na podstawie § 26 BDSG. Przetwarzamy dane, które nam przekazujesz w aplikacji online, wyłącznie w celu wyboru kandydatów. Przetwarzanie danych do innych celów nie ma miejsca.

        Sam określasz zakres danych, które chcesz nam przekazać w kontekście swojego wniosku online. Aplikacje online są przesyłane elektronicznie do naszego działu personalnego i przetwarzane tam tak szybko, jak to możliwe. Transmisja jest szyfrowana. Z zasady wnioski są przekazywane do szefów odpowiednich działów w naszej firmie. Twoje dane nie będą przekazywane dalej. Twoje dane będą traktowane poufnie w naszej firmie. Jeśli wniosek nie zostanie przyjęty, dokumenty zostaną usunięte po 6 miesiącach.

        W przypadku, gdy chcesz by również rozpatrywać Twoje podanie o inne lub przyszłe ogłoszenia o pracę, proszę zamieść odpowiednią informację w swojej aplikacji. Następnie przetwarzamy Twoje dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. GDPR.
    2. Do czego wykorzystujemy dane?
      Przetwarzamy dane osobowe zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. W ten sposób, w szczególności przestrzegamy zasad prawa ochrony i przetwarzania danych osobowych. Przetwarzamy zatem Twoje dane wyłącznie w celach wyjaśnionych w niniejszej Polityce prywatności lub w celach przekazanych Ci w momencie ich gromadzenia.

      Są to przede wszystkim przetwarzanie zamówień oraz świadczenie, personalizacja i dalszy rozwój, a także bezpieczeństwo naszych usług. Ponadto wykorzystujemy Twoje dane w ramach surowych niemieckich i europejskich przepisów o ochronie danych, ale także w innych celach, takich jak rozwój produktów, badania naukowe (szczególnie w zakresie uczenia maszynowego, sztucznej inteligencji i uczenia głębokiego (deep learning)) oraz badania rynku w celu optymalizacji procesów biznesowych, projektowania naszych usług w celu zaspokojenia Twoich potrzeb a także dla spersonalizowanej reklamy.

      Ze względu na ochronę danych nie integrujemy wtyczek do mediów społecznościowych bezpośrednio z naszą stroną internetową. Dlatego podczas wywoływania naszych stron żadne dane nie są przesyłane do serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter i Pinterest.

      1. Przetwarzanie zamówienia
        Przechowujemy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które przekazujesz nam w trakcie procesu zamówienia zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. B: GDPR (adres e-mail, godność, adres, przesłane pliki, adres IP) wyłącznie do przetwarzania zamówień. W szczególności wykorzystujemy Twój adres e-mail do informacji o stanie Twojego zamówienia, a także do legalnie dozwolonej wysyłki biuletynu zgodnie z § 7 ust. 3 UWG oraz artykuł 13 para. 2 Zarządzenia EU 2002/58/EG, które możesz anulować w dowolnym momencie (patrz punkt 4). Używamy twoich plików graficznych wyłącznie do realizacji zamówienia, prezentacji naszych produktóww i do analizy marketingowej. Pliki obrazów są zwykle usuwane po 3 miesiącach chyba, że wymagane jest dłuższe przechowywanie z powodu, na przykład, spraw obsługi klienta.

      2. Przekazywanie danych stronom trzecim
        Aby zaoferować najlepsze możliwe zakupy w naszym sklepie internetowym, współpracujemy z różnymi usługodawcami. Tacy dostawcy umożliwiają nam oferowanie różnorodnych opcji płatności, ustawienie najszybszej metody wysyłki i nagradzanie za zamówienia bonusami, a tym samym zapewnienie wysoce satysfakcjonujących zakupów. Nasi dostawcy usług technicznych pomagają nam analizować dane i podejmować decyzje marketingowe, które docierają do naszych klientów. Przekazywanie danych stronom trzecim odbywa się wyłącznie w granicach i specyfikacjach RODO.

        1. Przetwarzanie zamówienia
          Przekazujemy Twoje dane w ramach realizacji zamówienia zgodnie z art. 28 RODO dla dostawców usług, którzy wspierają nas w prowadzeniu naszych stron internetowych i powiązanych procesach. Nasi usługodawcy są ściśle ograniczeni instrukcjami i są odpowiednio związani umową. Korzystamy z następujących usługodawców:

          1. Obsługa klienta
            Aby zapewnić obsługę klienta w związku z zamówieniami klienta końcowego korzystamy z usług Salesforce. Więcej informacji znajduje się w rozdziale 3 (poniżej).

          2. Analiza strony internetowej
            Aby ulepszyć i monitorować naszą stronę internetową, korzystamy z usług: Salesforce, Facebook Business Manager, niestandardowej listy odbiorców Facebook (Facebook Custom Aduience list), listy klientów Google (Google Customer Match List), intelliAd, Google Analytics, Google AdSense, Google Adwords. Aby uzyskać informacje o ochronie danych poszczególnych dostawców, skontaktuj się bezpośrednio z danym dostawcą.

          3. Marketing
            Współpracujemy z następującymi partnerami marketingowymi w celu prowadzenia działań marketingowych: Google Adwords, Google AdSense, Google Display Network, Youtube, Pinterest, Bing, Facebook, a także Afilliate Networks (Awin, Flexoffers, Cross sell, Zanox, Affilinet, Webgains, Tradetracker, Daisycon, CJ Affiliate przez Conservant, Belboon, Adcell) i ich odpowiednich partnerów stowarzyszonych.

            Ci partnerzy marketingowi sprawdzają, czy trafiłeś na naszą stronę, klikając reklamę. Daje nam to możliwość opracowania ukierunkowanych strategii marketingowych i zapewnienia optymalnej reklamy dla Ciebie jako użytkownika. Aby uzyskać informacje o ochronie danych od poszczególnych dostawców, skontaktuj się bezpośrednio z odpowiednim dostawcą.

          4. Komunikacja z klientem
            Do komunikacji z klientami, zwłaszcza do wysyłania wiadomości e-mai związanych z zamówieniem oraz do wysyłania newsletterów, używamy usług Emarsys.

          5. Hosting
            Do celów hostingu korzystamy z usług: Amazon Elastic Cloud Computing (EC2), Amazon Elastic Load Balancer (ELB), Amazon Relational Database Services (RDS) i Amazon Simple Storage Service (S3) firmy Amazon Web Services (AWS), wykorzystując centrum danych AWS we Frankfurcie.

          6. Oferty specjalne
            Po wykonaniu zlecenia, oferujemy naszym klientom możliwość skorzystania z oferty specjalnej z możliwością zaoszczędzenia pieniędzy na ich następnym zakupie w sklepie internetowym.

            W tym celu korzystamy z ofert specjalnych Sovendus GmbH. W przypadku zamówienia obowiązuje zatem:

            W celu wybrania interesującej regionalnie oferty specjalnej i ofert kuponów wyślemy pseudonimizowane tytuł, rok urodzenia, kraj, kod pocztowy, wartość skrótu adresu e-mail oraz adres IP do Sovendus GmbH, Moltkestr. 11, 76133 Karlsruhe (Sovendus) (art. 6 ust. 1 f GDPR). Pseudonimizowana wartość skrótu adresu e-mail służy również do uwzględnienia ewentualnego sprzeciwu wobec reklamy ze strony Sovendus (art. 21 ust. 3, art. 6 ust. 1 c GDPR). Adres IP jest wykorzystywany przez Sovendus wyłącznie do celów bezpieczeństwa danych i jest anonimowy po siedmiu dniach (art. 6 ust. 1 f GDPR).

            Ponadto przesyłamy numer zamówienia, wartość zamówienia z walutą, identyfikator sesji, kod kuponu i znacznik czasu do Sovendus w formie pseudonimicznej do celów rozliczeniowych (art. 6 ust. 1 f GDPR). Jeśli Sovendus nie wyrazi obiekcji co do twojego adresu email, po zakupie zostanie wyświetlony banner z kuponem. Jeśli klikniesz baner kuponu, wyślemy Twój tytuł, imię i adres e-mail do Sovendus w formie zaszyfrowanej w celu przygotowywania bonu (art. 6 ust. 1 b, f GDPR).

