Niskie ceny na mojobraz.pl zawsze gwarantują, że otrzymasz najlepszą cenę za swój produkt! Oznacza to, że jeśli znajdziesz produkt w tym samym rozmiarze i specyfikacji w niższej cenie u innego sprzedawcy, otrzymasz od nas produkt w cenie znalezionej z dodatkowym rabatem 5%.
Co zrobić, gdy widzę, że inny sprzedawca ma tę samą ofertę za lepszą cenę?
Wyślij e-mail na adres info@mojobraz.pl i napisz, kto jest sprzedawcą, format produktu i cenę. Natychmiast sprawdzamy Twoje dane, a jeśli są poprawne, wyślemy Ci odpowiedni kupon!
W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.
Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.
* z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)
Twoje dane są nam przekazywane w bezpiecznej, zaszyfrowanej formie. Używamy w tym celu standardu SSL (Secure Sockets Layer). Procedura ta jest również wykorzystywana przez banki w celu zapewnienia bezpieczeństwa online.
W przypadku zamówień zawierających różne produkty ścienne czas dostawy zależy od produktu o najdłuższym czasie dostawy. Wyjątek stanowią fotoksiążki i fotokalendarze, które są wysyłane osobno. Fotoprezenty są również wysyłane osobno i nie można ich łączyć z innymi grupami produktów.
Produkujemy automatycznie po otrzymaniu płatności.
* z wyjątkiem dodatkowych opcji (ramka, stojak, inna grubość ramy)
Stroną umowy w ramach ogólnych warunków umowy jest United Arts GmbH,Am Gleisdreieck 5,50823 Kolonia ("mójobraz.pl") oraz nabywca.
Między mójobraz a nabywcą w chwili złożenia zamówienia obowiązują następujące ogólne warunki handlowe. Mójobraz nie uznaje odmiennych warunków zamówienia. Indywidualnie uzgodnione porozumienia zawsze mają pierwszeństwo.
Zamawiający zgadza się na następujące postanowienia ogólnych warunków handlowych oraz gwarantuje, że jest uprawniony do zawarcia umowy na stworzenie indywidualnych produktów oferowanych na mójobraz.pl.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasz zespół chętnie pomoże i odpowie w jednym z następujących języków: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, holenderskim, hiszpańskim.
Korzystający z ofert i usług online na mójobraz.pl musi mieć skończone 18 lat i mieć pełną zdolność do czynności prawnych.
Klienci mogą zamówić indywidualne fotoprodukty na mójobraz.pl w następujący sposób:
Krok 1: Po wybraniu przez klienta żądanej kategorii produktu na stronie głównej mójobraz.pl i wskazaniu za pomocą przycisku "Wczytaj zdjęcie" określonego pliku (formaty .jpg, .jpeg, .png , .gif - maksymalnie plik wielkości 60 MB) proces załadowania zdjęcia nastąpi automatycznie wraz z przekierowaniem na stronę konfiguracji produktu.
Krok 2: W konfiguratorze ("Wybierz format") klient może wybierać spośród różnych rozmiarów produktów, w zależności od rozdzielczości danego zdjęcia. Ponadto, w zależności od kategorii produktu, klient może określić ilość zamówienia i inne opcje, na przykład, typ i grubość ramki, efekty obrazu lub materiał do drukowania. Podgląd produktu służy do kontroli i dopasowania pozycji poszczególnych elementów zdjęcia.
Krok 3: Po naciśnięciu przycisku „Dodaj do koszyka” zostaniesz przekierowny na stronę z zawartością koszyka wraz z wybranymi produktami, ilością i cenami. Przycisk "Prześlij dodatkowe zdjęcie" umożliwia klientowi przesyłanie dodatkowych plików graficznych z różnymi motywami fotograficznymi w jednym zamówieniu. Jeśli dla wybranego produktu fotograficznego oferowane jest odpowiednie zawieszenie, jest ono widoczne w zamówieniu jako opcjonalny dodatek. Za pomocą oddzielnego przycisku poniżej podglądu obrazu „Dodaj do koszyka” można dodać do istniejącego koszyka ten zaproponowany dodatek. Kolejne i osobne zlecenie zestawów zawieszenia nie jest już możliwe ze względów logistycznych.