            Po kliknięciu oferty specjalnej wysyłamy również Twoje imię i nazwisko, adres i adres e-mail do Sovendus w formie zaszyfrowanej w ramach przygotowań do spersonalizowanego wniosku o ofertę świadczenia (art. 6 ust. 1 b, f GDPR).

            Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez Sovendus można znaleźć w polityce prywatności pod adresem www.sovendus.de/datenschutz.
        2. Grupa spółek Picanova
          Ta strona jest obsługiwana przez United Arts GmbH, spółkę zależną grupy Picanova. Grupa Picanova prowadzi kilka sklepów internetowych i sprzedaje produkty fotograficzne na całym świecie. Wiele systemów i technologii jest współużytkowanych w ramach grupy Picanova. Dzięki temu możemy zaoferować Ci tańszą, lepszą, bezpieczniejszą, bardziej spójną i ciekawszą usługę. Z tego powodu te firmy i działy w Grupie Picanova mają dostęp do twoich danych, niezbędnych do wypełnienia naszych zobowiązań umownych i prawnych lub do spełnienia swoich funkcji w ramach Grupy Picanova.

          Zapewniamy, że podczas przetwarzania zamówienia tylko odpowiednie działy i firmy Grupy Picanova mają dostęp do twoich danych.

        3. Firmy dostawcze
          W zależności od formatu i kraju dostawy paczki, wysyłka odbywa się u dostawców usług transportowych Deutsche Post, DHL, GEL, GLS, Hermes, UPS, firm spedycyjnych Möller Spedition, MBS lub Amazon. W tym celu twoje nazwisko i adres zostaną przekazane odpowiednim firmom spedycyjnym. Jeśli, tak jak w przypadku zleceń spedycji, konieczne jest przesłanie numeru telefonu i / lub adresu e-mail, również te dane przekażemy firmie spedycyjnej lub spedytorowi. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b GDPR w kontekście realizacji umowy.

          Jeśli twoje zamówienie jest przesyłane za pomocą firmy kurierskiej, wyrażasz zgodę na przekazanie twojego adresu email, by firma kurierska mogła wysłać ci informacje o statusie przesyłki i przewidywanym czasie dostarczenia. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b GDPR.

        4. Pośrednik płatności
          Jeśli wybrałeś metodę płatności kartą kredytową lub metodę płatności online (na przykład PayPal), możesz przystąpić do realizacji zamówienia u odpowiedniego dostawcy usług płatniczych (w przypadku metody płatności kartą kredytową: wirecard lub adyen). Po wprowadzeniu danych dostępu możesz poprosić o płatność za pośrednictwem usługodawcy. W celu przetworzenia płatności w szczególności przekażemy określoną kwotę płatności i dane osobowe do wybranego dostawcy usług płatniczych.

      3. Dane przekazane krajom zewnętrznym
        W przypadku krajów UE, Komisja UE ustanowiła odpowiedni poziom ochrony danych zgodnie z art. 45 (1) GDPR. W niektórych przypadkach przekazujemy również dane osobowe do krajów trzecich poza UE. W każdym przypadku zapewniamy odpowiedni poziom ochrony danych.

        W przypadku przekazywania danych do USA odpowiedni poziom ochrony danych wynika z odpowiedniego udziału dostawców usług w umowie o ochronie prywatności UE-USA (art. 45 ust. 1 GDPR).

      4. Narzędzia do śledzenia (Google Analytics i intelliAd)
        W celu zindywidualizowanego projektu naszej strony internetowej tworzymy pseudonimowe profile użytkowników za pomocą Google Analytics i intelliAd. Wyjaśniamy funkcjonalność obu narzędzi na przykładzie Google Analytics. Google Analytics wykorzystuje pliki cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu i mogą być przez nas odczytane. W ten sposób jesteśmy w stanie rozpoznać powracających gości i tak je policzyć. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f GDPR lub § 15 ust. 3 TMG oraz w celu ustalenia, jak często użytkownicy odwiedzają nasze strony internetowe.


        Informacje generowane przez pliki cookie na temat korzystania z tej witryny są zwykle przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane. Jednakże, ponieważ mamy aktywowane anonimizację IP na tej stronie internetowej, adres IP będzie najpierw skrócony przez Google dla państw członkowskich Unii Europejskiej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP zostanie przeniesiony na serwer Google w USA (odpowiedni poziom ochrony danych jest zapewniony przez udział Google w Tarczy Prywatności zgodnie z art. 45 ust. 1 GDPR) i zostanie tam skrócony. Zawarliśmy umowę z Google Inc. (USA) na zlecenie przetwarzania danych zgodnie z art. 28 RODO. Zgodnie z tym Google może wykorzystywać wszystkie informacje wyłącznie w celu oceny korzystania z naszej strony internetowej dla nas i tworzenia raportów na temat aktywności na stronie.

        Możesz sprzeciwić się przetwarzaniu w dowolnym momencie. Użyj jednej z następujących opcji:

        • Możesz odmówić użycia plików cookie, wybierając odpowiednie ustawienia w przeglądarce, jednak pamiętaj, że jeśli to zrobisz, możesz nie być w stanie korzystać z pełnej funkcjonalności tej witryny.
        • Możesz także zapobiec gromadzeniu danych generowanych przez plik cookie i związanych z korzystaniem ze strony internetowej (w tym adresu IP) przez Google oraz przetwarzaniem tych danych przez Google, pobierając i instalując wtyczkę do przeglądarki dostępną pod następującym linkiem (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl).
        • Aby zrezygnować z intelliAd, kliknij tutaj: https://login.intelliad.com/optout.php

      5. Retargeting
        Aby oferować reklamy na innych stronach internetowych, które są dostosowane do twoich zainteresowań, używamy technologii retargetowania od Adobe Media Optimizer AMO w połączeniu z Google, Facebook i Bing.


        1. Technologie retargetowania
          Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 litera f GDPR. Poniżej wyjaśniono funkcjonalność tych narzędzi na przykładzie Google i ma ono zastosowanie do odpowiednio wszystkich technologii retargetowania.

          Przy odwiedzaniu naszych stron internetowych wywoływane są funkcje rozpoznawania przeglądarki lub urządzenia końcowego, zweryfikowany adres IP, bądź funkcja rozpoznawania jest zapisywana jako mały plik tekstowy (na przykład tak zwany plik cookie innej firmy) na urządzeniu końcowym. Twoje użytkowanie jest rejestrowane podczas odwiedzania różnych stron internetowych. Funkcje zostały zaprojektowane pseudonimowo. Jeśli jesteś zalogowany na swoje konto Google, funkcje te można bezpośrednio przypisać do swojego profilu. Google może łączyć i przechowywać Twoje wizyty w naszych witrynach z Twoimi cechami, aby wyświetlać ukierunkowane reklamy w innych witrynach. W ten sposób Google może również określić poprzednią wizytę na naszej stronie internetowej. Twoje urządzenie i przeglądarka zostaną rozpoznane przez Google, na przykład podczas odwiedzania strony wyświetlającej reklamy w imieniu Google.

          Jak działa narzędzie do konwersji?
          Poniżej znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat narzędzi do konwersji.

          Narzędzie do konwersji Google:
          Ta strona korzysta również z Google Conversion Tool do pseudonimowej wewnętrznej analizy skuteczności wyświetlanych reklam. Jeśli przejdziesz do naszej witryny z innej witryny, klikając jedną z naszych reklam (reklamy tekstowe, reklamy banerowe), tamtejsza reklama banerowa umieści plik cookie w programie przeglądarki. Jeśli reklama banerowa była kampanią reklamową zleconą przez Google, Google ustawia odpowiedni plik cookie po kliknięciu reklamy banerowej. Ani nasz partner dokonujący konwersji, ani my nie możemy zobaczyć, które inne witryny odwiedziłeś. Nie zbieramy ani nie otrzymujemy żadnych informacji, które mogłyby zostać wykorzystane do osobistej identyfikacji użytkowników. Informacje gromadzone za pomocą śledzenia konwersji, służą wyłącznie do tworzenia statystyk dotyczących skuteczności i wykorzystania naszych kampanii. Te pliki cookie tracą ważność po 30 dniach. Podstawą prawną tego zastosowania technologii plików cookie jest art. 6 ust. 1 lit. f GDPR.

          Jeśli nie chcesz brać udziału w tej analizie, możesz dezaktywować ustawienia plików cookie za pomocą ustawień przeglądarki lub zgłosić sprzeciw tutaj: https://optout.networkadvertising.org/?c=1#!/

          Informacje, które dostarczyłeś będąc na naszej stronie jako anonimowy użytkownik serwisu za pośrednictwem banerów reklamowych Picanova są czytane z pliku cookie i przetwarzane anonimowo przez nas i naszego odpowiedniego partnera konwersji (na przykład Google). Dane osobowe o tobie nie będą przekazywane.

          Narzędzie do konwersji Bing:
          W celu oceny skuteczności dalszych działań reklamowych niniejsza strona korzysta również z usługi analizy śledzenia konwersji od Bing firmy Microsoft Corporation (One Microsoft Way Redmond, WA 98052-6399). Microsoft dodaje plik cookie na twoim komputerze, kiedy wchodzisz na naszą stronę za pośrednictwem reklamy Picanova z sieci reklamowej Microsoft. Te pliki cookie tracą ważność po 30 dniach i nie są wykorzystywane do osobistej identyfikacji. Za pomocą Śledzenia konwersji Bing, my i Microsoft możemy rozpoznać, że ktoś kliknął naszą reklamę w sieci reklamowej Microsoft i w ten sposób został przekierowany na naszą stronę. Nie możemy jednak zobaczyć, jakie inne witryny odwiedziłeś. Informacje gromadzone przez Bing Conversion Tracking są wykorzystywane wyłącznie do tworzenia statystyk dotyczących skuteczności i wykorzystania naszych kampanii reklamowych. Nie zbieramy jednak ani nie gromadzimy żadnych informacji, które osobiście identyfikują użytkowników. Podstawą prawną tego zastosowania technologii plików cookie jest art. 6 ust. 1 f RODO.

          Jeśli nie chcesz brać udziału w śledzeniu konwersji Bing, możesz odrzucić niezbędne ustawienie pliku cookie - na przykład zmieniając ustawienia przeglądarki, aby ogólnie wyłączyć automatyczne ustawienie plików cookie. Aby to zrobić, wystarczy kliknąć następujący link tutaj: https://advertise.bingads.microsoft.com/de-de/ressourcen/richtlinien/optout-optimization i potwierdzić swój sprzeciw na stronie, do której można dotrzeć za pośrednictwem tego linku.

          Więcej informacji i opcje ustawień środków reklamowych firmy Microsoft można znaleźć tutaj: https://advertise.bingads.microsoft.com/de-de/ressourcen/richtlinien/richtlinien-zur-datensicherheit-und-datnschutzerklaerung

          Informacje, które ciebie, jako anonimowanego zwiedzającego strony poprzez nasz baner reklamowy, jest czytany z pliku cookie i przetwarzane anonimowo przez nas i Microsoft. Dane osobowe o tobie nie będą przekazywane.


        2. Remarketing
          Możemy dostarczyć naszym stronom internetowym słowa-kluczowe, które zawierają oświadczenia o zawartości strony internetowej, takie jak oferowane produkty. W tym celu skorzystaliśmy z skorzystaliśmy z Google Tag Manager, Visual Website Optimizer (VWO) i Adobe Media Optimizer (AMO), Google Adwords. Poniżej wyjaśnimy, jak to działa na przykładzie Menedżera tagów Google. Google otrzymuje te słowa kluczowe, które nie zawierają ani danych osobowych ani poufnych. Gdy odwiedzasz stronę zawierającą określone słowa kluczowe związane z produktami, Google przechowuje ją i przypisuje do twoich pseudonimowych funkcji rozpoznawania. Ten link pozwala Google sprawdzić, czy przeglądasz którąkolwiek z naszych reklam, a jeśli tak, to które.

          Sieć reklamowa Google Display:
          W naszej witrynie internetowej korzystamy również z technologii remarketingowych Google. Pliki cookie są przez nas wykorzystywane do rozpoznawania twojego komputera na innych stronach internetowych, które uczestniczą w sieci reklamowej Google Display na podstawie zarejestrowanych danych (wizyta na naszej stronie internetowej, w tym data i godzina, preferowany język, typ przeglądarki, system operacyjny) i prezentowania Ci reklamy dostosowanej do twoich domniemanych zainteresowań. Podstawą prawną tego zastosowania technologii plików cookie jest art. 6 ust. 1 f GDPR. Możesz przeglądać, usuwać lub dodawać kategorie, według których reklamy oparte na zainteresowaniach są wyświetlane w całej sieci reklamowej Google Display przy użyciu tej technologii, za pomocą Menedżera preferencji reklam Google. To narzędzie pozwala również zrezygnować z wykorzystywania opartych na zainteresowaniach reklamowych plików cookie w całej sieci reklamowej Google Display, pobierając i instalując wtyczkę przeglądarki w celu wyłączenia pliku cookie preferencji reklamowych.

          Możesz także dowiedzieć się więcej o spersonalizowanych reklamach w Google, odwiedzając https://policies.google.com/privacy?hl=pl

          Gdy tylko korzystasz z tej samej przeglądarki do odwiedzania innych stron internetowych, których operatorzy mają zintegrowane przestrzenie reklamowe sieci reklamowej Google Display, informacje z pliku cookie są automatycznie odczytywane przez tego operatora strony i wykorzystywane do wyświetlania treści w banerze reklamowym, które prawdopodobnie będą odpowiadały Twoim zainteresowaniom. Informacje te nie są przechowywane przez innych operatorów witryn poza tymczasową anonimową oceną.

          Technologia konwersji na Facebooku:
          Na naszych stronach internetowych korzystamy z usługi „Facebooku Remarketing”. Dzięki technologii remarketingowej na Facebooku użytkownicy, którzy odwiedzili nasze strony internetowe, mogą być ponownie adresowani poprzez ukierunkowane reklamy na stronach internetowych Facebooka. Nie zbieramy jednak ani nie otrzymujemy żadnych informacji o tym, którzy użytkownicy Facebooka faktycznie wyświetlają ukierunkowane reklamy. Nie możemy również zidentyfikować poszczególnych użytkowników. Podstawą prawną tego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f GDPR. Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć poniższy link https://www.facebook.com/policies/cookies/ i potwierdzić swój sprzeciw na stronie, do której można dotrzeć za pośrednictwem tego linku.

          Bardziej szczegółowe informacje na temat celów i zakresu gromadzenia i przetwarzania danych osobowych przez Facebook, a także możliwości ustawienia ochrony prywatności na Facebooku, można znaleźć w Polityce prywatności Facebooka. Możesz dezaktywować swoje konto za pośrednictwem Digital Advertising Alliance w USA, Digital Advertising Alliance in Canada w Kanadzie lub European Interactive Digital Advertising Alliance w Europie lub poprzez ustawienia urządzenia końcowego, aby żadne reklamy online z Facebooka i oparte na zainteresowaniach nie były wyświetlane są inne uczestniczące firmy.