Klient może aktywować istniejące kupony z rabatami cenowymi za pomocą oddzielnego przycisku "Użyj kuponu" w trakcie zamówienia. Klient musi przycisnąć „Przejdź do kasy”, aby wprowadzić adres wysyłki, ewentualnie inny adres rozliczeniowy, a następnie wybrać jedną z dostępnych metod płatności.
Krok 4: Wypełnienie poszczególnych pól oznaczonych "*" (gwiazdką), między innymi adres dostawy, jest obowiązkowe. Jeśli klient wcześniej dobrowolnie zarejestrował się na stronie mójobraz, może kliknąć przycisk "Jesteś klientem? Zaloguj się", aby wybrać wcześniej zapisany na koncie adres dostawy. Poprzez wciśnięcie przycisku "Dalej" klient zostaje przekierowany na stronę z dostępnymi metodami płatniczymi.
Krok 5: W kolejnym kroku zamówienia klient musi wybrać jedną z metod płatniczych. Jeśli wybrana metoda płatnicza generuje dodatkowe koszty dla klienta, zostannie ona oddzielnie zaksięgowana. Po wciśnięciu przycisku "Kontynuuj" nastapi przekierowanie na stronę z kompletnym podglądem parametrów zlecenia.
Krok 6: Podgląd zamówienia jest ostatnim krokiem przed złożeniem wiążącego zamówienia. Na stronie zostaną wyświetlone detale zamówienia, t.j. wybrany motyw, fotoprodukt, ilość, cena jednostkowa i cena zawartości koszyka. Podano wyświetlona będzie łączna suma (zawartość koszyka + koszt przesyłki) oraz naliczony podatek. Powyżej widoczne są adres dostawy oraz informacje dotyczące płatności i sposobu wysyłki. Klikając na przycisk zamówienia „Kup teraz” klient potwierdza złożenie wiążącego zamówienia zawartych w koszyku produktów fotograficznych, z uwzględnieniem i uznaniem jednocześnie ogólnych warunków handlowych i zasad zachowania poufności danych. Przed wysłaniem zamówienia klient może przejrzeć swoje dane i je zmienić. Ze względów technicznych ewentualne błędy wprowadzonych danych mogą być korygowane przez klienta tylko do momentu złożenia zamówienia. Późniejsze zmiany lub korekta zamówienia nie są możliwe z powodu automatycznych procesów produkcyjnych.
Uwaga: Proszę zwrócić uwagę na poprawną pisownię wprowadzonego adresu email, abyśmy mogli wysłać podsumowanie i potwierdzenie zamówienia (ewentualnie także sprawdzić foldery spamu lub reguły filtrowania).
Krok 7: Po otrzymaniu wiążącego zlecenia Mójobraz wysyła niezwłocznie drogą elektroniczną potwierdzenie zamówienia na podany przez klienta adres email. Klient wyraża zgodę na otrzymanie rachunku tylko w wersji elektronicznej.
W wyjątkowych przypadkach Mójobraz zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy z klientem. Dotyczy to w szczególności zleceń niezgodnych z prawem, moralnie i etycznie pogardliwych motywów, a także w innych przypadkach nadużyć prawnych. Mójobraz dokona wówczas zwrotu płatności dokonanych przez klienta.
Obowiązują ceny podane na stronie Mójobraz w momencie złożenia zamówienia. Wszystkie ceny wymienione przez Mójobraz w ramach oferty internetowej są cenami w PLN i zawierają ustawowy podatek od towarów i usług bez kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są dostępne na stronie: https://www.mojobraz.pl/platnosc-i-wysylka.
Ustawowy podatek VAT jest obliczany zgodnie z zasadami obowiązującymi w kraju dostawy.
Jeśli kraj doręczenia jest krajem spoza UE, dodatkowym podatkiem lub kosztem (takie jak cło) zostanie obciążone zamówienie, którego Mójobraz nie może odliczyć ani naliczyć do rachunku. Odbiorca dostawy jest prawnie odpowiedzialny za te płatności. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy skontaktować się z lokalnymi władzami.