          Facebook Conversion Pixel pozwala nam i Facebookowi rozpoznać, że ktoś kliknął na naszą reklamę na Facebooku i został przekierowany do naszej strony. Informacje generowane przez plik cookie i / lub grafikę na temat korzystania z tej witryny są przesyłane na serwer Facebook w Stanach Zjednoczonych i tam przechowywane. Facebook wykorzystuje uzyskane w ten sposób informacje do oceny zachowania użytkownika w odniesieniu do reklam na Facebooku. Facebook może również przekazywać te informacje stronom trzecim, jeżeli wymaga tego prawo lub jeśli strony trzecie przetwarzają te dane w imieniu Facebooka. Facebook oświadcza, że Twój adres IP z Facebooka nie będzie powiązany z innymi danymi przechowywanymi przez Facebook.


        3. Remarketing na różnych urządzeniach Google może technicznie połączyć pseudonimiczne funkcje na przykład Urządzeń końcowych, takich jak tablet, smartfon i skrzynka pocztowa (marketing na różnych urządzeniach). Warunkiem jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w przeszłości. Umożliwia to Google prowadzenie kampanii reklamowych w ukierunkowany sposób za pomocą różnych urządzeń końcowych. Używamy tego do oceny naszych strategii marketingowych. Podstawą prawną tego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

          Twoje dane są przesyłane do Google i przechowywane w USA. Zgodnie z art. 45 ust. 1 RODO odpowiedni poziom ochrony danych zapewnia udział Google w Tarczy Prywatności. Mamy umowę z Google Inc. (USA) na przetwarzanie zamówień zgodnie z art. 28 RODO. Zgodnie z tym Google może wykorzystywać wszystkie informacje wyłącznie w celu oceny korzystania z witryny i tworzenia raportów dotyczących aktywności na naszej stronie. Możesz sprzeciwić się temu w dowolnym momencie zgodnie z art. 21 GDPR. Kliknij następujący link: https://support.google.com/ads/answer/7395996?hl=pl
      6. Narzędzia marketingowe
        Aby lepiej dostosować naszą stronę internetową do Twoich potrzeb, używamy Visual Website Optimizer (VWO), Adobe Media Optimizer (AMO) i Google Tag Manager, Google Attribution, Usabilla.


        Menedżer tagów Google
        Menedżer tagów Google zarządza tagami (elementami kodu w witrynie), które służą do mierzenia ruchu i zachowania użytkowników, rejestrowania wpływu reklam internetowych i kanałów społecznościowych, korzystania z remarketingu i kierowania oraz testowania i optymalizacji witryny.

        Uznanie autorstwa Google
        Google Attribution oferuje nam możliwość oceny danych Google Analytics i Google Adwords w jednym narzędziu.

        Usługa opinii Usabilla
        Na tej stronie korzystamy z usługi „Usabilla for Websites” świadczonej przez Usabilla BV (Rokin 16, 1012 KR Amsterdam, Holandia, zwanej dalej „Usabilla”). Usabilla zbiera informacje zwrotne od odwiedzających witrynę, aby umożliwić nam analizę i ulepszenie korzystania z naszej witryny oraz ewentualnych błędów. Jeśli użytkownik używa przycisku informacji zwrotnej wyświetlanego na stronie internetowej lub korzysta z innego rodzaju przekazania informacji zwrotnej, pliki cookie są ustawiane na jego komputerze, a przeglądarka użytkownika nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerem Usabilla. Usabilla zbiera informacje, takie jak typ urządzenia i system operacyjny, i przechowuje je w profilu użytkownika. Ponadto przetwarzane są tak zwane zmienne niestandardowe, które pomagają nam w dalszym optymalizowaniu strony internetowej i mogą dostarczyć nam więcej informacji ogólnych. Informacje takie jak pochodzenie ruchu (czy dotarłeś do naszej witryny za pośrednictwem wyszukiwarki lub wpisując adres URL?) lub przetwarzana jest liczba produktów w koszyku. Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w formie anonimowej, więc nie można dokonywać żadnych osobistych odniesień. Dalsze dane, takie jak adres e-mail i informacje w polu tekstowym informacji zwrotnej, które można wykorzystać do ustalenia osobistego odniesienia, są gromadzone tylko wtedy, gdy podasz je aktywnie i dobrowolnie. Plik cookie jest ustawiany tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie odpowiedni przycisk. Podstawą prawną tego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 zdanie 1 lit. f GDPR, ponieważ mamy uzasadniony interes w analizie wszelkich występujących błędów, a tym samym w ulepszaniu naszej strony internetowej. Jeśli zdecydujesz się podać nam dane osobowe, będziemy je przechowywać przez okres 6 miesięcy, a następnie usuniemy zgodnie z przepisami o ochronie danych. Możesz sprzeciwić się kolekcji, usuwając i blokując plik cookie z poziomu przeglądarki. Obowiązuje to jednak tylko do momentu ponownego kliknięcia przycisku dot. Informajci zwrotnej. Więcej informacji można znaleźć tutaj https://usabilla.com/privacy.

      7. Tagowanie grafiki Google
        Po złożeniu zamówienia przesłany plik obrazu w zmniejszonej rozdzielczości graficznej jest automatycznie analizowany przez usługę „Google Image Tagging”. Za pomocą tej analizy obrazu oceniane są główne obszary zainteresowań naszych klientów i dostarczane im słowa kluczowe (tzw. „Tagi”). Te abstrakcyjne „tagi” są wykorzystywane wyłącznie do wewnętrznych celów firmy i umożliwiają konkretne środki marketingu bezpośredniego (na przykład Związane z tematem biuletyny e-mail) dla aktualnych ofert naszych produktów. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 f GDPR.

      8. Wtyczki mediów społecznościowych
        Ze względu na ochronę danych nie integrujemy wtyczek mediów społecznościowych bezpośrednio z naszą stroną internetową. Dlatego podczas odwiedzania naszych stron żadne dane nie są przekazywane do serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter i Pinterest. Tworzenie profilu przez osoby trzecie jest zatem wykluczone. Integracja stron służy wyłącznie do przekazywania na nasze konta.

        Nadal masz możliwość udostępniania wybranych stron za pomocą kliknięcia przycisków Facebook, Twitter, Pinterest lub Google+, a także możesz zobaczyć, jak często były one udostępniane w przeszłości.

      9. Fanpage na Facebooku
        Prowadzimy oficjalną stronę na Facebooku pod adresem URL https://www.facebook.com/mojobrazpl/. W żadnym momencie nie gromadzimy, nie przechowujemy ani nie przetwarzamy danych osobowych naszych użytkowników na tej stronie. Ponadto żadne inne przetwarzanie danych nie jest przez nas przeprowadzane ani inicjowane. Dane wprowadzone na naszej stronie na Facebooku, takie jak komentarze, filmy lub zdjęcia, nie będą w żadnym momencie wykorzystywane ani przetwarzane przez nas do innych celów.

        Facebook używa na tej stronie tak zwanych metod śledzenia sieci. Należy pamiętać, że nie można wykluczyć, że Facebook może wykorzystywać dane z Twojego profilu, na przykład w celu oceny twoich nawyków, osobistych relacji, preferencji itp. Nie mamy wpływu na przetwarzanie Twoich danych przez Facebook. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Polityką prywatności Facebook.
    3. Jakie dane przetwarza Biuro Obsługi Klienta?
      Aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta, współpracujemy z Tool Salesforce. Salesforce automatycznie wyodrębnia dane z twojego zamówienia, aby nasz przedstawiciel obsługi klienta mógł z tobą natychmiast współpracować w celu rozwiązania problemu.

      Następujące dane są przechowywane w ramach przetwarzania danych w Salesforce:

      • Twoje imię i nazwisko, adres, który podałeś.
      • Twój adres e-mail i adres IP komputera wysyłającego żądanie.
      • Pliki graficzne przesłane przez Ciebie.


      Dane są przechowywane w Salesforce przez 6 miesięcy. W przypadku reklamacji, dłuższy przechowywanie czas jest możliwy.

      Okres przechowywania wynoszący 6 miesięcy Potrzebny jest w przypadku zamówienia, w celu ewentualnej obrony prawnej. Jest to wymagane i konieczne w kontekście prawa gwarancyjnego w przyjaznym dla konsumenta okresie zgodnie z § 477 BGB (na podstawie dyrektywy 1999/44 / WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 25 maja 1999 r.), aby móc zweryfikować zgłoszone roszczenia.