Ceny są przeznaczone wyłącznie dla osób fizycznych będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zwanych dalej „Konsumentami” lub „Klientami”. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcy natomiast powinni skontaktować się z przedstawicielami obsługi klienta biznesowego (partner@mojobraz.pl). Zgodnie z art. 43 (1) kodeksu cywilnego „Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.”. Osoby prawne to jednostki organizacyjne, które posiadają zdolność do nabywania praw i zaciągania zobowiązań własnym działaniem.
Kampanie rabatowe i kupony nie mogą być łączone. W każdym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kupon zniżkowy.
Klient może wybrać metodę płatności (obecnie: przedpłata, płatność kartą kredytową, PayPal, płatność natychmiastowa, płatność Klarna fakturą, płatnością Amazon i gotówką). Płatności uważa się za zapłacone w dniu, w którym moje zdjęcie może zbyć kwotę. Klient ponosi koszty płatności, w szczególności za przelewy z zagranicy.
United Arts GmbH jest spółką zależną Picanova GmbH i świadczy usługi płatnicze w imieniu Picanova GmbH za pośrednictwem swoich dostawców płatności.
Zgodnie z Art. 38. ust. 3: "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb". W takim przypadku nie ma możliwości odstąpienia od umów zawartych z Mójobraz.
Jeśli jednak, w wyjątkowych okolicznościach, klientowi przysługuje prawo do odwołania, ma zastosowanie Art. 27 ustawy o prawach konsumenta: "Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35". Przy umowach związanych z wydaniem rzeczy i przeniesieniem jej własności termin rozpoczyna się od chwili odbioru przez konsumenta tej rzeczy od przewoźnika. Aby skorzystać z prawa odwoławczego, musisz poinformować nas o decyzji cofnięcia tej umowy za pomocą wyraźnego oświadczenia (np. listu, faksu lub email). Możesz użyć naszego formularza, ale nie jest to wymagane. Aby zachować prawo do odstąpienia od umowy wystarczy przesłać powiadomienie o skorzystaniu z prawa odwoławczego przed upływem okresu odwołania na następujący adres:
United Arts GmbH
Am Gleisdreieck 5
50823 Kolonia
Fax: +49.(0)180.5.226829*
Mail: info@mojobraz.pl
Konsekwencje odwołania
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zostanie sporządzona lista wszystkich płatności, jakie otrzymaliśmy od klienta, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że został wybrany inny sposób dostawy niż zaoferowany przez nas, tańszy od standardowej dostawy ) w ciągu czternastu dni od daty otrzymania przez nas powiadomienia o odstąpieniu od umowy. W przypadku takiego zwrotu użyjemy tych samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. W żadnym wypadku nie zostanie naliczona Państwu opłata za zwrot płatności. Możemy odmówić spłaty, dopóki nie otrzymamy zwróconego towaru lub dopóki nie okażą Państwo dowodu, że zwrócili Państwo towary, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Towar powinien zostać niezwłocznie zwrócony, nie później niż czternaście dni od daty powiadomienia nas o wycofaniu niniejszej umowy. Jeśli wysyłka towaru nastąpi przed upływem 14 dni, termin zostanie zachowany.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Komisja Europejska stawia do dyspozycji internetową platformę rozstrzygania sporów, którą można znaleźć pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Mójobraz nie jest zobowiązany i nie jest gotowy uczestniczyć w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumenckim biurem mediacyjnym.
Dostawa odbywa się poprzez wysyłkę na adres dostawy podanej przez klienta. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.mojobraz.pl/platnosci-i-wysyłka.
Wir produzieren nach Zahlungseingang, wobei unsere Produktionszeiten - abhängig von dem jeweils ausgewählten Foto-Produkt - durchschnittlich zwischen 1 bis 3 Werktagen betragen.
Produkujemy po otrzymaniu zapłaty, a nasz czas produkcji wynosi średnio od 1 do 3 dni roboczych - w zależności od aktualnie wybranego foto-produktu.
Odstępstwa od powyższych niewiążących czasów produkcji lub dostaw uprawniają klienta do dochodzenia roszczeń prawnych tylko wówczas, jeżeli nie są to po prostu drobne różnice czasowe i Mójobraz jest odpowiedzialny za takie opóźnienia.
Meinfoto ma prawo do dostaw częściowych. Jeśli opóźnienia dostawy z przyczyn niedotyczących Mójobraz wywodzą się z (siła wyższa, osoby trzecie, i in.), czas realizacji będzie stosownie wydłużony. Klient zostanie niezwłocznie o tym powiadomiony. Jeśli przyczyny opóźnienia są dłuższe niż cztery tygodnie od zawarcia umowy, każda ze stron ma prawo odstąpić od umowy. Jeśli kurier nie zastanie Cię w domu i nie odbierzesz przesyłki w ciągu 7 dni roboczych z Twojej poczty lub odmówisz przyjęcia pakietu, Mójobraz ma prawo do anulowania zamówienia i do odstąpienia od umowy. W zależności od formatu i kraju dostawy wysyłka odbywa się za pośrednictwem GLS, GEL, DHL lub UPS.
Mójobraz odpowiada za wady materiałowe zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa. Jeśli jakość dostarczonych plików jest zgodna z opisanymi standardami technicznymi, lub jeśli utrata jakości jest spowodowana jakością (np. "rozdzielczość") oryginalnych plików graficznych, nie jest to uznawane za wady materiałowe.
Wykluczone są roszczenia klienta dotyczące odszkodowania. Nie obejmuje to roszczeń odszkodowawczych klienta wynikających z uszkodzenia ciała, zdrowia lub życia, lub naruszenia istotnych zobowiązań umownych (zobowiązania kardynalne) oraz odpowiedzialności za inne szkody wynikłe z zamierzonego lub rażącego zaniedbania przez Mójobraz, jego przedstawicieli prawnych lub osób wykonujących zobowiązania dłużnika. Znaczącymi zobowiązaniami umownymi są te, których spełnienie jest konieczne, aby osiągnąć cel umowy i na zgodności których partner umowy może polegać.
W przypadku naruszenia istotnych zobowiązań umownych firma Mójobraz ponosi odpowiedzialność jedynie za przewidywalną szkodę, która jest typowa dla umowy, jeśli jest to spowodowane niedbalstwem, chyba że klient żąda odszkodowania z tytułu naruszenia życia, ciała lub zdrowia.
Mójobraz nie ponosi zatem w szczególności odpowiedzialności za szkody, które nie są spowodowane samą dostawą; za utratę zysku lub na inne szkody majątkowe klienta.
Przepisy ustawy o odpowiedzialności za produkt pozostaną nienaruszone.
Zamówione towary pozostają własnością Mójobraz aż do momentu całkowitej zapłaty. Przed przeniesieniem własności nie wolno dokonywać odsprzedaży, wynajmu, zastawu, przeniesienia własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, innego rozporządzania lub zmiany wyglądu przez klienta, bez wyraźnej zgody firmy Mójobraz.
Nabywca oświadcza i gwarantuje, że posiada wszelkie prawa do używania i wykorzystania przesyłanego zdjęcia lub obrazu, pliku obrazu, odpowiedniego motywu i kompozycji graficznej. Obejmuje to w szczególności prawa własności intelektualnej (np. prawa autorskie, znak towarowy, wzór lub prawa patentowe, ogólne prawa osobiste itp.). Użyte zdjęcie lub materiał graficzny, a także pliki muszą mieć własne pochodzenie, a motyw przedstawiony w każdym przypadku nie może wpływać ani naruszać praw osób trzecich. W przypadku, gdy na materiałach zdjęciowych przedstawiono osoby lub grupy osób, uczestnik zapewnia, że istnieje wymagana zgoda przedstawionej osoby (osób), a także zgoda na korzystanie i wykorzystanie fotografii w ramach ofert towarów i usług na platformie Mójobraz.pl.
Zobowiązanie Kupującego do uzyskania odpowiedniej zgody lub zezwolenia użycia danego zdjęcia ma również zastosowanie, jeśli przekazywane pliki graficzne zawierają wizerunek rozpoznawalnej marki, identyfikowalnego logo lub inny niepowtarzalny motyw, który podlega prawom własności intelektualnej osób trzecich.