      Dłuższe przechowywanie po upływie tego okresu jest możliwe z ważnych powodów prawnych, na przykład podatkowych lub księgowych.

    4. Biuletyn i reklama
      Na naszej stronie internetowej oferujemy możliwość subskrypcji naszego biuletynu, który jest niezależny od zamówienia produktów fotograficznych. Ponadto informujemy naszych klientów o naszych produktach w ramach wymagań prawnych.


      Jeśli chcesz zapisać się do naszego biuletynu, (który jest możliwy w dowolnym momencie nawet bez zamówienia), wymagamy i przechowujemy Twój adres e-mail oraz twoje imię i nazwisko. Jeżeli wyraziłeś nam osobną zgodę na poinformowanie Cię drogą mailową o naszych własnych produktach i usługach, będą one przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie (na przykład poprzez link do wypisania się z newslettera, który znajdziesz w każdym e-mailu z biuletynem), bez wpływu na zgodność z prawem przeprowadzonego przetwarzania. Jeśli twoja zgoda zostanie cofnięta, zatrzymamy odpowiednie przetwarzanie danych. Przetwarzanie danych jest legalne do momentu odwołania.

      Jeśli jesteś naszym klientem, możemy wysłać Ci bezpośrednią reklamę naszych produktów na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 litera f RODO w związku z § 7 ust. 3 UWG. W takim przypadku masz również prawo w dowolnym momencie sprzeciwić się wykorzystaniu twojego adresu e-mail w celach reklamowych. W tym celu wystarczy kliknąć link do rezygnacji z subskrypcji w biuletynie lub wysłać do nas krótki e-mail z prośbą o rezygnację lub wyrejestrowanie do naszego zespołu ochrony danych ( adres e-mail naszego zespołu ochrony danych znajduje się na końcu tego dokumentu). Nie poniesiesz żadnych kosztów rezygnacji z subskrypcji (z wyjątkiem kosztów transmisji według stawek podstawowych).

    5. Jak chronione są twoje dane?
      Ochrona Twoich danych ma dla nas ogromne znaczenie. Podjęliśmy środki techniczne i organizacyjne, aby chronić Twoje dane w sposób jak najbardziej kompleksowy przed niepożądanym dostępem.


      Na naszych stronach stosujemy procedurę szyfrowania. Twoje informacje są przesyłane przez Internet z twojego komputera na nasz serwer i odwrotnie za pomocą szyfrowania TLS. Możesz to rozpoznać po tym, że symbol kłódki na pasku stanu przeglądarki jest zamknięty, a linia adresu zaczyna się od https://.

    6. Jakie prawa ochrony danych (prawa osób, których dane dotyczą) mam jako użytkownik?
      Poszanowanie twoich praw jest dla nas szczególnie ważne. Jako nasz klient masz prawo do odwołania wykorzystania swoich danych w dowolnym momencie w przyszłości. Ponadto masz prawo do informacji, prawo do poprawiania i usuwania swoich danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu, a także prawo do odwołania się do organu nadzorującego ochronę danych.

      Aby skorzystać z tych praw osób, których dane dotyczą, możesz w dowolnym momencie skontaktować się z naszymi koordynatorami ochrony danych. Dane kontaktowe znajdują się na końcu tego dokumentu. Możesz również skontaktować się z naszym koordynatorem ochrony danych.


      1. Prawo do informacji (art. 15 RODO):
        Masz prawo zażądać potwierdzenia, czy dane osobowe dotyczące Ciebie są przetwarzane; w takim przypadku masz prawo dostępu do tych danych osobowych i informacji określonych w art.15 RODO.

      2. Prawo do sprostowania i usunięcia (art. 16 i 17 RODO):
        Masz prawo do natychmiastowego żądania korekty nieprawidłowych danych osobowych dotyczących Ciebie oraz, w razie potrzeby, uzupełnienia niekompletnych danych osobowych. Użytkownicy mają również prawo zażądać niezwłocznego usunięcia danych osobowych ich dotyczących, jeżeli jeden z powodów określonych w art. 17 RODO ma zastosowanie, na przykład Jeśli dane nie są już wymagane do przeznaczonego celów.

      3. Prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO):
        Masz prawo zażądać ograniczenia przetwarzania, jeśli jeden z warunków określonych w art. 18 RODO jest spełniony, na przykład jeśli wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania, na czas trwania dowolnego badania.

      4. Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO):
        W niektórych przypadkach, które są wyszczególnione w art.20 RODO, masz prawo otrzymywać dane osobowe dotyczące ciebie w ustrukturyzowanym, wspólnym formacie nadającym się do odczytu maszynowego lub zażądać przesłania tych danych stronie trzeciej.

      5. Prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO):
        Jeżeli dane są gromadzone na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) (przetwarzanie danych w celu ochrony uzasadnionych interesów), masz prawo w dowolnym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu z przyczyn wynikających z Twojej konkretnej sytuacji. Wówczas nie będziemy już przetwarzać danych osobowych chyba, że istnieją wyraźnie uzasadnione powody, dla których należy chronić przetwarzanie, które przewyższają interesy, prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, lub przetwarzanie służy zapewnieniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń prawnych.

      6. Prawo do odwołania się do organu nadzorczego (art. 77 RODO):
        Zgodnie z art. 77 RODO, masz prawo odwołać się do organu regulacyjnego, jeśli uważasz, że przetwarzanie danych dotyczących Ciebie narusza przepisy dotyczące ochrony danych. Z prawa do odwołania można skorzystać przed organem nadzorczym w państwie członkowskim, w którym przebywasz, pracujesz lub podejrzewasz, że Twoje prawa zostały naruszone.
    7. Uwaga dotycząca plików cookie
      Używamy plików cookie na naszych stronach internetowych. Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które można przechowywać i odczytywać na urządzeniu końcowym. Rozróżnia się pliki cookie sesji, które są usuwane, gdy tylko zamkniesz przeglądarkę, i trwałe pliki cookie, które są przechowywane poza sesją. Pliki cookie mogą zawierać dane umożliwiające rozpoznanie używanego urządzenia. Jednak w niektórych przypadkach pliki cookie zawierają tylko informacje o niektórych ustawieniach, które nie mogą być powiązane z konkretną osobą.


      Używamy własnych i zewnętrznych plików cookie jako sesyjnych i stałych plików cookie na naszych stronach internetowych. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f GDPR oraz w celu optymalizacji lub umożliwienia wskazówek dla użytkowników oraz dostosowania prezentacji naszej strony internetowej.

      Następujące narzędzia ustawiają pliki cookie na naszej stronie internetowej i zbierają dane osobowe. W szczególności adres IP i identyfikator użytkownika:

      • Emarsys (jako partner marketingu e-mailowego przechowuje dane tylko na czas Twojej wizyty).
      • Reklamy na Facebooku (do oceny projektów marketingowych w mediach społecznościowych, przechowuje dane przez maksymalnie 2 lata).
      • Twitter Connect (aby połączyć się z naszymi kontami w mediach społecznościowych, przechowuje dane przez maksymalnie 30 dni).
      • Instagram (link do połączenia z naszymi kontami w mediach społecznościowych, przechowuje dane do momentu ich ręcznego usunięcia).
      • Pinterest (link do połączenia z naszymi kontami w mediach społecznościowych, przechowuje dane przez maksymalnie 30 dni).
      • Platforma Google+ (link do połączenia z naszymi kontami w mediach społecznościowych, przechowuje dane przez maksymalnie 2 lata).
      • Facebook Connect (aby połączyć się z naszymi kontami w mediach społecznościowych, przechowuje dane przez maksymalnie 5 lat).
      • Google Analytics (przechowuje tylko zanonimizowany adres IP do analizy internetowej, maksymalnie przez 2 lata).
      • intelliAd (do analizy internetowej, przechowuje dane przez maksymalnie 100 dni).
      • Certyfikat Google (jako narzędzie do recenzji klientów, przechowuje dane przez maksymalnie 2 lata).
      • Zaufane sklepy (jako narzędzie do recenzji klientów), (automatyczne usuwanie po 90 dniach) https://support.trustedshop.com/de/lp/GDPR
      • eKomi (jako narzędzie do recenzji klientów).
      • Sovendus (jako partner reklamowy w zakresie rabatów, anonimizuje dane po 7 dniach i usuwa je po 2 latach).
      • Rocket Fuel / Sizmek (jako partner reklamowy).
      • Adobe Media Optimizer: narzędzie do zarządzania stawkami (2 lata).
      • Usabilla: Narzędzie opinii klientów (sesja).
      • Pinterest: Marketing w mediach społecznościowych (1 rok).
      • Pingdom: Statystyki odwiedzin (sesja, 30 dni).
      • Własne pliki cookie (dla funkcjonalności strony internetowej).
      • Plik cookie pierwszej imprezy z zakodowanym adresem e-mail (na Pinterest) 1 rok.
      • Ciasteczko pierwszej imprezy z Emarsys ID (dla Emarsys).

      Szczegółową listę cookies można znaleźć na naszym pasku cookies, gdy klikniesz przycisk znajdujący się w dolnym, lewym rogu naszej strony.

      Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby informowała cię o umieszczaniu plików cookie. Dzięki temu korzystanie z plików cookie jest dla Ciebie przejrzyste. Możesz również usunąć pliki cookie w dowolnym momencie za pomocą odpowiedniego ustawienia przeglądarki i zapobiec umieszczaniu nowych plików cookie (rezygnacja). Pamiętaj, że nasze strony internetowe mogą nie być optymalnie wyświetlane i że niektóre funkcje mogą być niedostępne z przyczyn technicznych.

    8. Osoba kontaktowa ds. Ochrony danych, inspektor ochrony danych, zmiany w oświadczeniu o ochronie danych
      W trakcie dalszego rozwoju naszych stron internetowych, aplikacji i klientów, wdrażania nowych technologii, ulepszania naszych usług dla Ciebie oraz w celu uwzględnienia zmian prawnych i regulacyjnych, może okazać się konieczna aktualizacja niniejszej deklaracji o ochronie danych. Dlatego data ostatniej aktualizacji Polityki prywatności jest pokazana na początku tego dokumentu.

      Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące ochrony danych osobowych w naszej firmie lub chcesz przesłać nam zapytanie osoby, której dane dotyczą, możesz skontaktować się z naszymi koordynatorami ochrony danych osobowych w dowolnym momencie. Najłatwiejszym sposobem skontaktowania się z nimi jest wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected].


      Uwaga: Adres e-mail naszego koordynatora ochrony danych i naszego inspektora ochrony danych nie jest przeznaczony do technicznej obsługi klienta. Dlatego zawsze prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania zgłoszeń serwisowych.


      Administrator w rozumieniu art. 4 nr 7 RODO w zakresie ochrony danych na tej stronie to:
      United Arts GmbH
      Koordynacja ochrony danych
      Am Gleisdreieck 5
      D-50823 Kolonia
      Telefon: +44 20 34992781 *
      E-mail: [email protected]

      (*Koszty za minutę odpowiadają taryfie operatora telefonii stacjonarnej lub komórkowej za połączenie krajowe)

      Oprócz naszych koordynatorów ochrony danych możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym inspektorem ochrony danych, korzystając z zapytań dotyczących ochrony danych:
      Ochrona danych süd GmbH
      Wörthstraße 15
      97082 Würzburg
      E-Mail: [email protected]
    Sprawdź nas!

    Wiele innych firm

    Ogólne warunki handlowe

    Ogólne warunki handlowe

    1. Ważność

      Stroną umowy w ramach ogólnych warunków umowy jest United Arts GmbH,Am Gleisdreieck 5,50823 Kolonia ("mójobraz.pl") oraz nabywca.

      Między mójobraz a nabywcą w chwili złożenia zamówienia obowiązują następujące ogólne warunki handlowe. Mójobraz nie uznaje odmiennych warunków zamówienia. Indywidualnie uzgodnione porozumienia zawsze mają pierwszeństwo.

      Zamawiający zgadza się na następujące postanowienia ogólnych warunków handlowych oraz gwarantuje, że jest uprawniony do zawarcia umowy na stworzenie indywidualnych produktów oferowanych na mójobraz.pl.

      Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasz zespół chętnie pomoże i odpowie w jednym z następujących języków: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, holenderskim, hiszpańskim.

    2. Zamównie i zawarcie umowy

      Korzystający z ofert i usług online na mójobraz.pl musi mieć skończone 18 lat i mieć pełną zdolność do czynności prawnych.
      Klienci mogą zamówić indywidualne fotoprodukty na mójobraz.pl w następujący sposób:

      • Krok 1: Po wybraniu przez klienta żądanej kategorii produktu na stronie głównej mójobraz.pl i wskazaniu za pomocą przycisku "Wczytaj zdjęcie" określonego pliku (formaty .jpg, .jpeg, .png , .gif - maksymalnie plik wielkości 60 MB) proces załadowania zdjęcia nastąpi automatycznie wraz z przekierowaniem na stronę konfiguracji produktu.

      • Krok 2: W konfiguratorze ("Wybierz format") klient może wybierać spośród różnych rozmiarów produktów, w zależności od rozdzielczości danego zdjęcia. Ponadto, w zależności od kategorii produktu, klient może określić ilość zamówienia i inne opcje, na przykład, typ i grubość ramki, efekty obrazu lub materiał do drukowania. Podgląd produktu służy do kontroli i dopasowania pozycji poszczególnych elementów zdjęcia.

      • Krok 3: Po naciśnięciu przycisku „Dodaj do koszyka” zostaniesz przekierowny na stronę z zawartością koszyka wraz z wybranymi produktami, ilością i cenami. Przycisk "Prześlij dodatkowe zdjęcie" umożliwia klientowi przesyłanie dodatkowych plików graficznych z różnymi motywami fotograficznymi w jednym zamówieniu. Jeśli dla wybranego produktu fotograficznego oferowane jest odpowiednie zawieszenie, jest ono widoczne w zamówieniu jako opcjonalny dodatek. Za pomocą oddzielnego przycisku poniżej podglądu obrazu „Dodaj do koszyka” można dodać do istniejącego koszyka ten zaproponowany dodatek. Kolejne i osobne zlecenie zestawów zawieszenia nie jest już możliwe ze względów logistycznych.
        Klient może aktywować istniejące kupony z rabatami cenowymi za pomocą oddzielnego przycisku "Użyj kuponu" w trakcie zamówienia. Klient musi przycisnąć „Przejdź do kasy”, aby wprowadzić adres wysyłki, ewentualnie inny adres rozliczeniowy, a następnie wybrać jedną z dostępnych metod płatności.

      • Krok 4: Wypełnienie poszczególnych pól oznaczonych "*" (gwiazdką), między innymi adres dostawy, jest obowiązkowe. Jeśli klient wcześniej dobrowolnie zarejestrował się na stronie mójobraz, może kliknąć przycisk "Jesteś klientem? Zaloguj się", aby wybrać wcześniej zapisany na koncie adres dostawy. Poprzez wciśnięcie przycisku "Dalej" klient zostaje przekierowany na stronę z dostępnymi metodami płatniczymi.

      • Krok 5: W kolejnym kroku zamówienia klient musi wybrać jedną z metod płatniczych. Jeśli wybrana metoda płatnicza generuje dodatkowe koszty dla klienta, zostannie ona oddzielnie zaksięgowana. Po wciśnięciu przycisku "Kontynuuj" nastapi przekierowanie na stronę z kompletnym podglądem parametrów zlecenia.