Za treść przesyłanych plików graficznych i zgodność z odpowiednimi przepisami prawa odpowiada wyłącznie nabywca. W przypadku naruszenia tych praw, klient jest zobowiązany zwolnić Mójobraz z roszczeń osób trzecich. W zasadzie odbywa się to przez przejęcie odpowiedzialności wobec wnoszącego roszczenie. Jeśli on się z tym nie zgadza, Kupujący zwalnia Mójobraz z jakiegokolwiek roszczenia w związku wewnętrznym. W takim przypadku nabywca będzie wspierał Mójobraz w obronie przed roszczeniem. Koszty z tym związane (reprezentacja prawna, opłaty sądowe, kary, itp.) ponosi Nabywca.
Zgadzając się na Ogólne Warunki firmy Mójobraz, klient oświadcza i gwarantuje, że jego produkt nie narusza jakichkolwiek praw własności intelektualnej osób trzecich i nie zawiera sprzecznych z prawem, etycznie niemoralnych lub oszczerczych treści. Dlatego klient może zlecać tylko takie prace na stronie Mójobraz, które nie naruszają praw własności intelektualnej osoby lub firmy i nie są obraźliwe lub haniebne.
W zasadzie klient zachowuje wszelkie prawa do wszystkich plików zdjęć i obrazów, które przekazuje firmie Mójobraz. W celu wykonania umowy nabywca przyznaje Mójobraz nieograniczone prawo do wykorzystywania przekazanych zdjęć i obrazów w odniesieniu do usług, które mają być świadczone w ramach realizowania umowy. Obejmuje to przechowywanie, kopiowanie i przetwarzanie danych obrazu. Obejmuje to również prawo udostępniania pojedyńczych zdjęć osobom trzecim w ramach procesu rozwiązywania problemów.
Klient odpowiada za legalność treści. On zapewnia, że zawartość przesyłanych plików graficznych nie narusza prawa karnego. Poza tym Mójobraz nie jest zobowiązany do wykonywania usług, które mogłyby skutkować naruszeniem prawa także przez Mójobraz. Treść wysyłanych przez klienta danych narusza przepisy prawne, Mójobraz złoży doniesienie o przestępstwie. Równocześnie Mójobraz ma prawo odmówić wykonania i do odstąpić od umowy. Jeśli zdaniem firmy Mójobraz zawartość zdjęć i obrazów narusza obowiązujące prawo, Mójobraz ma prawo usunąć zawartość bez uprzedzenia. W przypadku reklamacji lub skargi przez osoby trzecie w stosunku do informacji podanych przez klienta - niezależnie od przyczyny prawnej, Mójobraz usunie natychmiast zawartość. Roszczenie wobec Mójobraz za blokowanie treści po otrzymaniu reklamacji lub skargi od osoby trzeciej jest wykluczone, jeśli Mójobraz nie dokonał nieprawnego usunięcia w wyniku poważnego zaniedbania lub umyślnie.
Zawarcie i wykonanie wszystkich umów podlega obowiązującym przepisom prawa krajowego, w którym zwykle przebywa klient. Poza tym obowiązuje również prawo niemieckie.
O ile to prawnie możliwe, ważność prawa kupna-sprzedaży ONZ jest wykluczona.
Stan z dnia: 21.03.2017
United Arts GmbH
Am Gleisdreieck 5
50823 Kolonia / Cologne
Niemcy / Germany
E-Mail:
info@mojobraz.pl
W sprawie zapytań dotyczących możliwości współpracy, prosimy o kontakt pod adresem partner@mojobraz.pl
Zarząd Philipp Mühlbauer
Kolonia HRB 65196
Ust.-Id.-Nr. DE 264234312
Odpowiedzialny sąd prowadzący rejestr: Sąd w Kolonii
Pełnomocnik do spraw ochrony danych osobowych:
Email: datenschutz@mojobraz.pl
Proces płatności kartami kredytowymi odbywa się poprzez:
United Arts GmbH
Am Gleisdreieck 5
50823 Kolonia
Kolonia HRB 65196
Odpowiedzialny sąd prowadzący rejestr: Sąd w Kolonii
Alternatywne sposoby rozwiązywania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR (UE) 524/2013:
Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępną na stronie http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nie jesteśmy zobowiązani i nie chcemy uczestniczyć w procedurze rozstrzygania sporów przed konsumencką radą arbitrażową.