      • Krok 6: Podgląd zamówienia jest ostatnim krokiem przed złożeniem wiążącego zamówienia. Na stronie zostaną wyświetlone detale zamówienia, t.j. wybrany motyw, fotoprodukt, ilość, cena jednostkowa i cena zawartości koszyka. Podano wyświetlona będzie łączna suma (zawartość koszyka + koszt przesyłki) oraz naliczony podatek. Powyżej widoczne są adres dostawy oraz informacje dotyczące płatności i sposobu wysyłki. Klikając na przycisk zamówienia „Kup teraz” klient potwierdza złożenie wiążącego zamówienia zawartych w koszyku produktów fotograficznych, z uwzględnieniem i uznaniem jednocześnie ogólnych warunków handlowych i zasad zachowania poufności danych. Przed wysłaniem zamówienia klient może przejrzeć swoje dane i je zmienić. Ze względów technicznych ewentualne błędy wprowadzonych danych mogą być korygowane przez klienta tylko do momentu złożenia zamówienia. Późniejsze zmiany lub korekta zamówienia nie są możliwe z powodu automatycznych procesów produkcyjnych.
        Uwaga: Proszę zwrócić uwagę na poprawną pisownię wprowadzonego adresu email, abyśmy mogli wysłać podsumowanie i potwierdzenie zamówienia (ewentualnie także sprawdzić foldery spamu lub reguły filtrowania).

      • Krok 7: Po otrzymaniu wiążącego zlecenia Mójobraz wysyła niezwłocznie drogą elektroniczną potwierdzenie zamówienia na podany przez klienta adres email. Klient wyraża zgodę na otrzymanie rachunku tylko w wersji elektronicznej.

      • W wyjątkowych przypadkach Mójobraz zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy z klientem. Dotyczy to w szczególności zleceń niezgodnych z prawem, moralnie i etycznie pogardliwych motywów, a także w innych przypadkach nadużyć prawnych. Mójobraz dokona wówczas zwrotu płatności dokonanych przez klienta.

    3. Ceny
      • Obowiązują ceny podane na stronie Mójobraz w momencie złożenia zamówienia. Wszystkie ceny wymienione przez Mójobraz w ramach oferty internetowej są cenami w PLN i zawierają ustawowy podatek od towarów i usług bez kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są dostępne na stronie: https://www.mojobraz.pl/platnosc-i-wysylka.
        Ustawowy podatek VAT jest obliczany zgodnie z zasadami obowiązującymi w kraju dostawy.
        Jeśli kraj doręczenia jest krajem spoza UE, dodatkowym podatkiem lub kosztem (takie jak cło) zostanie obciążone zamówienie, którego Mójobraz nie może odliczyć ani naliczyć do rachunku. Odbiorca dostawy jest prawnie odpowiedzialny za te płatności. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy skontaktować się z lokalnymi władzami.

      • Ceny są przeznaczone wyłącznie dla osób fizycznych będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zwanych dalej „Konsumentami” lub „Klientami”. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcy natomiast powinni skontaktować się z przedstawicielami obsługi klienta biznesowego ([email protected]). Zgodnie z art. 43 (1) kodeksu cywilnego „Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.”. Osoby prawne to jednostki organizacyjne, które posiadają zdolność do nabywania praw i zaciągania zobowiązań własnym działaniem.

      • Kampanie rabatowe i kupony nie mogą być łączone. W każdym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kupon zniżkowy.

    4. Warunki płatności

      Klient może wybrać metodę płatności (obecnie: przedpłata, płatność kartą kredytową, PayPal, płatność natychmiastowa, płatność Klarna fakturą, płatnością Amazon i gotówką). Płatności uważa się za zapłacone w dniu, w którym moje zdjęcie może zbyć kwotę. Klient ponosi koszty płatności, w szczególności za przelewy z zagranicy.

      United Arts GmbH jest spółką zależną Picanova GmbH i świadczy usługi płatnicze w imieniu Picanova GmbH za pośrednictwem swoich dostawców płatności.

    5. Prawo do odwołania/Pouczenie o odstąpieniu od umowy
      Wyłączenie prawa do odwołania

      Zgodnie z Art. 38. ust. 3: "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb". W takim przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umów zawartych z Mójobraz.
      Jeśli jednak, w wyjątkowych okolicznościach, klientowi przysługuje prawo do odwołania, ma zastosowanie Art. 27 ustawy o prawach konsumenta: "Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35". Przy umowach związanych z wydaniem rzeczy i przeniesieniem jej własności termin rozpoczyna się od chwili odbioru przez konsumenta tej rzeczy od przewoźnika. Aby skorzystać z prawa odwoławczego, musisz poinformować nas o decyzji cofnięcia tej umowy za pomocą wyraźnego oświadczenia (np. listu, faksu lub email). Możesz użyć naszego formularza, ale nie jest to wymagane. Aby zachować prawo do odstąpienia od umowy wystarczy przesłać powiadomienie o skorzystaniu z prawa odwoławczego przed upływem okresu odwołania na następujący adres:

      United Arts GmbH
      Am Gleisdreieck 5
      50823 Kolonia



      Fax: +49.(0)180.5.226829*

      Mail: [email protected]

      Konsekwencje odwołania

      W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zostanie sporządzona lista wszystkich płatności, jakie otrzymaliśmy od klienta, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że został wybrany inny sposób dostawy niż zaoferowany przez nas, tańszy od standardowej dostawy ) w ciągu czternastu dni od daty otrzymania przez nas powiadomienia o odstąpieniu od umowy. W przypadku takiego zwrotu użyjemy tych samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. W żadnym wypadku nie zostanie naliczona Państwu opłata za zwrot płatności. Możemy odmówić spłaty, dopóki nie otrzymamy zwróconego towaru lub dopóki nie okażą Państwo dowodu, że zwrócili Państwo towary, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Towar powinien zostać niezwłocznie zwrócony, nie później niż czternaście dni od daty powiadomienia nas o wycofaniu niniejszej umowy. Jeśli wysyłka towaru nastąpi przed upływem 14 dni, termin zostanie zachowany.
      Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    6. Alternatywne sposoby rozwiązywania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR (UE) 524/2013.

      Komisja Europejska stawia do dyspozycji internetową platformę rozstrzygania sporów, którą można znaleźć pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Mójobraz nie jest zobowiązany i nie jest gotowy uczestniczyć w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumenckim biurem mediacyjnym.

    7. Warunki dostawy

      Dostawa odbywa się poprzez wysyłkę na adres dostawy podanej przez klienta. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.mojobraz.pl/platnosci-i-wysyłka.

      Wir produzieren nach Zahlungseingang, wobei unsere Produktionszeiten - abhängig von dem jeweils ausgewählten Foto-Produkt - durchschnittlich zwischen 1 bis 3 Werktagen betragen.
      Produkujemy po otrzymaniu zapłaty, a nasz czas produkcji wynosi średnio od 1 do 3 dni roboczych - w zależności od aktualnie wybranego foto-produktu.
      Odstępstwa od powyższych niewiążących czasów produkcji lub dostaw uprawniają klienta do dochodzenia roszczeń prawnych tylko wówczas, jeżeli nie są to po prostu drobne różnice czasowe i Mójobraz jest odpowiedzialny za takie opóźnienia.
      Meinfoto ma prawo do dostaw częściowych. Jeśli opóźnienia dostawy z przyczyn niedotyczących Mójobraz wywodzą się z (siła wyższa, osoby trzecie, i in.), czas realizacji będzie stosownie wydłużony. Klient zostanie niezwłocznie o tym powiadomiony. Jeśli przyczyny opóźnienia są dłuższe niż cztery tygodnie od zawarcia umowy, każda ze stron ma prawo odstąpić od umowy. Jeśli kurier nie zastanie Cię w domu i nie odbierzesz przesyłki w ciągu 7 dni roboczych z Twojej poczty lub odmówisz przyjęcia pakietu, Mójobraz ma prawo do anulowania zamówienia i do odstąpienia od umowy. W zależności od formatu i kraju dostawy wysyłka odbywa się za pośrednictwem GLS, GEL, DHL lub UPS.

    8. Gwarancja

      Mójobraz odpowiada za wady materiałowe zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa. Jeśli jakość dostarczonych plików jest zgodna z opisanymi standardami technicznymi, lub jeśli utrata jakości jest spowodowana jakością (np. "rozdzielczość") oryginalnych plików graficznych, nie jest to uznawane za wady materiałowe.

    9. Odpowiedzialność
      • Wykluczone są roszczenia klienta dotyczące odszkodowania. Nie obejmuje to roszczeń odszkodowawczych klienta wynikających z uszkodzenia ciała, zdrowia lub życia, lub naruszenia istotnych zobowiązań umownych (zobowiązania kardynalne) oraz odpowiedzialności za inne szkody wynikłe z zamierzonego lub rażącego zaniedbania przez Mójobraz, jego przedstawicieli prawnych lub osób wykonujących zobowiązania dłużnika. Znaczącymi zobowiązaniami umownymi są te, których spełnienie jest konieczne, aby osiągnąć cel umowy i na zgodności których partner umowy może polegać.

      • W przypadku naruszenia istotnych zobowiązań umownych firma Mójobraz ponosi odpowiedzialność jedynie za przewidywalną szkodę, która jest typowa dla umowy, jeśli jest to spowodowane niedbalstwem, chyba że klient żąda odszkodowania z tytułu naruszenia życia, ciała lub zdrowia.

      • Mójobraz nie ponosi zatem w szczególności odpowiedzialności za szkody, które nie są spowodowane samą dostawą; za utratę zysku lub na inne szkody majątkowe klienta.

      • Przepisy ustawy o odpowiedzialności za produkt pozostaną nienaruszone.

    10. Zastrzeżenie własności

      Zamówione towary pozostają własnością Mójobraz aż do momentu całkowitej zapłaty. Przed przeniesieniem własności nie wolno dokonywać odsprzedaży, wynajmu, zastawu, przeniesienia własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, innego rozporządzania lub zmiany wyglądu przez klienta, bez wyraźnej zgody firmy Mójobraz.

    11. Prawa autorskie

      Nabywca oświadcza i gwarantuje, że posiada wszelkie prawa do używania i wykorzystania przesyłanego zdjęcia lub obrazu, pliku obrazu, odpowiedniego motywu i kompozycji graficznej. Obejmuje to w szczególności prawa własności intelektualnej (np. prawa autorskie, znak towarowy, wzór lub prawa patentowe, ogólne prawa osobiste itp.). Użyte zdjęcie lub materiał graficzny, a także pliki muszą mieć własne pochodzenie, a motyw przedstawiony w każdym przypadku nie może wpływać ani naruszać praw osób trzecich. W przypadku, gdy na materiałach zdjęciowych przedstawiono osoby lub grupy osób, uczestnik zapewnia, że istnieje wymagana zgoda przedstawionej osoby (osób), a także zgoda na korzystanie i wykorzystanie fotografii w ramach ofert towarów i usług na platformie Mójobraz.pl.

      Zobowiązanie Kupującego do uzyskania odpowiedniej zgody lub zezwolenia użycia danego zdjęcia ma również zastosowanie, jeśli przekazywane pliki graficzne zawierają wizerunek rozpoznawalnej marki, identyfikowalnego logo lub inny niepowtarzalny motyw, który podlega prawom własności intelektualnej osób trzecich.

      Za treść przesyłanych plików graficznych i zgodność z odpowiednimi przepisami prawa odpowiada wyłącznie nabywca. W przypadku naruszenia tych praw, klient jest zobowiązany zwolnić Mójobraz z roszczeń osób trzecich. W zasadzie odbywa się to przez przejęcie odpowiedzialności wobec wnoszącego roszczenie. Jeśli on się z tym nie zgadza, Kupujący zwalnia Mójobraz z jakiegokolwiek roszczenia w związku wewnętrznym. W takim przypadku nabywca będzie wspierał Mójobraz w obronie przed roszczeniem. Koszty z tym związane (reprezentacja prawna, opłaty sądowe, kary, itp.) ponosi Nabywca.

    12. Licencja

      Zgadzając się na Ogólne Warunki firmy Mójobraz, klient oświadcza i gwarantuje, że jego produkt nie narusza jakichkolwiek praw własności intelektualnej osób trzecich i nie zawiera sprzecznych z prawem, etycznie niemoralnych lub oszczerczych treści. Dlatego klient może zlecać tylko takie prace na stronie Mójobraz, które nie naruszają praw własności intelektualnej osoby lub firmy i nie są obraźliwe lub haniebne.

      W zasadzie klient zachowuje wszelkie prawa do wszystkich plików zdjęć i obrazów, które przekazuje firmie Mójobraz. W celu wykonania umowy nabywca przyznaje Mójobraz nieograniczone prawo do wykorzystywania przekazanych zdjęć i obrazów w odniesieniu do usług, które mają być świadczone w ramach realizowania umowy. Obejmuje to przechowywanie, kopiowanie i przetwarzanie danych obrazu. Obejmuje to również prawo udostępniania pojedyńczych zdjęć osobom trzecim w ramach procesu rozwiązywania problemów.

    13. Odpowiedzialność karna, prawo odmowy realizacji zlecenia

      Klient odpowiada za legalność treści. On zapewnia, że zawartość przesyłanych plików graficznych nie narusza prawa karnego. Poza tym Mójobraz nie jest zobowiązany do wykonywania usług, które mogłyby skutkować naruszeniem prawa także przez Mójobraz. Treść wysyłanych przez klienta danych narusza przepisy prawne, Mójobraz złoży doniesienie o przestępstwie. Równocześnie Mójobraz ma prawo odmówić wykonania i do odstąpić od umowy. Jeśli zdaniem firmy Mójobraz zawartość zdjęć i obrazów narusza obowiązujące prawo, Mójobraz ma prawo usunąć zawartość bez uprzedzenia. W przypadku reklamacji lub skargi przez osoby trzecie w stosunku do informacji podanych przez klienta - niezależnie od przyczyny prawnej, Mójobraz usunie natychmiast zawartość. Roszczenie wobec Mójobraz za blokowanie treści po otrzymaniu reklamacji lub skargi od osoby trzeciej jest wykluczone, jeśli Mójobraz nie dokonał nieprawnego usunięcia w wyniku poważnego zaniedbania lub umyślnie.

    14. Obowiązujące prawo

      Zawarcie i wykonanie wszystkich umów podlega obowiązującym przepisom prawa krajowego, w którym zwykle przebywa klient. Poza tym obowiązuje również prawo niemieckie.

      O ile to prawnie możliwe, ważność prawa kupna-sprzedaży ONZ jest wykluczona.

    15. Stan z dnia: 21.03.2017

    Kontakt

    United Arts GmbH
    Am Gleisdreieck 5
    50823 Kolonia / Cologne
    Niemcy / Germany

    E-Mail:
    [email protected]

    W sprawie zapytań dotyczących możliwości współpracy, prosimy o kontakt pod adresem [email protected]

    Zarząd Philipp Mühlbauer

    Kolonia HRB 76098
    Ust.-Id.-Nr. DE 288335031
    Odpowiedzialny sąd prowadzący rejestr: Sąd w Kolonii

    Pełnomocnik do spraw ochrony danych osobowych:
    Email: [email protected]

    Proces płatności kartami kredytowymi odbywa się poprzez:
    United Arts GmbH
    Am Gleisdreieck 5
    50823 Kolonia
    Kolonia HRB 76098
    Odpowiedzialny sąd prowadzący rejestr: Sąd w Kolonii

    Alternatywne sposoby rozwiązywania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR (UE) 524/2013:

    Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępną na stronie http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nie jesteśmy zobowiązani i nie chcemy uczestniczyć w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumencką radą arbitrażową.